Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piewie schreef:Ik heb dorstkoorts gehad na de bevalling calice, dat is ong hetzelfde wat jij omschrijft. Veel drinken is het enigste wat help!
Kido schreef:calice schreef:jesse ligt nu heerlijk bij ons op de kamer en de borstvoeding gaat goed. ik heb nogsteeds erge hoofdpijn maar probeer goed mn rust te nemen.
Is je ruggeprik gaatje goed dicht gemaakt?
Hoofdpijn kan komen omdat deze lekt eventueel?
Pieteritus1 schreef:Mij hebben ze na een bloeddrukdip (was na knieoperatie) naar huis laten gaan. Na een dag begon ik hoofdpijnen te krijgen. Na 3 dagen stond ik de stallen uit te mesten en toen klapte ik bijna in elkaar. Was met Kerstmis, dus wilde ook niet zomaar naar het ZH bellen. Uiteindelijk toch gedaan en ik heb gelijk commando's gekregen om plat te gaan liggen, vooral niet te zitten en te lopen en heel veel te drinken en zoute dingen (drop/chips/bouillon) te nuttigen.
Heeft overigens niets geholpen op de lange duur. Gaatje is wel dichtgegaan, maar leed was al geschied.
Terugkijkend hadden ze allerter moeten zijn in het ZH: bloeddrukdip is vaak een teken van een mislukte RP.
calice schreef:ben net nagekeken door anesthesie ivm de erge hoofdpijn en kramp in mijn nek bij overeind komen.
helaas lekt mijn ruggenmergvocht dus heb weer een infuus en moet 4 liter vocht per dag. verder ziet het er naar uit dat ik hierdoor sowieso dit weekeinde nog niet naar huis mag. moet zeggen dat ik vrijwel tot niks in staat ben door de hoofdpijn en al heel blij ben dat de bv nog net lukt.