en daar lig ik dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tellie

Re: en daar lig ik dan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:58

Hij heeft knijpwangetjes. :):)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:01

Wat een scheetje is 'ie! :+:
Ik wens jullie heel veel geluk en mooie momenten toe met z'n drieën!

Cinderella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:31

Je mag geen beebies knijpen, Tessa! :')

ellen_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 18:25

was een poepie en zoals ze shirtje zecht een boefje :D geniet er lekker van meid

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 18:27

Cinderella_ schreef:
Je mag geen beebies knijpen, Tessa! :')

Ikke wel. :Y)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:51

piewie schreef:
Ik heb dorstkoorts gehad na de bevalling calice, dat is ong hetzelfde wat jij omschrijft. Veel drinken is het enigste wat help!

Hee, dat had ik ook. Had zo;n dorst dat ik wel bijna 10 liter per dag dronk. Had snachts wel 5 halve liters water en ranja naast mijn ziekenhuis bed staan., gingen allemaal leeg.
Ze hebben nog extra tests gedaan ivm mineralen en zo, maar het heet dus gewoon dorstkoorts?
had gelukkig nog een catheter in en de zaken waren neit aan te slepen :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:20

ohhh wat een knap mannetje is het!
daar wil je de hele dag naar kijken en knuffelen hihi

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:27

Wat een mooi mannetje <3

Rust lekker uit !! :(:)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:28

Wat een super lieve foto!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:22

Calice, niet verontrust zijn, de eerste week is het moeilijkst, daarna ga je gewoon weer
bergop, het is een behoorlijke operatie, zou vitamine B 12 gaan slikken en Omega drie viscapsules.
Dan maak je alvast een mooi buffertje, ik ben er erg van opgeknapt, Mijn zoontje Lars is nu vier en halve maand en
vier kilo aangekomen op de volledige bv, dus dat trekt er nogal aan.
Rust maar lekker uit, dat schrikkerige had ik ook.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 21:54

iedereen weer heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reacties.
ennnnn heeeeeel erg bedankt voor alle super leuke kaarten :):) .

jesse ligt nu heerlijk bij ons op de kamer en de borstvoeding gaat goed :D . ik heb nogsteeds erge hoofdpijn maar probeer goed mn rust te nemen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:57

Wat een knap mannetje, Calice <3
Fijn dat hij nu bij jullie op de kamer ligt en bv goed gaat. Slaapt je man nu ook in het ZH?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:58

Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Wat is het een liefje! Die ógen! <3

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:06

Wat een schatje zeg <3 mooie ogen heeft ie :D

Wanneer mogen jullie naar huis dan? is dat ook al een beetje bekend?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:08

mootje, we slapen lekker met zijn 3en op een kamer. ze hebben hier super mooie kraamsuites dus hebben het echt getroffen :D .

we weten nog niet wanneer we naar huis mogen. is denk ik ook afhankelijk van mij.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:05

calice schreef:
jesse ligt nu heerlijk bij ons op de kamer en de borstvoeding gaat goed :D . ik heb nogsteeds erge hoofdpijn maar probeer goed mn rust te nemen.

Is je ruggeprik gaatje goed dicht gemaakt?
Hoofdpijn kan komen omdat deze lekt eventueel?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:34

Het is wel een prachtig mannetje zeg :+:

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 00:14

Kido schreef:
calice schreef:

Is je ruggeprik gaatje goed dicht gemaakt?
Hoofdpijn kan komen omdat deze lekt eventueel?

Dat klopt, dat heb ik ook gehad door een spinale ruggeprik en dan heb je hele erge hoofdpijn.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:35

Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Even een vraagje over je hoofdpijn: heb je die alleen als je rechtop zit/staat of ook als je platligt?
Bij mij hadden ze nl. mijn ruggenprik tever gezet, waardoor ik knallende hoofdpijn had met staan/zitten en met liggen was het compleet weg.
Kijk en voel daar even naar, want als je daar te laat mee komt, heb je voor de rest van je leven migraine (bij mij helaas ook: 2 aanvallen ca. per maand).

Verder heel veel geluk met de kleine spruit!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:35

Oeps, lees voorgaande post pas net. Maar iig, zij geeft ook aan dat je daar goed naar moet kijken! Zegt al hoe belangrijk dat is!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:45

Meer mensen die in het zelfde schuitje hebben gezeten/zitten.
Pff... die hoofdpijn..... Als ik er aan terugdenk word ik er nog verdrietig van! Wat was die naar. En niemand die het écht begrijpt hoe zoiets voelt. Behalve 'lotgenoten'.

Is de hoofdpijn nog te doen? Of moet je al plat?
Ik heb toen twee dagen verplichte bedrust gekregen, infuus met 3 liter vocht per dag. Kamer helemaal donker. Overgeven. En drie keer per dag paracetamol + diclofenac. Uiteindelijk 1,5 week in ziekenhuis gelegen na de bevalling.
Zo ontzettend heftig. De truc die ik pas thuis ontdekte... was heeeeeeel veeeeeeeeeel cafeïne drinken in combinatie met flesjes water.

Daarom Calice; hoe gaat het nu? Wat doe je er nu tegen?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:46

Mij hebben ze na een bloeddrukdip (was na knieoperatie) naar huis laten gaan. Na een dag begon ik hoofdpijnen te krijgen. Na 3 dagen stond ik de stallen uit te mesten en toen klapte ik bijna in elkaar. Was met Kerstmis, dus wilde ook niet zomaar naar het ZH bellen. Uiteindelijk toch gedaan en ik heb gelijk commando's gekregen om plat te gaan liggen, vooral niet te zitten en te lopen en heel veel te drinken en zoute dingen (drop/chips/bouillon) te nuttigen.
Heeft overigens niets geholpen op de lange duur. Gaatje is wel dichtgegaan, maar leed was al geschied.
Terugkijkend hadden ze allerter moeten zijn in het ZH: bloeddrukdip is vaak een teken van een mislukte RP.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 11:11

Pieteritus1 schreef:
Mij hebben ze na een bloeddrukdip (was na knieoperatie) naar huis laten gaan. Na een dag begon ik hoofdpijnen te krijgen. Na 3 dagen stond ik de stallen uit te mesten en toen klapte ik bijna in elkaar. Was met Kerstmis, dus wilde ook niet zomaar naar het ZH bellen. Uiteindelijk toch gedaan en ik heb gelijk commando's gekregen om plat te gaan liggen, vooral niet te zitten en te lopen en heel veel te drinken en zoute dingen (drop/chips/bouillon) te nuttigen.
Heeft overigens niets geholpen op de lange duur. Gaatje is wel dichtgegaan, maar leed was al geschied.
Terugkijkend hadden ze allerter moeten zijn in het ZH: bloeddrukdip is vaak een teken van een mislukte RP.

Hoeft niet, bloeddruk kan namelijk ook dalen van de medicatie die je krijgt of de ruggeprik zelf of de operatie... Werk nl op een operatieafdeling waar mensen haast standaard met lage bloeddruk terug komen en dit houdt ook vaak een paar dagen aan.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 11:27

ben net nagekeken door anesthesie ivm de erge hoofdpijn en kramp in mijn nek bij overeind komen.
helaas lekt mijn ruggenmergvocht dus heb weer een infuus en moet 4 liter vocht per dag. verder ziet het er naar uit dat ik hierdoor sowieso dit weekeinde nog niet naar huis mag. moet zeggen dat ik vrijwel tot niks in staat ben door de hoofdpijn en al heel blij ben dat de bv nog net lukt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 11:32

calice schreef:
ben net nagekeken door anesthesie ivm de erge hoofdpijn en kramp in mijn nek bij overeind komen.
helaas lekt mijn ruggenmergvocht dus heb weer een infuus en moet 4 liter vocht per dag. verder ziet het er naar uit dat ik hierdoor sowieso dit weekeinde nog niet naar huis mag. moet zeggen dat ik vrijwel tot niks in staat ben door de hoofdpijn en al heel blij ben dat de bv nog net lukt.

Ach, sterkte, ik weet hoe erg je hoofdpijn is. Ik heb door dit lek na mijn keizersnede 13 dagen in het ziekenhuis gelegen, waarvan 7 dagen volstrekt plat.
Ik hoop dat je hoofdpijn snel minder wordt, hou je taai!!