Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gezellig samen met zusje.
Officieel moet ik van de dokter nog 2/3 weken wachten, maar ik het geduld niet meer.
Irene18 schreef:wie stuurt mij even weg?
moet eigenlijk vandaag weer lopen maar ik heb er helemaal geen zin in![]()
@RubyRed,, maakt niet uit hoor! heb ik ook heel vaak. Ongelooflijk hoe snel het soms gaat
Bedenk wat voor voldaan gevoel het geeft als je klaar bent!
)
Loop 3x per week. Norton schreef:Bijlees actie probeer ik morgen ff even te doen. Vandaag Utregse meidenloop gedaan, net thuis en gedoucht. 10 km in 1,06.32 u. Niet tevreden had sneller gemoeten. Maar met 4500 vrouwen tegelijk lopen is vragen om problemen. Kon in het begin niet in mijn ritme komen, na 5 km stopten de 5 km lopers maar toen had ik me al kapot gelopen op en af stoepjes springen, plotseling moeten remmen en uitwijken. Wel een hele leuke ervaring met al dat publiek
M'n broertje ook helemaal "HALLO ZIJ ADEMT NOG DOOR HAAR NEUS, HOE KAN DAT!?" En uiteindelijk heb ik me er bij neergelegd dat we niet meer gingen rennen en ben ik met ze mee gaan wandelen. In één van de wandel pauze's gingen ze zelfs roken..
Hebben denk ik zo'n 4KM hardgelopen en een ijsje gegeten tussendoor
. Vond het zo gek, ik als iniminie meisje tussen van die grote stoere jongens die altijd naar de sportschool gaan en ik was nog helemaal fit als zij echt geen stap meer konden verzetten haha.
en dan ff kijken hoe het gaat met m'n knieën
ik weet nog mijn eerste keer hardlopen kon nog geen minuut volhouden haha. Ik ga nu hopelijk slapen als ik wat lucht kan vinden.
Maar merk nu al dat het beter begint te gaan
Zelfs mijn vriend merkte het vanmiddag tijdens het wandelen!
ik ga nu echt een poging doen om te gaan slapen!
Maakt het alleen maar leuker en geeft extra motivatie!