Nu mijn moeder ook meer wil bewegen en gaan afvallen ziet de koel- en voorraadkast er voor mij een stuk gunstiger uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naamloos1 schreef:Ik merk dat heel weinig mensen hier zuivel eten... Is dat een bewuste keuze? Ik heb juist heel veel zuivel.. Vind ik echt lekker.. En gezond.
Mereltje schreef:Naamloos1 schreef:Ik merk dat heel weinig mensen hier zuivel eten... Is dat een bewuste keuze? Ik heb juist heel veel zuivel.. Vind ik echt lekker.. En gezond.
Volgens mij is zuivel helemaal niet zo gezond. In elk geval heb ik het gevoel van niet, omdat ik het zo tegennatuurlijk vind om melk van een ander dier te drinken. Een beetje smerig vind ik het idee ook eigenlijk.
Ik doe alleen Philadelphia light op brood en soms kaas. Maar veel meer zuivel neem ik niet.
Drink altijd water, nooit melk.
Wel ontbijt ik weleens met hüttenkäse, maar ik moet er dan niet teveel over nadenken waar het vandaan komt, anders vind ik het vies
Maargoed, volgens mij kan je zuivel prima schrappen/minderen
Lous schreef:F_Orumster schreef:We hebben helemaal geen zuivel nodig hoor.
Het gaat bij margarine niet om zuivel, maar om vitamines, calcium, mineralen en gezonde vetten die daar in zitten.