Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doemaar

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:17

Lous bij veel mensen die het goed doen zie je het ook niet waarschijnlijk weet je niet dat diegene ze in heb. Heel veel meiden met mooi haar hebben gewoon "nep" haar in en wij maar denken dat het echt is ;)

Zelf heb ik al een paar maanden geen clips meer in... Luxe probleem mijn haar is te lang geworden := .. Ik vind het op het moment wel best zo na 2 jaar die clips gedragen te hebben. Eerlijk gezegd zaten die dingen bij mij ook niet altijd lekker trekte wat pijnlijk werd. Wat ik toch wel het fijnste vond is was extensions maar dat is best wel prijzig en mijn eigen haar werd er ook niet mooier van.

Zal is ff kijken of ik zo een foto kan zoeken duidelijk met mijn puur natuur haar haha

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:22

Heb beetje t topic snel doorgespit. Ben toch wel benieuwd. Heb al poos zitten denken eraan maar kon tot heden nog niks vinden waar ik tevreden over ben... zelf vrij lang haar,tot over mijn schouders,en best dik. Maar naar mijn zin nog niet lang genoeg,en als ik krullen zet lijkt het juist weer dun...

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:27

Niet de mooiste foto maar het gaat om mijn puur natuur haar waar ik letterlijk niks mee doe ja ik was het 2 x in de week :')

Afbeelding

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:30

waaaaa jij hebt echt geen extensions nodig men wou dat ik zulk mooi haar had zeg!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:33

Dankje Dito ik accepteer het nu ook nu pas sinds korte tijd. Maar mijn haar is niet dik maar gelijk wel vol komt door de slag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:30

Voor de nieuwsgierigen, ik heb net alle weaves op de cap genaaid en ben daar behoorlijk lang mee bezig geweest en nu is het te donker voor foto's (en de clips moet ik nog in naaien vanavond).
Foto's komen morgen dus pas :j

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:35

Omg doemaar ben echt jaloers op jou haar :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:17

Prachtig haar zeg doemaar!

Suus___ schreef:
Hee meiden,
mag ik mee kletsen?
Ik heb t topic redelijk doorgekeken en zag best wat site's voorbijkomen.
Ben tot de conclusie gekomen om in elk geval licht blond te pakken en in mn eigen kleur te verven, want de goede kleur ga ik nooit vinden volgens mij :=

Ik twijfel over 2x 70 gram of dat 1x100 gram genoeg is en ga sowieso voor een goedkopere optie omdat ik me afvraag hoeveel ik t in de praktijk ga dragen. Ik heb veel maar dun haar.
Ik wil clipins, heb weave gehad maar dat was echt 4 weken mooi toen moest t er weer opnieuw in en dat vind ik echt teveel gedoe.. Heb dat haar nog wel dus wellicht kan ik daar ook nog iets mee.
Ik heb nu ongeveer 12 inch haar, en wil verlengen naar ongeveer 15/16 is dat reeel? Welke lengte moet ik dan pakken?

Iemand tips?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:01

Suus, ik zou voor een lengte van 20 inch gaan. Vaak zijn de puntjes van extension wat dun en niet zo mooi, en is het verstandig om die bij te knippen. Als je ze te kort koopt kunnen ze niet langer worden, maar te lang kopen en korter knippen is zo gepiept :D

En ik zou voor 2x 70 gaan. 100 gram haar vind ik persoonlijk heel weinig. Ikzelf heb al 220 gram haar en ik heb ook dun maar veel haar, vroeger had ik 180 gram en dat vond ik ook nog prima maar 160gram zou bijvoorbeeld te weinig zijn voor mij.

ook qua gram zou ik zeggen, beter te veel dan te weinig. Dan kan je namelijk er nog voor kiezen minder haarstukken in te doen voor dunner haar :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:05

Thanks voor je advies :)
Maar 2x 70 is dus 140, is dat dan ook niet te weinig? Beter 2 keer 100 dan?

Vind het zo lastig met al die verschillende prijzen :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:09

Ik zou dan denk ik voor 2x honderd gaan ja :j snap dat het lastig kiezen is, vond ik de eerste keer ook maar gaandeweg merk je wel wat je fijn en handig vind :D heb zelf bijvoorbeeld ook heel lang zitten kloten voor ik een goede manier vond om ze in te doen, maar heb nu een fijne volgorde gevonden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:45

Super bedankt voor de moeite die je neemt :D
Ik ga nog lekker even rond snuffelen..
En blijf lekker meelezen/kletsen als jullie t goed vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:07

Nou hehe... gelukt ;)

300 gram haar, op een spandex cap genaaid, een u vorm eruit knippen en clipjes rondom naaien en je krijgt dit:

En in gebruik..

Achterkant (met flits):

En voorkant (zonder flits) met mooie natuurlijke haargrens omdat mijn eigen haar boven en voor overlapt:

Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem wat ga knippen want ik vind het nu wel heul erg lang haar. Wat vinden jullie?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:11

Wauw! Dat ziet er echt super goed uit!
Ik zou m persoonlijk wel een stukje afknippen, of zo laten tot de puntjes wat minder worden :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:33

Wubwub, ik snap niet hoe je het hebt gedaan, maar ik vind het erg heel mooi uitzien, erg natuurlijk!

Hier even geen extensions meer. Heb 5 jaar non-stop waxextensions gedragen, was toe aan kort haar :D Heerlijk!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:56

Heb je misschien nog een foto waarbij je het systeem kan zien? Vind het er mooi uitzien! Maar idd geen idee hoe je dat gedaan hebt :+

Ik heb ook al een paar maanden geen extensions meer ingehad en vind het eigenlijk ook wel lekker! Maar het blijft altijd kriebelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 13:58

Thanks!! Ik heb het gefilmd! :j

Ik ben hem nu aan het aanpassen en daarna ga ik hem uploaden en zodra hij online is zal ik ff een linkje posten :j (maar kan nog wel ff duren dus, uploaden duurt vaak wel ff)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 14:07

Ooh top! Ben wel benieuwd!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 16:18

Wow, super goed gedaan en het staat je fantastisch.
Ik zou het voorlopig lekker lang laten, een stukje er af kan altijd nog!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 16:28

Wubwub schreef:
Ik heb zelf een setje van zascha gehad 160 gram 50 cm, was ik erg tevreden over en valt binnen je budget én zij geeft goed kleur advies. Ik heb zelf trouwens ook een hele dikke bos haar. Ik heb nu via http://www.minihouse8888.com/ besteld op aanraden van courses, die hebben ook clip in sets, maar dus nog geen ervaring mee tot ik ze binnen heb.

Van Zascha heb ik een review geschreven: http://monapoly.nl/review-zascha-clip-in-extensions/

Hoeveel inch heb jij besteld bij minihouse?

Edit:
Aahhh, ik had bijna besteld bij Minihouse, mooie extensions uitgekozen, mijn gegevens ingevuld..
Kan je alleen met creditcard betalen! |o
Ze "shippen" zogenaamd gratis maar er komt nog wel even €12,26 bij...
Stom!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:06

Heb je geen paypal account? Is zo aangemaakt.
Ik heb 3x 100 gram 20 inch maar dan dus weaves en geen clip in set. Al lijkt me het haar hetzelfde.

Filmpje is over enkele minuten online volgens youtube.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:25

Ik heb geen paypal account, daar zal ik morgen is naar kijken.
Maar waarom zeggen ze "gratis verzenden" en komt er vervolgens nog 12 euro bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:38

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:48

Gaaf!!