Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Ik wil nog graag een mintgroene nagellak die goed dekt. Iemand een idee welke ik dan kan nemen?
Heb al eentje van Catrice en Etos geprobeerd en beide zo doorzichtig als maar kan..
Wel origineel toch?
!
). Had laatst een blauw met roze stippen jurkje aan, had ik m'n nagels roze met blauwe stippen gedaan
was erg leuk!
?
hoe wat waar te koop ? En hoeveel
maar ik heb ook die van de etos en als je die goed op doet dekt ie ook prima. Wel even afmaken met topcoat.
maar dan moet je geen korte afgebeten stompjesnagels hebben
Britt schreef:De peppermint van Rimmel iddmaar ik heb ook die van de etos en als je die goed op doet dekt ie ook prima. Wel even afmaken met topcoat.
Oeh zwart wit is gaaf met felrode nagellakmaar dan moet je geen korte afgebeten stompjesnagels hebben
Moet mn nagels nodig bijvijlen, ze zijn niet helemaal gelijk. maar op het moment dat ik ze bijgevijld heb, heb ik nog wel een mooi randje wit over als je me snapt
\
)
Volgensmij bestaat er ook wel gewoon peel-off basecoat, maar mijn basecoat was op en toen heb ik Good to Go van Essie gebruikt met daaroverheen een gewoon rood lakje van Chanel en 2 laagjes opi glitternagellak. Na een dag viel sommige nagellak er helemaal af op bijv de wijsvinger van mn rechterhand en de rest kan je er zo helemaal afhalen, dus ook niet pulken maar gewoon de hele lap nagellak. Dus handig voor als je een keer alleen voor n feestje bijv glitternagellak wilt of als je toch al elke dag je nagels doet. Heb het trouwens ook geprobeerd met OPI en Pupa nagellak over de Good to Go heen en dat kan je er ook zo afhalen. Dus als je toch al Good to Go hebt staan en je gaat glitternagellak gebruiken en zou ik het wel aanraden.