Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Wat gaaf TS dat je een Ipad gekregen hebt! Wat kan Bokt toch geweldig zijn. En nog geweldiger: je kan zelfs ongepureerd eten naar binnen krijgen! Je laat je duidelijk niet kisten door dat stomme ding in je slokdarm. Jij gaat ervoor zorgen dat dat ding straks verleden tijd is
Hoe gaat het met de rest van je vriendinnen? Zijn de meesten al langs geweest? Of steken ze hun kop nog in het zand?
vuurneon schreef:Haha wat een stuiterbal heb je op stal staan zeg![]()
Ik krijg spontaan zin in morgen daardoor, want ik kan eindelijk weer naar mijn paard toe (eindelijk weer een weekend waarin ik gezond ben en mij zelfs fit voel haha) Is al wel 1,5 maand geleden. Rijden nog veel langer geleden. Speciaal een zak wortels gehaald als vrede offer
(gelukkig heeft hij wel aandacht van anderen gekregen) hoop dat ik niet door de natuur ga knallen zoals jouw paard dat in de bak doet
vuurneon schreef:Ik blijf het ook nog steeds erg vervelend vinden dat ik veel zorg voor het paard moet overlaten aan anderen, maar ja t is wel verstandig
Wat wel kan helpen is een mooie foto van je paard bij je hebben en als je onder behandeling gaat, je die meesleept. Heb je wat knuffeligs om naar te kijken!
(toen mijn vader op de hartafdeling lag na een infarct had ik een foto mijn paard in een glitterlijstje gedaan voor op z'n nachtkastje haha. Niet dat pa nou echt met mijn paard bezig was, maar gaf de zorg ook een mooi openingsgesprek haha want waren toch bijna alleen maar damesen had pa weer een leuke dame aan bed
o wacht... Dat was voor het hart minder hihi)