HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeauGeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:14

SG, ik word wel n beetje nieuwsgierig naar je paard-met-groot-knuffelgehalte :D Vertel er eens wat meer over als je wilt (bij gebrek aan foto), en hoe lang heb je deze kanjer al, of heb ik daar over heen gelezen.. Het lijkt me in ieder geval n stoere!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:20

SG is een hele lieve bijzondere vrouw en heeft een heeeeeel knap paard :j

En de rest is aan SG :j

_Pilipa_

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:21

Kido, jij hebt haar van dichtbij gezien en met der gepraat , en ik geloof je op je woord ;)
vanaf hier voel ik gewoon de warmte in het topic om deze bijzondere dame :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:36

Ben ondertussen wat leuke dingen aan t doen op de inzamel plaats!
Blijf welkom allen!!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:38

Kido schreef:
Blijf welkom allen!!!

:j :D :D :D :D :D
Laatst bijgewerkt door quartel op 21-01-12 21:44, in het totaal 2 keer bewerkt

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:43

*\o/* *\o/* *\o/*

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 21:51

laetitia schreef:
Wat gaaf TS dat je een Ipad gekregen hebt! Wat kan Bokt toch geweldig zijn. En nog geweldiger: je kan zelfs ongepureerd eten naar binnen krijgen! Je laat je duidelijk niet kisten door dat stomme ding in je slokdarm. Jij gaat ervoor zorgen dat dat ding straks verleden tijd is :D

Hoe gaat het met de rest van je vriendinnen? Zijn de meesten al langs geweest? Of steken ze hun kop nog in het zand?

Jaaaaa!!! Helemaal super.... Niet normaal meer :o . Ben er. Nog steeds stil van en zwaar onder de indruk. Sorry.. Op de iPad is nog beetje wennen :')

Ongepureerd eten kan absoluut niet hoor! Krijg bepaalde dingen wel op vreemde manier van eten weg. Stamppot bloemkool was vandaag zo'n ramp, dat ik na 2 happen niets meer wilde zo ongeveer.
Nu proberen een of ander nieuw? Toetje van Mona te eten een beetje. Iets met brownie en mousse ofzo. Mammie.. Hoop ik.

Er is net heel lief een vriendin geweest en ze heeft was opgevouwen en afwas gedaan. Had ook mooie bloemen mee. Dat is zo'n schat. Ken haar kort, woont 45 min reizen ofzo, werkt 80u of langer per week heb ik t idee en is gesloopt in de weekeinden... E toch komt ze <3 .
Andere vriendin die om de hoek woont zo ongeveer nog niet gezien na heel wat keren vragen of ze dvd komt kijken een avondje. Nou ja, ben ook officieel nog maar 2 weken ziek. Misschien verwacht ik teveel. Begrijp het alleen niet... Andersom had ik al heel wat keren voor haar neus gestaan...
Zo'N dag als gisteren drukt je neus alleen in dat opzicht wel op de feiten.
Vlak voor t slapen gaan werd ik behoorlijk emotioneel daarvan. Vreemden die van alles willen doen en genoeg vriendinnen die de tijd niet vinden te komen.
Maargoed, hun leven gaat ook door en tijd vliegt nu eenmaal. Komt vast nog wel.

Vandaag naar mijn paardje geweest die dus heeeeel stout was. Begrijp het niet... Hij vertoont gedrag wat in niet bij mij flikt!!!! Heb gedreigd dat in de worst ingaat anders, maar dat werkte niet :') .
Hij had na de val van verzorgster weinig gedaan. Ze heeft nog steeds spierpijn in haar rug.. Echt heel vervelend..... Arme kind,..
Maar hij heeft dus teveel energie en heeft t idee bij haar dingen te kunnen flikken en ermee weg te komen. Vandaag was ik eng.. Ik zat aan de kant met dekentje over benen. De hoefslag was ook eng en constant niet er op willen lopen. Pakt ze hem aan... Pikt hij dat niet en gaat er weer stukje vandoor!!!!
Nooit eerder is je er met mij in de bak vandoor gegaan.
Ze heeft hem afgezadeld want rug deed zeer en toen heb ik nog gelogeerd. Hij moest echttttt heel wat kwijt dus veel gedaan. Daarna met z'n tinker vriendin heeeeel hard lopen rennen. Hij had het nodig en moet dit gewoon vaker doen. Hij liep mij een partijtje te showen Zeg!!!! Zweven.. Strekken... Jammer dat we geen camera mee hadden. Kan niet wachten hem weer te gaan rijden.... Helaas nog minimaal 5 maandjes wachten denk ik.
Dan ook als t goed is weer lekker met m'n bijrijdpaardje rijden. Heerlijk.. Lekker bossen, oefenen en ons uitgestelde b dressuur debuut hahaha.
Dat soort gedachtes houden mij een beetje overeind nu. Ben dan ook dolblij dat inkalf bijrijdpaardje niet vervangen word. Ze heeft een vriendin die ook zelf een paard heeft daar bereid gevonden 2x per week te logeren en zo vaak kwam ik dus..

Ff kijken wat er nog meer geplaatst is in t topic :D

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 21:54

Kido schreef:
Blijf welkom allen!!!

?????????? Snap niet??

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:57

Haha wat een stuiterbal heb je op stal staan zeg :D

Ik krijg spontaan zin in morgen daardoor, want ik kan eindelijk weer naar mijn paard toe (eindelijk weer een weekend waarin ik gezond ben en mij zelfs fit voel haha) Is al wel 1,5 maand geleden. Rijden nog veel langer geleden. Speciaal een zak wortels gehaald als vrede offer :')
(gelukkig heeft hij wel aandacht van anderen gekregen :j ) hoop dat ik niet door de natuur ga knallen zoals jouw paard dat in de bak doet :')

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:57

Hoihoi,

Geweldig dat er een aantal lieve bokkertjes bij je langs zijn geweest, echt super!

Schande dat sommige vriendinnen het af laten weten. Heel hard, maar je gaat nu je 'echte' vrienden leren kennen.

Probeer er niet teveel energie in te steken. Wel moeilijk, maar toch proberen.

En je hebt een heul stout paard :D .

Nu nog een hele blonde vraag, waarom SG? Heb ik vast overheen gelezen, maar topic gaat zoooo snel, is bijna niet bij te houden :P .

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:58

Horse_lover9 schreef:
Kido schreef:
Blijf welkom allen!!!

?????????? Snap niet??

Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat jij dat snapt :D .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:59

SG is supergirl, want dat is de ts zeker!

(nee geen woman haha, je blijft jong van geest zo :') )

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:00

Ooooh, da's wel geniaal bedacht zeg.

En ja, daar lijkt het idd wel op. Het is een taaie, da's wel zeker.

Ja, da's beter voor de psyche :')

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:01

Horse_lover9 schreef:
Kido schreef:
Blijf welkom allen!!!

?????????? Snap niet??

Das ook de bedoeling }>

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 22:01

Zal morgen foto in profiel van mij laatst te paard tijdens m'n laatste stapritje te paard!!! Is al bewerkt door een lieve bokker!!!!! Het is inderdaad eennknuffel buffel hahahahaha.
Heeeeerlijk staan knuffelen met hem vandaag. Zeker na t harde werken vind ie dat nogal lekkerder hihi. Hij was lekker moe, dus hoop weer braver. Verzorgster gaat dit nu vaker doen. Het is een lief paard, maar moet echt genoeg doen. Anders weet ie van gekkigheid niet wat ie met al die energie moet en echttttt gek doen wil ie niet de zoeterd... Dus bedenkt ie maffe grapjes ofzo..
Het idee alleen al om zo onder de behandelingen m'n paard niet meer te zien..... Brrrr...
Merk dat ik graag zoveel en zo lang mogelijk zelfstandig wil zijn en dus zelf met auto naar paard en boodschapjes doen. Maar merk ook dat dat steeds moeilijker wordt.
Zeker bij paard wil ik dan toch teveel doen.. Ook al doet verzorgter het perfect hoor!!! Maar dan vind ik t zo fijn daar ff rond te lopen.. Wellicht nog 1 of 2 x heen voordat t circus begint.. Een zien.
Heb t wel echt heerlijk gehad.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:06

Ik blijf het ook nog steeds erg vervelend vinden dat ik veel zorg voor het paard moet overlaten aan anderen, maar ja t is wel verstandig :j
Wat wel kan helpen is een mooie foto van je paard bij je hebben en als je onder behandeling gaat, je die meesleept. Heb je wat knuffeligs om naar te kijken!
(toen mijn vader op de hartafdeling lag na een infarct had ik een foto mijn paard in een glitterlijstje gedaan voor op z'n nachtkastje haha. Niet dat pa nou echt met mijn paard bezig was, maar gaf de zorg ook een mooi openingsgesprek haha want waren toch bijna alleen maar dames :') en had pa weer een leuke dame aan bed :D o wacht... Dat was voor het hart minder hihi)

Kido

Horse_lover9 schreef:
Kido schreef:
Blijf welkom allen!!!

?????????? Snap niet??

Daar mag je nog niet komen maar als ik t allemaal goed genoeg krijg mag t en ben je van harte welkom!
En dan krijg je een echte uitnodiging :j
Echt Beloofd :(:)

_Pilipa_

Ben benieuwd naar een foto .
LEkker dat je vandaag zo genoten hebt en idd over een paar maanden ben jij weer op zen rug en dan kan je weer lekker samen rijden.
over je vrienden, til er niet te zwaar aan, er zullen mensen zijn die wegvaalen misschien en juist nieuwe mensen die je omarmen, sommige situaties eisen van anderen wat ze niet kunnen geven, dat is dan jammer en niet altijd te begrijpen, leg jetelf er bij neer, je hebt je energie en kracht harrd nodig!

en vanaf hier stuur ik je een mega master dikke knuffel met veeeeeeeeeel moed!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:07

jammes schreef:
Nu nog een hele blonde vraag, waarom SG? Heb ik vast overheen gelezen, maar topic gaat zoooo snel, is bijna niet bij te houden :P .

SG staat voor Super Girl _/-\o_

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:09

Kido schreef:
jammes schreef:

SG staat voor Super Girl _/-\o_

Ja Vuurneon had 't al gemeld, maar senk joe enniewee :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:09

wauw TS....wat een wildebras dat peerd :')
het is voor het dier ook even wennen dat dingen nu eventjes anders zijn, maar dat gaat over een poosje weer helemaal goed komen.
Misschien wilde dat dier je wel gewoon aan het lachen hebben.......dat kunnen ze :j <3

Heerlijk dat er iemand was die jou lekker aan het verwennen was vandaag.......lekker van genieten hoor :j

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 22:12

vuurneon schreef:
Haha wat een stuiterbal heb je op stal staan zeg :D

Ik krijg spontaan zin in morgen daardoor, want ik kan eindelijk weer naar mijn paard toe (eindelijk weer een weekend waarin ik gezond ben en mij zelfs fit voel haha) Is al wel 1,5 maand geleden. Rijden nog veel langer geleden. Speciaal een zak wortels gehaald als vrede offer :')
(gelukkig heeft hij wel aandacht van anderen gekregen :j ) hoop dat ik niet door de natuur ga knallen zoals jouw paard dat in de bak doet :')

Hahaha.. Valt echt mee hoor! Maar hij moet gewoon genoeg doen. Staat in een zeer ruime uitloop en komt ook 2x p dag in een paddock, maar moet gewoon iedere dag goed lopen. Dan is het echt een schatje. Nou ja.. In de bak dan :') .
Het was vandaag wel delijk aan t waaien en dan is ie altijd wel frisser.

Maarre... Heeft je paard 1,5 maand stilgestaan en ga je dan een buitenliterair maken?? Oepsssssss... Is ie dan zoet? Die van mij niet hoor :+ .
Geniet ervan bij je paardje te zijn!!!!! *\o/*

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 22:16

vuurneon schreef:
Ik blijf het ook nog steeds erg vervelend vinden dat ik veel zorg voor het paard moet overlaten aan anderen, maar ja t is wel verstandig :j
Wat wel kan helpen is een mooie foto van je paard bij je hebben en als je onder behandeling gaat, je die meesleept. Heb je wat knuffeligs om naar te kijken!
(toen mijn vader op de hartafdeling lag na een infarct had ik een foto mijn paard in een glitterlijstje gedaan voor op z'n nachtkastje haha. Niet dat pa nou echt met mijn paard bezig was, maar gaf de zorg ook een mooi openingsgesprek haha want waren toch bijna alleen maar dames :') en had pa weer een leuke dame aan bed :D o wacht... Dat was voor het hart minder hihi)

Hahaha.. Grappig ben jij!! Dacht weer dat ik binnen paar dagen na diagnose onder t mest moest, dus paar foto's liggen al klaar. Maar super goede tip!! Foto paard en foto van m'n mams...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:20

Genieten gaat goedkomen haha :D op zich verwacht ik geen gekke dingen, wel dat ik maandag slecht ga lopen haha. Is zeker 2 à 3 maand geleden dat ik heb gereden! Wij hebben helaas geen bak, maar goed; als hij wel maf tussen de oren is blijf ik in de buurt van de stal. Ben ik snel weer terug haha:P
Oornetje op, cap even goed vastmaken en op hoop van zegen :D
Maar ik verwacht niets geks, ik blijf mooi in de vertrouwde omgeving. Vaak valt de frisheid ook wel mee dan. En anders draaf ik dat er wel uit, ik verwacht dat zijn conditie ook niet top is :')
(ik heb wel een verzorgster die vaak eens in de week op klimt en zij had ook nog niets geks gemerkt)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:20

Jij gaaat heeeeeel veeeel spierpijn hebben!
Maar ook superrrr genieten!!!