xx_Lyzet schreef:Huh? Heb toch echt een andere actie van kruidvat....
Ik ook..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miri schreef:Ik heb mn moeder even langs t kruidvat gestuurd hehe6 mooie catrice nagellakjes komen mijn kant op
en poes ja dat is een hele gave collectie zeg!!! Wauw!
ik ga vandaag maar weer mijn nagels doen en die van mijn zusje, ben nu 1,5 week met die herome hardener bezig maar ik kan het niet meer weerstaan om gewoon mijn nagels te lakken
( en verder is dit nagellakken helemaal geen studie ontwijkend gedrag hoor)
rachel_j schreef:Miri schreef:Ik heb mn moeder even langs t kruidvat gestuurd hehe6 mooie catrice nagellakjes komen mijn kant op
en poes ja dat is een hele gave collectie zeg!!! Wauw!
ik ga vandaag maar weer mijn nagels doen en die van mijn zusje, ben nu 1,5 week met die herome hardener bezig maar ik kan het niet meer weerstaan om gewoon mijn nagels te lakken
( en verder is dit nagellakken helemaal geen studie ontwijkend gedrag hoor)
Graag wil ik als nagelstyliste hier even op reageren , mbt de nagelverharder van herome , deze nagelverharder (behalve de soft) bevat formaldehyde , en dat is een stofje waar de nagels vreselijk van uitdrogen.
ipv de nagel te verharden ,wordt de nagel juist droog en broos, gaat daardoor hard aanvoelen en mensen denken dat de nagel dus harder is geworden, echter wanneer je stopt met het gebruik,blijken je nagels helemaal niet harder te zijn , maar vaak nog minder sterk dan voorheen.
maar veel mensen denken dan dat het door het stoppen komt, en beginnen dan weer opnieuw te gebruiken, en voila,herome verdient de centjes.
langdurig gebruik van de nagelverharder maakt de nagel zwakker ipv sterker.