mariska1989 schreef:xDramaQueen schreef:ik zit nu gewoon op kantoorik ga er niet eens aan beginnen zoveel lagen
Haha lak jij je nagels op kantoor?
Hmm, misschien kan ik het straks dan ook wel gewoon op school doen,
tijdens bepaalde lesuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariska1989 schreef:Toad schreef:boehoe, ik wil mn nagels vijlen en lakken maar ben net verhuisd en de nagellak is wel uitgepakt, maar mijn vijl en remover nog niet...
Je kunt jezelf altijd nog naar de winkel 'laten waaien'
@ XMalouu; ik gebruik altijd een base coat. Nu 1tje van de douglas eigen merk lijn, erg fijn! En droogt lekker snel
Michelle77 schreef:@britt, dat snap ikmaar wat is er aan de bestanddelen voor verschil, waarom er 2 verschillende zijn.
Is het bij een top vnl dat er meer "glans" bijkomt?
Citaat:De volgende Ultimate Nail Lacquers van Catrice zullen verdwijnen uit het vaste assortiment:
•020 MAN, go tango!
•160 Sweets for my sweets
•170 I scream peach
•210 Just married
•240 Sold out forever (en nu dus echt!)
•250 I sea you!
•280 London's weather forecast
•300 Be my millionaire
•350 Hip queens wear blue jeans
•370 Just berried
•390 Easy peasy, lemon squeezy!
•510 Bye, bye birdy
•520 Apropos apricot
•530 Up in the air
•Ultimate nude 010 dance like a prima ballerina
Elianna_ schreef:Ik las ergens op internet dat deze lakjes vanaf augustus 2011 uit het assortiment zouden gaan, maar nr 280 heb ik afgelopen week nog gekocht.
Is dit omdat die toevallig nog in desbetreffende kruitvat tekoop was, of zijn ze allemaal niet uit het assortiment gegaan?
En kan iemand me helpen aan de nummers van de volgende lakjes?
- Jade is not my name
- Miss piggy reloaded
- Marilyn and me
- Amazoinion gold
- Am I blue or green?
- Up in the air
- Dirty Berry
- Big spender wanted
Skessa_ schreef:Marijke_1995 schreef:Is er ook een goed adres op internet om lakjes van Catrice en OPI te kopen?
Want die kan ik hier dus niet krijgen..
Catrice kan je niet online kopen. Misschien op een blogsale ofzo, maar niet nieuw.
OPI kun je op transdesign kopen of via Ebay.
Elianna_ schreef:Citaat:De volgende Ultimate Nail Lacquers van Catrice zullen verdwijnen uit het vaste assortiment:
•020 MAN, go tango!
•160 Sweets for my sweets
•170 I scream peach
•210 Just married
•240 Sold out forever (en nu dus echt!)
•250 I sea you!
•280 London's weather forecast
•300 Be my millionaire
•350 Hip queens wear blue jeans
•370 Just berried
•390 Easy peasy, lemon squeezy!
•510 Bye, bye birdy
•520 Apropos apricot
•530 Up in the air
•Ultimate nude 010 dance like a prima ballerina
Ik las ergens op internet dat deze lakjes vanaf augustus 2011 uit het assortiment zouden gaan, maar nr 280 heb ik afgelopen week nog gekocht.
Is dit omdat die toevallig nog in desbetreffende kruitvat tekoop was, of zijn ze allemaal niet uit het assortiment gegaan?
En kan iemand me helpen aan de nummers van de volgende lakjes?
- Jade is not my name 590
- Miss piggy reloaded
- Marilyn and me
- Amazoinion gold
- Am I blue or green?
- Up in the air
- Dirty Berry 420
- Big spender wanted
Tessa_1 schreef:- After Eight
Kreeg er alleen maar 2 van Catrice gratis ipv dat het 6 voor de prijs van 3 was? Naja, mss dat het met die LE te maken heeft
Viel me net trouwens ook op dat van deze LE de flesjes minimaal groter zijn dan van Times Square at Midnight?
astra4 schreef:Eerst 2 lagen Lucky in lilac, en dan allemaal glitter... Eeen laagje You're a goldmine, een laagje Hello Holo, een laagje roze glitters, en zometeen nog een topcoat
Michelle77 schreef:Tessa_1 schreef:- After Eight
Kreeg er alleen maar 2 van Catrice gratis ipv dat het 6 voor de prijs van 3 was? Naja, mss dat het met die LE te maken heeft
Viel me net trouwens ook op dat van deze LE de flesjes minimaal groter zijn dan van Times Square at Midnight?
Vind dat wel echt asociaal zeg! Je hebt gewoon recht op meer gratis lakjes. Er staat toch in de aanbieding max 6 lakjes?
Uitprinten en teruggaan.