Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Ja reacties op piercings kunnen erg irritant zijn. Wat ik al niet naar mijn hoofd heb gekregen
Ik begrijp dat ik er zelf voor kies, en ik kan goed tegen een stootje. Maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon respectloos vind om mensen zo extreem op een paar gaatjes te beoordelen.
Het mooiste vind ik nog wel de reacties die ik krijg als mensen mij wat beter leren kennen, en dan helemaal verbaasd toegeven dat ik best aardig ben. En dat ze dat écht niet hadden verwacht...
Blijheid schreef:Dames, ik heb een vraagje.
Dinsdag is het 10 weken na het laten piercen van mijn oorbel-gaatjes. Mijn oren zijn niet dik/rood/warm/gevoelig (ook niet geweest). Het oogt en voelt niet ontstoken, maar toch blijft er regelmatig wat wittig vocht (pus?) uit komen. Van de piercing-shop moest ik er 2x per dag wat water langs laten stromen, en verder niks doen en afblijven. Dat doe ik braaf, al vind ik het moeilijk er af te blijven.
Ik zeg erbij dat ik CVS heb, en dus altijd een verlaagde weerstand, élk wondje ontsteekt bij mij, en de oorbel-gaatjes gaan dus relatief goed. Is er toch iets wat ik kan doen om ze nog wat beter te laten genezen? Of hoort dit erbij en is het een kwestie van wachten?
kYliieJ schreef:Niekj_Jente schreef:zijn hier trouwens meer bokkers met aan beide kanten een tragus??
Ik ben hier trouwens over na aan het denken om te doen
Ik heb aan beide kanten een tragus
xTammyy schreef:Vind dat ook jammer, maar je doet er niks aan..
Bedoel, ik vind de meeste piercings over t algemeen mooi, maar het staat bij meer mensen zo voor 1 stereotype mens