Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Ladyloe schreef:Netjes gedaan hoor! Ik zou alleen de overgang van het wit naar je nagel toe iets ronder maken.. Bij je pink is het een rechte lijn..
Hiermee ben ik het eens. En ik zou ook minder wit doen, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Yv_ schreef:Ik heb NPF gewoon nog steeds niet gezien.. Ben bang dat er wat fout is.. Vorige keer had ik het de dag nadat ik het "verzonden-mailtje" kreeg op de mat, nu zijn we al ruim 2 dagen verder...
Marije__ schreef:Zit nu even op nailbudgetstore.nlen heb al wat stripers in mn winkelmandje, kwam er net achter dat mn striper glitter goud helemaal hard is. ook met aceton niks meer aan te doen!
maaaarrr nu krijg ik drang om bij ELF te gaan bestellen
Donkerblauw schreef:Ladyloe schreef:Netjes gedaan hoor! Ik zou alleen de overgang van het wit naar je nagel toe iets ronder maken.. Bij je pink is het een rechte lijn..
Hiermee ben ik het eens. En ik zou ook minder wit doen, maar dat is een kwestie van smaak denk ik.
Yv_ schreef:We hebben hier maar een heel klein voortuintje en die is betegeld. Dus daar zou een enveloppe wel in opvallen! Maar helaas.. Nog niets gezien.. Als ik morgen nog niks heb, stuur ik zondag wel even een berichtje naar ze. Maar enveloppes is eigen risico vrees ik..
Calimero_ schreef:Dat dacht ik ook bij het zien van de foto.. Alleen is het zo dat mijn echte nagels ook tot zo ver 'wit' zijn.
Lijkt het niet raar als ik de lak dan tot minder ver doe?
Liek_ schreef:Had ik vriendlief beloofd echt geen lakjes meer te kopen, vind ik toch de beruchte Beyu 209 bij de Douglas!!! Ja die MOEST ik toch echt kopen he