Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:16

Mijn french manicure :)

Afbeelding

Ladyloe

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:27

Netjes gedaan hoor! Ik zou alleen de overgang van het wit naar je nagel toe iets ronder maken.. Bij je pink is het een rechte lijn..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:33

De collecties van Catrice en Essence voor januari zijn al bekend:

Afbeelding

Afbeelding

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:34

Ladyloe schreef:
Netjes gedaan hoor! Ik zou alleen de overgang van het wit naar je nagel toe iets ronder maken.. Bij je pink is het een rechte lijn..

Hiermee ben ik het eens. En ik zou ook minder wit doen, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:43

Wood you follow me en Walk on air zien er heel mooi uit!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:44

Ik vind die wood you follow me echt mooi! Ik hou wel van die donkere kleuren!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:48

Catrice! <3 Wood you follow me! vind ik echt heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:55

Donkerblauw schreef:
Ladyloe schreef:

Hiermee ben ik het eens. En ik zou ook minder wit doen, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. :)

Ik zou ook iets minder wit doen, vind ik het net iets mooier.

Vind die collecties van Catrice en Essence niet echt bijzonder...
Hou helemaal niet van naturel kleurtjes en dit is wel heel simpel.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:00

Ik vind die Essence-collectie echt helemaal niks, terwijl ik wel van die lichte kleurtjes hou. De kleuren zijn gewoon saai.
Van Catrice vind ik de roze en de bruine leuk, maar die kleurtjes heb ik al.. Dus in januari hoef ik niet naar de Kruitvat. :))

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:07

Oh I like beide collecties <3
2 jaar terug een baby blauw-glitter lakje van essence gekocht, super leuk! en van catrice een freezing-snow/wit blauwig lakje. i love lichtblauw :D kom maaar op

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:10

Leuke kleurtjes die van Catrice! Vind die van Essence niet mooi..

Hahaha, die pieten-nagel: geweldig! Misschien ga ik ook effe knutselen, ik mag maandag stalpiet spelen en mijn poown mag Amerigo gaan doen :D. Vorig jaar was ik niet als Piet mee, maar wel gewoon als eigenaresse van, echt zo'n ontzettende leuke dag gehad <3. Heb d'r helemaal zin in!

Ik heb NPF gewoon nog steeds niet gezien.. Ben bang dat er wat fout is.. Vorige keer had ik het de dag nadat ik het "verzonden-mailtje" kreeg op de mat, nu zijn we al ruim 2 dagen verder...
Maar even bedenken wat ik dan morgen maar op ga doen.. Blue Years Eve, Tinsel Town of my lovely Pink Bling On My Ring.

Ik vind mintgroen, lila etc qua lichte kleurtjes echt superlief. Maar elke keer als ik dan 1 hand heb gedaan en ik naar mijn handen kijk, haal ik het er weer vanaf. Ik ben gewoon een shimmer-mens. Niet verwarren met glitters, die vind ik alleen sóms leuk ;)!

Transdesign.. Meestal als ik bestel heb ik een minuut later al een bevestigingsmail. Dag erna meestal nog zo'n standaardmail en een uurtje daarna een mailtje van een van de werknemers dat het op de post gaat als gift twv $4,95. En tot nu toe inderdaad exact 1 week en 1 dag later de spullen binnen.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:17

Yv_ schreef:
Ik heb NPF gewoon nog steeds niet gezien.. Ben bang dat er wat fout is.. Vorige keer had ik het de dag nadat ik het "verzonden-mailtje" kreeg op de mat, nu zijn we al ruim 2 dagen verder...

Misschien hebben we geruild van postbode.. Mijn post komt nu wel normaal, en bij jouw gaat 't moeilijk.. Heb je je tuin al gecheckt op flesjes nagellak? ;) :=
Hopelijk komt 't morgen! :)

Wel stoer, jij als paardenPiet en jouw pony als Sinterklaaspaard! :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:22

Zit nu even op nailbudgetstore.nl :o en heb al wat stripers in mn winkelmandje, kwam er net achter dat mn striper glitter goud helemaal hard is. ook met aceton niks meer aan te doen!
maaaarrr nu krijg ik drang om bij ELF te gaan bestellen O:)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:23

Sinds gisteren heb ik deze:
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:23

We hebben hier maar een heel klein voortuintje en die is betegeld. Dus daar zou een enveloppe wel in opvallen! Maar helaas.. Nog niets gezien.. Als ik morgen nog niks heb, stuur ik zondag wel even een berichtje naar ze. Maar enveloppes is eigen risico vrees ik..

Ja echt heeeel leuk.. Dit was vorig jaar.. Kleine poownie met grooooote sint :D http://farm8.staticflickr.com/7013/6442 ... bf6ae6.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:40

Zou balen zijn als ie zoek is Yv! Maar dat zal vast toch niet? Wat een leuke poown trouwens!!

Had ik mijn vriend beloofd echt geen lakjes meer te kopen, vind ik toch de beruchte Beyu 209 bij de Douglas!!! Ja die MOEST ik toch echt kopen he :))

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:42

Marije__ schreef:
Zit nu even op nailbudgetstore.nl :o en heb al wat stripers in mn winkelmandje, kwam er net achter dat mn striper glitter goud helemaal hard is. ook met aceton niks meer aan te doen!
maaaarrr nu krijg ik drang om bij ELF te gaan bestellen O:)

je moet nooit nagellak remover bij een lakje doen, eerst lijkt het of het helpt maar eigenlijk breek je de nagellak af ofzo, wat dus ook gebeurt als je het van je nagels haalt :P

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:52

Donkerblauw schreef:
Ladyloe schreef:

Dat dacht ik ook bij het zien van de foto.. Alleen is het zo dat mijn echte nagels ook tot zo ver 'wit' zijn.
Lijkt het niet raar als ik de lak dan tot minder ver doe?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:56

Achja dan maar geen remover erbij :+ weggooien en nieuwe kopen :D goede shop reden hihi.

Mijn creatie is geworden...
overal laagje rood; wake up van essence. dan een laagje catrice diep rood glitter, daaroverheen 2 lagen rood glitter merkloos.. en dan ontstaat er een prachtige rode glitterlak :D
op duim en ringvinger nog een mijter kruis met goudgele striper :D
2 nagels mislukt, maar ach. na morgen mag het er toch weer af :P

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:59

Foto Marije_!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:08

Yay! Ik heb zojuist bij de kruidvat circus confetti gekocht! Super mooi zeg! Nu hoef ik rainbow connection van opi niet meer! :D
Lees morgen terug. Ben bij een vriendin en zit op mijn mobiel

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:12

Yv_ schreef:
We hebben hier maar een heel klein voortuintje en die is betegeld. Dus daar zou een enveloppe wel in opvallen! Maar helaas.. Nog niets gezien.. Als ik morgen nog niks heb, stuur ik zondag wel even een berichtje naar ze. Maar enveloppes is eigen risico vrees ik..

Dat zou dan wel heel banketstaaf zijn.. Hopelijk komt 'ie morgen! :)
Stoere pony heb je! Ziet er echt enorm grappig uit, zo'n grote Sint op een pony! :)) Die van mij zou 't doodeng vinden, zo'n cape op z'n kont. :+

Calimero_ schreef:
Dat dacht ik ook bij het zien van de foto.. Alleen is het zo dat mijn echte nagels ook tot zo ver 'wit' zijn.
Lijkt het niet raar als ik de lak dan tot minder ver doe?

Nee, dan zou ik het inderdaad ook zo doen. :)

Liek_ schreef:
Had ik vriendlief beloofd echt geen lakjes meer te kopen, vind ik toch de beruchte Beyu 209 bij de Douglas!!! Ja die MOEST ik toch echt kopen he :))

:= Ik moest m'n vriend beloven dat ik voorlopig ook geen nagellak meer zou kopen, toen m'n lakjes gister binnen waren gekomen. Maar hij weet nog niet dat er nu nog 14 flesjes aankomen. :+ :')
Maar goed, hij geeft iedere maand meer dan 50 euri uit aan z'n sigaretten, dus waarom zou ik dan geen nagellak meer mogen kopen? :+
Die Beyu 209 is trouwens wel een mooie lak! :D

Leuk MightyJoe, scheelt toch behoorlijk wat geld! :)
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 02-12-11 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:14

Ok, heb net mijn nieuwe stempelsetje geprobeerd, maar heb zo het vermoeden dat wij geen vriendjes gaan worden :')
Ben een half uur bezig geweest en toen had ik, eigenlijk meer per ongeluk dan dat ik het goed deed, 1 stempel op 1 vinger.

Zie hier het resultaat van mijn noeste arbeid _O-

Afbeelding

En doordat ik die stomme plaat de hele tijd schoon moest maken met remover, heb ik ook nog tipslijtage aan mijn nagel ^)

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:15

heb gister de metallic van essence gekocht samen met nog een leuk kleurtje!
maak zo wel effe een foto :D !

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 22:17

flauw. heb ik net een mooie foto kunnen maken, pakt de laptop mn sd kaartje niet meer :(