Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 13:52

De sauna's op zich zijn niet enorm, maar je kunt je er wel een dag vermaken. Er is een zoutbadje (ondiep) en een zwembad, meer baden niet. Wel verschillende sauna's :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 14:07

[quote="Sokje_6"]De sauna's op zich zijn niet enorm, maar je kunt je er wel een dag vermaken. Er is een zoutbadje (ondiep) en een zwembad, meer baden niet. Wel verschillende sauna's. Oke dank je wel voor u antwoord. Dan weet ik dat ik daar niet heen ga

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:17

wat is het stil dames?
niet meer naar de sauna geweest?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 15:36

Gister nog! Lekker naar Bussloo :) Was druk, maar goed te doen

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 15:56

Ik ga binnenkort een keertje in Nijmegen, en dan niet Sanadome maar Thermen. Handig, zo'n AH-actie. 8-)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:36

k ga morgen naar bussloo met SH-actie!
tnx voor de tip haha

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 22:52

Ik ben een tijdje niet geweest helaas. Maar kreeg bij la cubanita een Wellness voucher. Dus snel weer een x naar de veluwse bron

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 10:14

Oh pfoe ik ga/moet ook snel weer eens!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 13:22

Ik zit net op de groupon site te kijken :) Helaas geen Thermen Holiday aanbieding momenteel. Ik zit een beetje te kijken, kan iemand me zeggen of de 'Thermen' saunas allemaal een beetje overeen komen qua sfeer? Zit nu naar Thermen Binnenmaas te kijken. Wordt met vijf sterren beoordeeld dus dat is mooi :) Iemand er al eens geweest?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 13:46

Heb je geen AH uitjes kaart toevallig? Daarmee kun je dus ook naar veel sauna's.

Ik ben van de week naar Thermen Nijmegen geweest (dus niet die Sanadome), en het is allemaal een beetje oud, maar supergoede sfeer en de opgietingen waren enorm fijn. Traag opbouwend, maar op een gegeven moment toch heerlijk heet. Ze hebben een superhandig bord voor de opgietingen, achter glas. Dus elke dag kruisen ze aan wie en welke tijden, wat voor soort opgieting het wordt (stilte, meditatie, theatraal, thema of een combi daarvan) en hoe pittig de opgieting wordt (warm-heet-pittig). Meteen een lekker overzicht van wat je fijn vind en wat niet.

Ik had een AH uitjes kaart, maar had geen tijd om hem te printen, veel treinreizen die dag. Dus ik had gelezen dat je 'm ook via mobiel kon zien en dat ze die code dan wel konden scannen. Kom ik daar, besluit mijn mobiel die pdf niet te willen laden. Euhhh, oliebol. :7
Geen probleem, man stuurde ons door naar de sauna en dat zouden we dan als de entree wat rustiger was even regelen. Helemaal goed: ik mocht even inloggen op e-mail via zijn computer, de mail met pdf doorsturen en alles was geregeld. Echt supersoepel! Ze hadden ook kunnen zeggen van 'joh, jouw fout' maar ze dachten super mee over een oplossing.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:33

Gaan jullie ook wel eens helemaal alleen naar de sauna?

Ik zit eraan te denken om dit te doen. Gewoon met mezelf en niemand anders naar de sauna. Maar ben bang dat ik me, na een tijdje ontspannen, alsnog ga vervelen dan ofzo. I don't know... hebben jullie tips?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:47

Ja ik vind dat juist heerlijk! Lekker boekjes/magazines mee dan kan je ook lekker lezen. :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:13

Sabini schreef:
Gaan jullie ook wel eens helemaal alleen naar de sauna?

Ik zit eraan te denken om dit te doen. Gewoon met mezelf en niemand anders naar de sauna. Maar ben bang dat ik me, na een tijdje ontspannen, alsnog ga vervelen dan ofzo. I don't know... hebben jullie tips?

Je weet 't alleen als je het een keer probeert :)*
Ik zou idd een boek of muziek meenemen ofzo, en dan kan er niet zoveel fout gaan toch? En anders ga je gewoon naar huis, weet je dat ook weer.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:01

Ik ga de 16e nog lekker in mn eentje :j Vermaak me prima! Lekker een boekje mee

Vorige week zaterdag naar Spa Sereen in Maarssen geweest, was leuk! Mooie sauna, veel verschillende faciliteiten, lekker eten en goede aufguss :) Vond het op bepaalde stukken alleen erg warm binnen, dus ging bijna van mn graatje..

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:20

ik ga zaterdag heerlijk na mijn werk weer eens een dagje naar de sauna,
we gaan deze keer naar Elysium.
heeft iemand ervaring met de rustruimtes?
zie je veel mensen bijvoorbeeld slapen of echt rusten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:39

De rustruimtes zijn vooral heel erg klein.. := laatste keer dat wij er waren (3 weken terug) hele dag geen vrij bedje gehad. Als er 8 bedjes per rustruimte (2 stuks en wat langs het zwembad) zijn is het veel.. de grote rustruimte is een restaurant geworden.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:42

Jans schreef:
De rustruimtes zijn vooral heel erg klein.. := laatste keer dat wij er waren (3 weken terug) hele dag geen vrij bedje gehad. Als er 8 bedjes per rustruimte (2 stuks en wat langs het zwembad) zijn is het veel.. de grote rustruimte is een restaurant geworden.

jeetje dat is niet niks, ik hoop dat wij zaterdag dan wel een bedje hebben.
was je ook bij Elysium geweest of een ander welness resort

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:55

Hebben ze die grote rustruimte weggedaan? Eeuwig zonde! Dat vond ik juist zo fijn altijd bij elysium!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:57

oh op de site stond die namelijk nog wel de grote rustruimte hebben?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:00

nardxash schreef:

De rustruimtes zijn inderdaad een stuk verkleind... erg jammer! Wij hadden de vorige keer wel gewoon bedjes vrij :) je ziet er ook mensen slapen hoor of gewoon liggen met de ogen dicht, heerlijk wegdoezelen :j

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:05

anne_bento schreef:
nardxash schreef:

De rustruimtes zijn inderdaad een stuk verkleind... erg jammer! Wij hadden de vorige keer wel gewoon bedjes vrij :) je ziet er ook mensen slapen hoor of gewoon liggen met de ogen dicht, heerlijk wegdoezelen :j

dankjewel voor je antwoord, dan kan ik nu al niet wachten om zaterdag heerlijk weg te doezelen in de rustruimte.
<3

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:08

Ik ben een tijdje terug bij Elysium geweest, en er was geen kip in beide rustruimtes :?

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:11

Bij ons waren de rustruimtes ook niet al te druk, maar dat was tijdens etenstijd en het was erg zonnig. Rustruimtes die er zijn, zijn wel heerlijk. :j Heel anders dan in Tilburg waar je niet echt een rustruimte hebt :+

Ik ga binnenkort ook weer een keertje met een AH bon. Nu twijfelen ik en een vriendin tussen Roosendaal en Son. Iemand ervaring met beide of een van de twee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:36

Ik was er laatst op vrijdag en het was er helemaal vol.. wij hebben in het restaurant zitten soezelen / lezen. := de grote rustruimte is een Amerikaans BBQ restaurant geworden waar je geen eens een sapje kan halen :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:56

Je kunt natuurlijk net pech hebben met de rustruimtes... Elysium is m.i. meer gericht op de zomer met de giga ligweide :j Vond het zo jammer dat toen wij er waren het zo vreselijk druk en lawaaiig was.

Net weer een reservering geplaatst voor donderdag bij Thermen Holiday. Ik zag op de site dat ze zijn begonnen met de bouw van een zoutwaterbad! *\%/* *\%/* Super gaaf!
Ze bestaan trouwens 13 jaar dus je kunt nu naar binnen voor 13 euro :)