Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:47

Waarom moet je de overige nagelmarblelak dan weghalen? :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:53

omdat het een geheel is toch, dan laat alles weer los? denk ik hoor

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:55

Dat dacht ik ook :P Ik ga het weer proberen denk ik, even leuke kleurtjes zoeken

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:57

ik heb 2 pogingen gdaan, eerste was redelijk, 2e keer had ik duidelijk de verkeerde kleure bij elkaar gebruikt :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:01

Zijn er nog specifieke lakjes die je absoluut niet kan gebruiken voor watermarble?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:02

Anc, ik zou die voorjaarscollectie effe afwachten, die zijn ook holo en zo te zien op de promotiefoto's zit er ook een gelige en/of zilverachtige in die collectie.. Komt begin 2012 uit als ik het goed heb gelezen.

Blijf het gaaf vinden dat effect van marble, maar zooo totaal niets voor mij en mijn ongeduld :D.

Ik ben weer blij, boozy-bestelling is binnen gekomen. Verwacht ook vandaag enchantra en denk dat ebay ook niet zo heel lang meer zal duren. Zo en dan ben ik effe klaar :+.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:08

<3 <3 <3 <3

Afbeelding
Afbeelding

Zo mooi!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:10

Ja die onderste <3. Die heb ik ook op mijn wishlist, mocht we ooit een keer de groepsbestelling gaan doen!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:13

Yv_ schreef:
Ja die onderste <3. Die heb ik ook op mijn wishlist, mocht we ooit een keer de groepsbestelling gaan doen!

Ik doe dan ook mee, met die groepsbestelling. :))
(Heb trouwens nog steeds geen mail terug van de Australische douane.. Waarom zetten ze dat mail-adres dan op hun website als ze toch niks beantwoorden. :+ )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:14

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:17

Ik moet moet moet moet deze met jullie delen.. Mevr. de ongeduld had het weer niet en is alvast gaan lakken. Let niet op hoe slordig het gedaan is, het was zuiver om de kleur te testen. Ben zoooo blij met deze kleur <3!!
Misa, When U Say My Name, gemaakt in het zonnetje. De shattering is IRL meer dieprood dan bruin, komt helaas niet helemaal uit op de foto. Supertoffe kleur!
Afbeelding

Edit:
Lesilla, ik zie het inderdaad.. Bizar zeg! Bij de een echt een glitterbom, bij de ander olie-achtige overgang!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:20

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:22

Donkerblauw schreef:
Ik doe dan ook mee, met die groepsbestelling. :))
(Heb trouwens nog steeds geen mail terug van de Australische douane.. Waarom zetten ze dat mail-adres dan op hun website als ze toch niks beantwoorden. :+ )

Ik had nog een andere site gegeven waar je ze ook kan bestellen he?! Die verzenden wel gewoon internationaal. Weet alleen niet of dat veel scheelt qua prijs. Mochten jullie via die site die ik gaf de groepsbestelling doen, doe ik ook mee, want ik wil die hits holo lakken :P

Mocht er iemand intresse hebben.... http://www.retailmenot.com/view/beautyjoint.com --> Kortingscodes voor beautyjoint (En nee ik heb nog steeds niet besteld :=)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:25

Skessa_ schreef:
Ik had nog een andere site gegeven waar je ze ook kan bestellen he?! Die verzenden wel gewoon internationaal. Weet alleen niet of dat veel scheelt qua prijs. Mochten jullie via die site die ik gaf de groepsbestelling doen, doe ik ook mee, want ik wil die hits holo lakken :P

Oh, mi scusi. Die heb ik dan gemist. :) Ik ga wel even zoeken, en even uitrekenen hoeveel het scheelt.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:33

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:43

D'r was toch in dit topic iemand die van die ronde EOS lipballetjes in New York had gehaald?
Zit net op alicejo.com (NL site) te kijken en daar verkopen ze ze gewoon voor €4.95..
Ook in de smaak sweet mint..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:45

Als ik in california ben wil ik best wat voor jullie meebrengen zonder extra kosten (natuurlijk wel verzendkosten haha).
Maar dat is in de grote vakantie pas.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:46

Ohoh.... Ik keek net op mijn bankrekening en ik zag dat ik best veel geld heb. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:53

Mowoah schreef:
Ohoh.... Ik keek net op mijn bankrekening en ik zag dat ik best veel geld heb. :=

Dat gebeurd mij nou nooit :')

Ik wil ook zeker mee doen aan een groepsbestelling.
Vind het ontzettend mooie lakjes!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:53

Nou, volgens mij scheelt het niks qua prijs. :)
Voordeel van het bestellen in de VS is dat het waarschijnlijk iets sneller in NL is, en dat het sowieso niet vernietigd wordt bij de douane.
Prijs per lak (plus verzendkosten) komen ongeveer op de 14,50 euro uit.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:54

Mowoah schreef:

Waarom gebeurt mij dit nou nooit?! :Y)
Mijn rekening staat altijd open voor donaties hoor. ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:58

Hmm.. Dan scheelt het inderdaad niet zoveel.

Sorry guys, ik kan niets voor jullie meenemen. Heb zelf een aardige wishlist, moest al eea voor 2 vriendinnen meenemen én ik hoor net dat ik eea aan mijn budget aan moet gaan passen, omdat ik andere dingen net wat belangrijker vind momenteel dan nog meer beautyproducten :+.

Heb de andere 2 misa's ook geprobeerd, foto's zijn aan het uploaden, zal ze zo even plaatsen.

Pink Bling On My Ring is fantastisch! Zit er na 1 laag al heel netjes op, toch een tweede laag gedaan, wat het iets sprankelender maakt, maar niet zozeer nodig. Droogt lekker snel, supergave en blitse kleur. Droogt wel enigszin mat op, waar ik niet van hou, dus topcoat voor mij noodzakelijk :). Gemaakt in het zonnetje, in kantoorlicht is-ie feller.
Afbeelding

Be My Lover vind ik wat minder. Het is een creme, waar ik zowiezo al niet zo weg van ben. Hij is erg dik, droogt traag en ik heb 4 (!!!!) lagen nodig gehad om 'm enigszins netjes erop te krijgen. Het kleurtje is leuk, maar het kost mij teveel moeite om 'm netjes op te doen. Bummer! Foto gemaakt in TL licht.
Afbeelding

Edit: Foto's toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 11-11-11 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:01

Het valt wel mee kwa werk hoor.. Je moet gewoon zorgen dat het goed op je vinger zit.. Dan de overige nagellak met een sateprikker er uit vissen.. En als alle overige nagellak weg is dan je nagel er rustig uit halen.. En als het goed is blijft het er aan zitten.. De meeste goedkope nagellak is meestal de best om het te doen.. Het erop doen is niet zoveel werk.. Maar wel de overige nagellak van je vingers af halen.. Maar er zijn ook mensen die plakken hun vingers af met plakband.. En dat wil ik de volgende keer ook proberen..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:08

Die pink bling on my ring ziet er super uit!
Helemaal mijn smaak :D
Die gaat op mijn lijstje.

Die andere is net iets te barbie voor mij.
Vind een crème wel mooi, maar dan een knallender of juist een heel zacht kleurtje.
Dit is het net niet.