Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:32

Ohhhh helluuup
4 lakjes, 2 stampplaatjes en nog 2 make upjes :o

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:33

Ik heb gefaalt. :o Ik heb 2 nieuwe nagellakjes gekocht. O:) Máar, ik heb scale effect nagellak besteld, en die lijkt me erg mooi op zwart, en mijn oude zwart was dik geworden.. én de 2e was de halve prijs. O:)

*doet-net-of-ze-de-opmerking-korting-bij-het-kruidvat-niet-heeft-gezien*

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:37

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:46

Leuke lakjes! :) Zo te zien hebben we een dezelfde!

Eens even kijken:
China Glaze - Matte Magic | Gewoon een matte topcoat
Golden Rose - Holographic #116 | http://veracamilla.nl/2011/06/notd-gold ... lographic/
Golden Rose - Scale Effect #06 | http://www.belindapol.nl/?p=2446
China Glaze - Cowgirl Up | http://polishaddict.com/2008/08/19/chin ... va-part-2/
China Glaze - Admire | http://www.flickr.com/photos/18456641@N05/3049694170/
Ciaté - Cookies and Cream

Afbeelding

En ik wilde ook nog de Fashion Addict van Color Club, maar die ben ik vergeten mee te bestellen. :+
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 25-10-11 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Mowoah

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:48

Mooi! :) Over Cowgirl up en Admire heb ik ook getwijfeld, maar wilde toch niet zo super veel uitgeven dus die staan nog op mijn verlanglijstje! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:49

Ik vind die potjes van Ciate zo ontzettend mooi, alleen daarom zou ik al bijna een bestellen :')
Jammer dat ze zo duur zijn.

Is het wel hele goede nagellak?

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:52

Ik ging met een vriendin naar Amstelveen, kom ik dat winkelcentrum binnen zie ik gelijk een Kruidvat .... :o Het moest zo zijn O:) Dus nu heb ik alle 4 de Big City Life lakjes (eindelijk, ze zijn zo moooooi! En de flesjes ook trouwens) en nog Mona Lisa Is Staring Back en die express drops van Essence.

Schade: 9 euro nog wat! :D

Die 2 van China Glaze hierboven zijn mooi zeg...kwijl

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:56

Anc schreef:
Ik vind die potjes van Ciate zo ontzettend mooi, alleen daarom zou ik al bijna een bestellen :')
Jammer dat ze zo duur zijn.

Is het wel hele goede nagellak?

Ja, die flesjes vond ik ook al zo leuk. <3 En dat kleurtje is precies wat ik zoek, dus ik moest en zou 'm hebben.
Op internet zijn ze er wel positief over, geloof ik. Je hebt maar 2 dunne laagjes nodig, en hij lakt fijn weg. Maar goed, ik zal 'm morgen eens even uitgebreid testen en proberen om goede foto's te maken. :)

Voor de volgende keer staan Golden Spurs van China Glaze en Fashion Addict van Color Club al op m'n lijstje. :D

* edit: en deze! :oo
Afbeelding

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:13

ik heb ook weer een lakje gekocht
630 sing: hey, dirty-lilah!
http://www.catrice.eu/nl/producten/nage ... r-630.html
Vind hem nu ik hem opdoe wel heel dekkend. beetje nep vind ik dat altijd. Maar misschien moet het even wennen :)

Ook heb ik die sneldrogende druppels gekocht. Ben benieuwd......

Liesurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:13

Fijn hoor die kruitvat aanbieding :)

Heb twee Big City Life lakjes, New York en Berlijn.
Daarnaast nog de express dry drops, twee essence lakjes en een glitter topper <3

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:16

De kruidvat in Hengelo had Big City Life nog niet ;( . Ik wil graag het Berlinpalette en dat lakje :o .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:20

hier lag t wel, ben heel snel doorgelopen, moet echt ff niets kopen _O-

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:23

Ik heb me verplicht ingehouden(moeders had nog een afspraak dus beetje haast)dus heb alleen dirty berry gekocht <3

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:23

Die heb ik nu op, zo'n gaaf lakje :+: . Ik ga maar 's naar de Kruidvat hier in het dorp dan, eens kijken of die het al heeft.

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:27

Dewii schreef:
Die heb ik nu op, zo'n gaaf lakje :+: . Ik ga maar 's naar de Kruidvat hier in het dorp dan, eens kijken of die het al heeft.

ik weet dat ie mooi is vanwege de foto's uit dit topic,maar vanaf het flesje vind ik het altijd moeilijk te zien.lastig is dat! :+

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:39

Ik heb mezelf nu een ook even een koopverbod opgelegd :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 18:47

Cowgirl up is zooooo mooi <3. Echt mijn favorietje! Denk dat die (en die van loreal) echt wel vaker gekocht moeten gaan worden, die loreal is namelijk al zowat op en Cowgirl Up gaat ook giga hard!

Kruidvat is ook echt niet goed voor mij.. 8 lakjes meegenomen, ga toch catrice een nieuwe kans geven, gezien alle positieve verhalen van hier. Geslaagd voor een gouden en een rode van catrice en van essence heb ik nog een zooi nail art stripertjes meegenomen. Zo even naar poownie, daarna uitgebreid testen natuurlijk. En moeders, die natuurlijk ook een verslaving rijker is nu, had ook nog 2 lakjes meegenomen _O- .

Net even snel een creatie gemaakt, zit niet top, moet alles nog netjes bijwerken, maar ik ga het er toch zo na stal afhalen en nog een keertje doen. Was even benieuwd naar de kleurencombi :).
Kan ook niet wachten tot mijn blye years eve er is, ben giga benieuwd hoe die met goud gaat worden, dat wil ik nl eigenlijk met oud en nieuw! (jaja ben erg vroeg, maar ben nog niet zo goed in al die mooie en rechte strepen, dus heb nog wat tijd nodig om te oefenen hahaha)
Afbeelding
Voor de geinteresseerden: Dit is trouwens overal 2 lagen Caught On The Red Carpet van Catrice, 1 laag Goldfinger van Catrice met daaroverheen You're A Goldmine van de special effect toppers van Essence en dan de stipjes met Metallic champagne van essence.

Welke kleur is die koperkleur, Donkerblauw? Mooi, mooi! Ik vind de hele collectie van Rodeo Diva echt zooo geweldig van ChG. Heb Wagon Trail besteld, daar ben ik heeel erg benieuwd naar!
En vind Branding Iron, Gussies-Up Green, Midnight Ride en Side Saddle ook geweldig <3.

Edit: Ik zag bij de kruidvat ook iets staan van essencë. Better dan gel ofzo, kan dat? Heeft iemand daar ervaring mee? Nagelharder is voor mijn ex-nagelbijt-nageltjes niet genoeg namelijk.. Maar wil ook geen acryl- of gelnagels meer.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:04

Waar kopen jullie china glaze?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:05

tjonge wat een gepruts om die glitters eraf te krijgen :n

nu dus even kale nagels..welke kleur zal ik erop doen?
Rimmel pompous (paars),
catrice dirty berry
of catrice in the bronx

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:36

@ Yv_ Wat mijn nagels heel erg heeft aangesterkt is de Nail Rescue van Rimmel. Potje van 12 ML met een doorzichtig/rozekleurige lak. Gebruiksaanwijzing staat op het potje. Maar ik gebruik het ook nog regelmatig als basecoat! Werkt echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:37

Net even alle lakjes die ik nog graag wil hebben in mijn winkelwagentje gezet zodat ik vanuit daar een keuze kan maken.
Dacht dat het wel mee viel, maar het totaal bedrag was € 280,92 :oo

Toch maar even een iets strengere selectie maken geloof ik :')

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:53

:o Da's flink Anc.... hahaha!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:00

:wave:

Ik meld me ook! Ben enorm verslaafd haha. Heb er thuis in Nederland echt super veel staan.. Naar barca heb ik alleen 2 rode tinten en 2 roze tinten mee genomen... Oh en een blauwe. Heb hier nu ook een blanco lakje gekocht en de kleuren van FC Barcelona..

Afbeelding
Dit heb ik natuurlijk zo opgedaan omdat ik naar een match ben geweest! :Y)
(Oh en het ziet er op de foto lelijker uit dan dat het in het echt was hoor :'), of misschien viel het in het echt niet zo erg op.. Dat kan ook nog :')..)

Trouwens, weten jullie een goede nagel versterker? Want ik krijg heel snel scheurtjes en van die laagjes.. Of ze breken gewoon helemaal af.. -O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:06

morgen gaan mijn nepnagels eraf ;( ga ze missen haha

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:10

ik lees al een tijdje mee en ik geloof dat het tijd word om me ook eens te melden hier. door dit topic en op een ander forum is mijn nagelak verslaving aardig aangewakkerd.
ik heb een aardig lijstje bij elkaar gesprokkelt aan lakjes alhoewel het niet veel is vergeleken bij veel van jullie.

DA:
002
008
105
108
109

LA FEMME BEAUTY:
auburn red
mojo
flamingo

2TRUE:
4
8

RIMMEL:
ultra violet

CATRICE:
miss piggy reloaded

ESSENCE:
you belong to me
meet me now
space queen
time for romance
where is the party
make it golden
white glam

MAXFACTOR:
sunny pink

KISS:
beach green
gold glitter
deep purple
pink glitter
bikini pink
pearl blue
black
white
silver glitter

verder uiteraard een aantal base en topcoats waarvan herome naturel nail whitener, essence ultra strong nail hardener en essence studio nails favouriet zijn. ook nog wat FM troepies :D
konad gebruik ik ook regelmatig.
op stal dachten ze dat ik nep nagels heb want ik maak er altijd kunstwerken van. vond dat wel een groot compliment aangezien het mijn eigen nagels zijn *\o/* . ik mag nu voor meerdere mensen hun nagels doen en de vraag ernaar word steeds groter.