[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:26

Zouden ze hem niet wat schuiner kunnen zetten (geen idee, mijn tong is juist vrij lang)?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:30

Fiffill schreef:
Zouden ze hem niet wat schuiner kunnen zetten (geen idee, mijn tong is juist vrij lang)?

Zei een vriendin ook al, bij haar kon dat toen. Daardoor had ik 't ook al aan de piercer gevraagd (ben al eens langs geweest om te informeren), maar die zei weer van niet (zal dan aan mijn tong liggen?).. :\

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:32

Hmm, ik weet het niet. Ik ken ook iemand met een vrij korte tong, haar piercing zit ook redelijk schuin. Die van mij zat juist heel erg recht, daarom had ik ook maar een staafje van 12mm uiteindelijk. Die van haar was een stuk langer. Maar het ligt natuurlijk ook aan je tongriempje, als die echt heel ver naar voren doorloopt zal het misschien niet kunnen. Anders even bij meerdere piercers langsgaan om wat informatie te vragen? Die zullen het beter weten (en kunnen het zien).

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:43

Toen ik mijn tongpiercing nog had zat hij ook redelijk ver naar voren omdat ik een redelijk korte tong + erg groot tongweb had. Hij is zelf iets scheef gezet omdat hij anders door mijn tongweb heen moest.

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 17:05

ik word altijd snel misselijk als ik iets lang in mijn mond heb (denk aan kouwgom enz)
zou ik hier dan wel tegen kunnen/ wat denken jullie?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 17:46

@Myryana: Lukt het al een beetje om de delen appart van elkaar te bewegen? Heb je daar de controle ook goed over? Ben echt benieuwd naar meer fotos!!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 18:08

Nee dat lukt (nog) niet, mijn tong is nog wel gevoelig. Wat ik wel automatisch doe, is als ik met mijn tong over mijn lippen ga dat maar met een halfje doe, die andere blijft dan in mijn mond. Maar ik kan er verder nog niks mee doen. Misschien dat het sowieso wel wat lastiger wordt bij mij omdat mijn split niet zo heel groot is eigenlijk en mijn tong erg kort.
Op het moment is het aan de binnenkant heel wit van het bindweefsel (en onder mijn tong ook door mijn tongweb wat gesneden was) dus dat ziet er niet zo charmant uit dus nog even geen foto's. Zal over een dag of 2 wel even foto's maken, waarschijnlijk is de zwelling dan ook wel wat minder.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:47

myryana: ik blij het eng vinden haha, knap dat je t durft en gewoon gedaan hebt! maar ik zou het nooooit doen en durven hihi.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:13

En Desteney komt hier ook weer even buurten!

Ik vind die tongsplit hier in het topic heel gewaagd! Ik zou 't zelf nooit durven!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:03

hello ik meld me ook even, ik heb sinds mijn 16e een navelpiercing, maar ik neig eigenlijk om hem eruit te halen... maar blijft er dan een lelijk litteken over?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:10

Ik heb van mijn eerste navelpiercing geen mooi litteken.
Die heb ik zaterdag opnieuw laten zetten trouwens, gekregen van mijn vriendje (of nouja, hij heeft niet de naald in me gezet hoor maar hij heeft hem betaald omdat hij 'm zo mooi vindt - ik ook anders had ik 'm niet laten zetten hoor :+ )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:16

ik ben benieuwd of iemand een foto van zo'n litteken heeft, ik vind het anders zo lelijk :')
Maar wat lief van je vriendje haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:24

ik zal morgen ff een foto voor je maken, heb mn navelpiercing 9(??) jaar of iets in die richting gehad, litteken is alle behalve mooi.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:35

;( ziet er niet zonnig voor me uit dan :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:44

Nu ben ik toch ook wel benieuwd, voorlopig blijft ie er in maar toch :P

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:16

Hoi allemaal! Ik meld me hier ook even, ik heb een vraagje namelijk. Ik heb een tongpiercing (en gewone oorbellen) maar nu wil ik een piercing schuin onder me lip.. nu is mijn vraag; is er hier iemand die zo'n piercing heeft en deed het pijn? :+ ik ben een soort van een sch*tluis :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:21

Citaat:
Doet het pijn om <naam piercing> te laten zetten?

Pijn verschilt ontzettend per persoon. Wat de een pijnlijk vind dat vind de ander niet pijnlijk. Twijfel je of ben
je bang dan moet je het niet doen. Of je moet je erover heen zetten.. want wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

:list:

Maar een lippiercing voel je wel inderdaad, is een gemene prik en daarna is het weg...

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:57

Nouja ik zal het wel zien dan :+ me tongpiercing heb ik totaal niet gevoeld maar mijn navelpiercing daarintegen.. pff dat was een tegenvaller toen :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:00

ik heb mijn navelpiercing weer niet gevoeld :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 00:47

Mijn tongpiercing voelde ik niet.. mijn snakebites zijn 3x gepierced (1x was scheef -_-) en dat was echt geen pretje, die prik vond ik niet echt fijn. Maar kraakbeenpiercings vind ik veel gemener qua prikken.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 11:29

En ik vond mijn helix juist pijnloos := Is ook heel erg verschillend... klasgenootje ging bij haar helix door de grond :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:14

En ik ben al bijna een jaar aan't zeggen dat ik een helix ga laten zetten en het komt er niet van:') Er is al van alles bij gekomen, behalve die helix _O-

Mijn gewone labret voelde ik trouwens niets van... :) Ja de naald er door schuiven maar het deed geen pijn. :n Ik voelde at ie er aan bezig was, maar ik heb eigenlijk niet eens gevoeld wanneer ie stak. Tot ie ineens zei "zo, nu het balletje er nog op zetten" :+

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:44

Ik vond mijn labret wel pijnlijk.. Tong heb ik weinig van gevoeld en mijn navel vond ik ook alles behalve lekker :+

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 17:38

Hmm even denken hoor, die bovenin mijn oor voelde ik echt serieus bijna niet, alleen dat ie warm werd.
Mijn neuspiercing precies tzelfde.
Mijn lip piercing voelde ik ook al bijna niet.
Mijn tongpiercing wel weer , die werd zonder tang er stukje voor stukje ingeduwt, maar t viel te overleven.
En dan mijn navelpiercing , die vond ik echt vervelend!Bij het zetten, en t onsteken en verzorgen enz., nooit meer!
En raar genoeg, kheb ook 6 oorbellen, waarvan de 1ste 2 paar ik niks gevoelt heb, maar de 3de vond ik ook écht een misselijk gevoel, echt een vervelende prik , en t bleef mr ontstoken zijn.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 17:41

Haha ayasha en haar helix ik vind het zo grappig heb je hem nou nog niet! :')

Mijn kraakbeen piercings heb ik niet gevoeld. Die piercing in mijn nek ook niet
Maar tepel, vch en christina OMG! ;(