Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:Die op je rug is ook mooi uitgebreid
Essie: mooie roos
Ik zit nog heel erg te twijfelen over wat ik neem. Ik ga morgen met mijn vriend mee naar de tattoo shop, zijn tattoo ontwerp moet wat aanpassingen hebben.
Ik ga dan gelijk maar vragen wat zij vinden van mijn 2 ideeën.
1: "Je ne regret de rien" op de bovenkant van mijn schouder (rechts). Past wel perfect bij me, maar weet niet of ik het wel in het Frans wil hebben. Misschien toch nog ff kijken naar andere vertalingen.
2: "Filia Reginae", dochter van de koningin. Symboliseert perfect hoe ik me TE vaak gedraag/gedragen heb. Indirect heeft optie 1 daar ook mee te maken, na een zwaar half jaar te hebben gehad. Misschien wil ik hierbij een klein kroontje, maar wil het over het algemeen zo klein mogelijk.
Deze wil ik dan denk ik liever tussen mijn schouderbladen, niet op mijn schouder.
He.. lastig..
simo0ne schreef:Citaat:Ja dat kan natuurlijk net zoveel voor je betekenen maar ik vroeg mij af wat mensen met een tribal hebben, want in mijn ogen is zoiets foeilelijk. Maar dat is mijn mening
Vooral zo'n tribal op je onderrug, net boven de rand van je broek zeg maarPrima als mensen het mooi vinden hoor, maar ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van.