[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 15:43

Wauw, jou oren zien er erg mooi uit dramaqueen! Gelukkig heb ik het op kunnen lossen met echt goud in het gaatje.
Ontsteking is over

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:28

Thanks allemaal!
lizzy mooi dat het nu ook gaat :j hou het wel in de gaten :j

dubbele navelpiercing heb ik ook nog gehad, heb nu alleen de onderste nog, wilde er nog 2 schuin boven maar dat ging niet ivm sport

ik kreeg net mijn stretchspul binnen (6 mm) en ik had true jelly meebesteld, ik oortje beetje masseren, glijmiddel erop, spiraal erin.. en hij floept zo helemaal door :oo geen centje pijn of "druk" op mijn oor, mijn oor is niet eens rood :')

Afbeelding
zo maar even mijn tunnel indoen dan :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:31

Nice DQ!
Ik had proefzakjes van die truejelly gekregen, fijn spul :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:37

rechts zit er ook al in, in een halve minuut per oor ben ik een mm gestretcht :') het is nu echt een gat <3

MuchiMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:16

oke na al die tijd op bokt vind ik nu pas deze piercing topic? ik heb echt iets fout gedaan hahaha.

nu ik hier ben maar gelijk een vraagje.

ik had 11 piercings maar heb er nog maar 6 over (en 12 in mijn oor maar die noem ik niet echt piercings op mischien mijn lieve 3 mm stretch en de tepelpiercing die ik in mijn oor heb gedouwd toen ik 14 was na haha)

maarja mijn laatste piercing die eruit is gegaan (de andere die eruit zijn gegaan waren surface dus dat verklaard wel)

is mijn Micro dermal die in mijn arm zat.
ik heb hem 3 en half jaar gehad mischien iets langer,
maar ik heb van al die tijd denk ik toch wel 3 kwart van de tijd er niks op gehad omdat hij bleef ontsteken. dat terwijl ik van de meeste piercings geen last heb/had.

hij was half uitgescheurd op een gegeven moment en toen hij er half uitstak was het net de titanic en heb ik hem eruit laten halen.

nu zou ik graag weer een nieuwe micro dermal willen maar ik weet niet zo goed waar eigenlijk.

weet niet zo goed of ik hem weer in mijn arm wil gezien ik nogal vaak ben blijven hangen vooral aan kooien van dieren haha.

ook heb ik nog een vraag over mijn septum.
ik heb mijn septum ongeveer 2 jaar nu?
in het begin wel last van gehad gezien ik verkouden werd een dag na hij gezet was en dat vond mijn neus niet zo'n leuke combi,

voor de rest nooit problemen mee gehad alleen gister deed hij ineens pijn.
iemadn enig idee hoe het kan en wat ik er tegen kan doen?
het is al wel wat minder maar toch.

en nog een vraag (o god volgens mij ben ik gewoon nu al vervelend haha)
ik heb mijn smiley nu 4 jaar ongeveer en zit er nogsteeds goed in. alleen iemand zei dat die standaard uitgroeien? zo ja in hoe lange tijd zal dat zijn? en is het uberhaupt waar?

leuke topic!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:17

Niemand kan zeggen of het standaard uit groeit. Er zijn piercings waarbij die kans heel reëel is maar alles hangt van het lichaam waar ie in zit af. :)

Septum: verkoudheidje onder de leden? Moe? Stress gehad? :)

MuchiMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:27

aah gelukkig haha ben nogaltijd super blij met mijn smiley dus hij mag er van mij nog wel wat jaartjes blijven zitten haha.
bovendien is hij ook niet extreem uitgezakt ofzo dus zit nog vrijwel hetzelfde.

kan van stres en moeheid de septum ook pijn gaan doen?
dat zou wel aantal dingen verklaren opzich haha, mijn katje heeft ongeluk gehad en heb veel dingen moeten regellen amper kunnen slapen en wat zorgen kwa het geld.
dus ik denk dat dat het is en dat gaat wel weer over neem ik aan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:34

ja hoor :j Is een reactie van je lichaam, als ik stress heb gaan één voor één mijn MD's irriteren. :)
Vermoeidheid, verkoudheid, stress...... Allemaal genoeg om voor irritatie te zorgen. ;)
Ik merk vaak aan mijn piercings dat ik ziek ga worden. :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:36

oke .. ik ga het gewoon proberen, een nieuwe dermal door mijn litteken heen ...
auts :')

MuchiMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 17:40

@ Ayasha

o lol! ga er ook eens op letten in dat geval! hihi
iniedergeval bedanktt voor de info!

@ Tyrcanol

auw!
ik vond mijn navel piercing voor 3e keer al naar maar denk dat het met een dermal wel al helemaal is hihi

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 00:47

Goedenavond!
Ik kom me hier ook maar even mee bemoeien. Zelf in bezit van 14 piercings in totaal.

Wat is het onderwerp van nu ?:P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 02:42

Hooi,
Ik ga volgende week waarschijnelijk mijn navel piercing laten zetten:D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:24

Ik wil eigenlijk ook nog wel wat nieuws, maar wat? _O-

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:39

Ik heb gevraagd of ik een dubbele navelpiercing mocht (onder) maar helaas. Mijn moeder was het er niet helemaal mee eens. Maar, over een half jaartje heb ik ze hoor. Ik mag 't wanneer ik 18 ben, dus ik weet wel wat ik mezelf ga geven voor mijn verjaardag. :P

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:37

Nou, ik ga vandaag terug naar de piercer om om haar mening te vragen en om een iets langer staafje.

Wat de lengte zullen jullie wel gelijk hebben, maar het valt mij gewoon niet op, omdat ik de piercing niet voel :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:51

Ik wil een conch maar mijn rook loopt nog een beetje te zeuren dus ik wacht maar even tot die weer okay is...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 13:32

Bonjoy schreef:
Ik wil eigenlijk ook nog wel wat nieuws, maar wat? _O-

prop je oren vol _O- (normale oorbel gaatjes)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:52

Ik heb vandaag een helix piercing laten zetten. (piercing boven bij het kraakbeen van je oor)
Die man vertelde van alles enzo maar ik had de helft niet meegekregen, ik was zo nerveus! :o

Er zit zo'n achterkantje van een oorbel zeg maar, maar nu weet ik niet of ik over een paar week/maand er gewoon een andere piercing in kan doen! :+ Heeft iemand daar misschien een beetje verstand van ?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:54

Ik weet niet hoe 'breed' 't gaatje van je helix is. De meeste piercings hebben namelijk ene diameter van 1,2mm of 1,6mm. Dus als jouw helix even groot is als een oorbel, dan lijkt het me niet echt fijn om er een piercing doorheen te proppen. :P

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:56

Sassie, ik zou er geen piercing doorhalen.
Ik heb de fout gemaakt en dat dus wel gedaan, ze hebben mij gezegt dat het zeker kon, maar niet dus, de dag erna was ie helemaal dik en pijnlijk, nu na 2 jaar nogsteeds last ervan!

als er een oorbel in zit zou ik het bij oorbellen laten en geen piercing in doen :)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:58

tjaanie schreef:
hij was half uitgescheurd op een gegeven moment en toen hij er half uitstak was het net de titanic en heb ik hem eruit laten halen.

_O-

Er komen hier zoveel leuke dingen voorbij, het begint bij mij ook weer te kriebelen! (heb nu in mijn linkeroor 3 gaatjes en forward helix, en rechts twee gaatjes en tragus). Alleen zal ik toch eerst het huis uitmoeten, want mijn moeder vind het wel genoeg zo :P

DQ: jouw oren <3 Echt heel gaaf, en fijn dat het strechen zo makkelijk gaat!

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:00

Mijn helix is wel nog gewoon geschoten (jaren terug),
Maar bij mij heeft er altijd een piercing-maat in gezeten, zoiezo de afgelopen jaren. Ik heb geen idee hoe ik t voor elkaar gekregen heb. Maar het kan wel...Ik zou het alleen niet gelijk na het zetten doen.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:05

:wave:

Ik heb blijf maar last houden van mijn oorbellen en helix. Als ik er niks aan doe wordt het alleen maar erger, dus voor gekozen om er *ik weet de naam zo even niet, gehaald bij de juwelier* er maar bijna dagelijks op te doen. Uiteindelijk is bij éen oorbel gaatje de ontsteking over gegaan, de ander zit er nog steeds en ook m'n helix wil maar niet..

Nu begon ik tegen m'n moeder erover of het niet gewoon kon zijn dat ik geen oorbellen oid kon verdragen.. Zij zei dat zij dit wel heeft, zou het kunnen zijn dat ik dit ook heb? Ik zou het jammer vinden om ze eruit te moeten halen.. Zou goud (en wat voor iets voor m'n helix?) kunnen helpen hierbij? Bij m'n moeder werkte het niet zei ze..

*En waar zou ik het eventueel kunnen bestellen oid? :) *

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:09

Dit had ik vroeger ook. Ik kon niets hebben aan oorbellen. Geen chirurgisch staal, geen zilver, geen goud, niets. Heb alles geprobeerd. De gaatjes bleven maar ontsteken, en als ze even niet ontstoken waren, wilden ze niet netjes 'dicht' groeien zodat het een mooi gaatje werd. En dan waren ze binnen no time weer ontstoken. We hebben ze er uiteindelijk maar uitgehaald. Paar jaar later weer geprobeerd, weer hetzelfde.
Toen heb ik zo'n 2/2,5 jaar geleden een piercing laten zetten (halverwege mijn oor) en die genas wel mooi. Hier heb ik titanium in zitten.
Misschien is dat iets voor jou? (wauw, heel verhaal alleen om dat te zeggen :P )

Melanthe0396

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:18

Kan gewoon zijn dat je er indd niet tegen kan.
Al is "plastic" dingen geprobeerd? Die zijn er ook als t goed is!