Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 11:38

De foto is genomen in Groningen, ik woon zelf in Grijpskerk, op de Gronings/friese grens

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:19

Goedemorgen :)
Wat een prachtig weer zeg, lekker zonnetje erbij :D

Ik heb gister avond nog even snel hardgelopen. Was na een dag werken, racen naar de dierenarts en longeren wel aardig moe maar toch gewoon maar gegaan. Ging niet heel lekker, kon me tempo niet echt vinden, me benen waren ook moe :+
Les wel uitgelopen dus toch weer voldaan :)

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:47

*\o/* Ik heb ook weer 'ns gelopen.
Lesje 17, met m'n broer samen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:56

Sas, heeft d'r sneeuw :D ijsberen en pinguïns nog niet gesignaleerd daar in het hoge noorden ? :+

Vanochtend direct naar stal, Zorro getraind met kaptoom, ging super voor een 2e keer. Toen nog wat boodschappies en nu thuis. Heb wel giga keelpijn :( zo nog ff zuigen en dweilen en dan vind ik het wel best. Vanmiddag lekker opwarmen in het zwembad ;)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:05

Dat is wel lekker in het zwembad Bom. Vond ik ook altijd heerlijk, buiten koud in het lekkere warme water. Of moeten je kinders naar zwemles?

Volgende week geven ze echt veel sneeuw op! Wordt lekker veel dicht bij huis werken *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:00

Dochter moet zwemmen, ik ga lekker stomen op de tribune :D

>;) Geen sneeuw hoor :n Ik stuur alles door naar Sakkia ;)

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:16

Ojee.. liever geen sneeuw hoor volgende week!
Ik zit in de kraamzorg en sta ook op wacht voor bevallingen, ik zie me al staan. Even auto krabben, glibberen over de wegen :( en dan natuurlijk te laat aankomen bij de mensen...
Beter sturen ze me niet te ver weg!!!

Pff heb even een zetje nodig om te gaan lopen.. Zit binnen lekker warm, net klaar met een verslag voor school en geen zin om te kou in te gaan :o

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:13

@fann: Nu wel weer wat fitter in je buuk?
@bomm: Haha, ja, dat wordt idd stomen voor je! Neem je zakdoeken maar mee :Y)
@arlando ook nog gelopen, nice!
@judith: Je knollie zo lekker gespeeld, leuk is dat altijd om te zien!
@sakk: Ziet er idd mooi uit bij jullie!!! (maar je mag het toch echt daar houden ohr ;) ) Grappig trouwens; 4 km verderop hebben we een dorp Grijpskerke :=

Vanochtend om 9h15 al wezen hardlopen (da's voor mij übervroeg, zeker op mn vrije dag) Zouden eerst om 9h gaan, maar mn autodeuren waren vasrgevroren, dus duurde 10minuten eer ik alles open en ontdooit had _O-

Daarna naar stal gegaan. Smid geweest, DA geweest, benen gewassen, rondje gedaan, alle stallen gemest, hooi bijgevuld, paardje losgegooid enzo en nog wat klusjes. Was er om 11h en om 14h30 weer terug, dus jullie snappen wel oe ik er nu bijzit: GLOEIHOOFD! :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:18

Oeh klinkt als een heerlijk dagje Jaan!

Heb hier vandaag heul veel gewandeld; eerst ff een kleinigheidje kopen voor een vriendinnetje (van 4 naar 0 trap af, en toen half uur door het dorp gelopen, vervolgens weer van 0 tot 4 trap op) op kantoor hoop heen en weer geloop met doosjes ivm het inpakken van de mailing en net moest ik toch nog ff wat naar de post brengen, dus braaf weer van 4 tot 0 trap af, dorp in (5 minuutjes) en weer van 0 tot 4 trap op... :D

Strakkies (om 16:00) lekker naar Lis, 2 paardjes rijden en daarna lekker naar een vriendinnetje, huisje kijken, wijntje drinken enzo... :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:20

Gezelli Wen!

btw, heb vanochtend in de broek +langemouwshirt van Leontien (van de Kruidvat) gelopen en ben er helemaal happy mee!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:20

Buikje is weer op orde ! :D
Lekker zo vroeg Jaan, heb je nog lekker wat aan je dag :j
Ik kan helaas geen foto's kijken op mijn werk, kijk straks thuis even.
Fanny is ook zo gek op sneeuw, zullen een paar mooie foto's komen, komende dagen.

Hier wordt het al supergrauw! De eerste vlokken zullen wel snel gaan dwarrelen. Ga gelijk langs het reisbureau, heb nu echt mijn zinnen gezet op New York! Nu mijn vriend nog overhalen dit jaar de wintersport over te slaan en een mooie stedentrip te maken! :j
Ben druk bezig voor mijn targets dit jaar. Ik ben er bijna en ben nu nog even wat productie bij elkaar te scharrelen. Mocht ik mijn targets halen, dan is New York gesponsord!
Daarna toch proberen zo een rondje te hobbelen. Baalde zo dat ik gisteren niet kon lopen. :n Ik kan komend weekend ook niet lopen, want ik ga kerstmarkten in Keulen. Ach ja, slenteren is ook een work-out op zich. :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:33

Gaaf Fanneke, duim dat je je targets haalt dan... :D

Ga morgen weer lopen... :j Tenzij het weer erg slecht wordt, maar geloof dat dat hier in het midden wel mee gaat vallen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 17:50

Net nieuwe lekkere warme winterbroek en trui gekocht! Glad aan de buitenkant, fleece aan de binnenkant. Dat wordt morgen trendy (en lekker warm!) door de polder crossen. :D

Het serieuze trainen is overigens begonnen, ik wil toch echt de marathon van New York lopen in november 2011! :Y) Morgenochtend 9.00 uur sta ik weer lekker in de hardloopschoentjes! *\o/*

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:02

Ships vriend net te vroeg thuis, we gaan zo winkelen in Zoetermeer. Manlief heeft echt kleding nodig en nu krijgen we net 30% korting bij Mexx :D Mag van mijzelf ook wat uitzoeken! ;) Een leuke jurk ga ik mijn zinnen op zetten.

De handschoentjes en kleding was al op bij de Kruidvat, zei de medewerker. Geloof er niets van, volgens mij hebben ze het nooit binnen gehad. Zoveel sportieve mensen zijn er ook niet in Schiedam ;) Dus vanavond maar in Zoetermeer kijken.

Dus ik kan nu niet lopen, dat red ik niet. Hopen, dat als we terug zijn, de sneeuw nog niet is gevallen en ik lekker mijn lesje 5 kan lopen. Volgende week moet ik toch echt aan de bak voor de 5km in Vlaardingen. Al geven ze wel sneeuw op volgende week, wie weet gaat de loop niet eens door!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:02

Ik heb vanmiddag ook nog gezocht naar de handschoentjes maar niks nakkes nada :n

Zwembad weer overleeft :Y) lekker warm daar, morgen toch lopen en zondag ook :j

O en ik heb gister akkoord gekregen voor een cursus bij de bestuursacademie. Kan zo ff niet op de naam komen maar heeft te maken met ruimtelijke ontwikkeling, grondexploitatie, ontwikkelaars, financiën en communicatie. 3 dagen in januari, heb er nu al zin in :):)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:32

Leuke uitdaging Bom!!

Heb de handschoentjes!! *\o/* In Zoetermeer hadden ze nog genoeg! :D Manlief heeft de Mexx leeg gekocht, speciale avond, op alles 30% korting, vielen mooi met de neus in de boter! *\o/* Heb alleen niet meer gelopen, wat een sneeuw!

Weltrusten! :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 15:50

*Komt hier na zes millennia weer binnenkleppen* Het zou me niets verbazen als jullie me weer vergeten zijn, dus ik zal mezelf even herintroduceren :D
loveshadow schreef:
Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik hier ook gezellig mag meebabbelen en dat jullie mij af en toe een elektronische schop onder mijn kont willen geven als het regent of heel koud is o.i.d. :o
Ik zal me even voorstellen: ik ben [***], 19 jaar en studeer [***] in Groningen. Ik had me al een jaar geleden voorgenomen om hard te lopen, maar afgelopen week ben ik dan eindelijk begonnen, hihi. :o Ik loop met Start to Run van Evy, ik zag al dat meer mensen dat gebruiken. Ik heb vanmorgen de vierde les gelopen. Heel charmant mijn oordopjes met sporttape aan mijn oren geplakt omdat ze anders steeds uit m'n oren vliegen, hihi :+ Ik heb met een vriendinnetje afgesproken om 3x per week te lopen op vaste dagen (ochtend vóór college). Wie dat niet doet, betaalt de ander een bak Ben & Jerry's :9 . Dat ijs is duur en natuurlijk gunnen we het elkaar niet }> , dus dat is wel een mooie stok achter de deur. Tot nu toe heb ik braaf mijn rondjes gelopen, maar blegh, wat een buien elke keer als net onderweg ben...

Nou, zo braaf heb ik mijn rondjes niet meer gelopen want ik heb alweer een paar weken niet gelopen. Ja, ik schaam me diep. Ik had het ontzettend druk met de studie (heb echt een paar nachten doorgehaald om het op tijd af te kunnen krijgen... :z ) en ben daarom even stopt met hardlopen. Zonde, want ik merkte juist dat ik me beter kon concentreren toen ik aan het hardlopen was geslagen. Maar ik heb een nieuwe stok achter de deur: de Batavierenrace! Of ik ook daadwerkelijk mee loop is nog de vraag, maar er komt in ieder geval een [***]-team en hopelijk kan ik meelopen. Het vindt plaats in mei, dus dan heb ik mooi even de tijd om mezelf rustig klaar te stomen voor die tijd.

Er lag hier in Grunn inderdaad zo'n 5 cm sneeuw vrijdag, wieuw! *\o/* Stuur alle sneeuw nog steeds maar door naar Groningen, mhihi. Ik ben van plan om maandag het hardlopen weer braaf op te pakken, hopelijk is het niet al te glad. Jullie zijn nog erg goed bezig lees ik, knap hoor!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:50

Ik ben even uitgeschakeld >;) , er is een paard over me (en m.n. over mijn knie) heengewalst .. au.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:16

Sterkte Elise!

Goed zo Evelien, lekker het lopen weer oppakken...

Lekker geshopt dus Fanneke...

Leuk zo'n cursus Bom!

Hier vandaag een lekker buitendagje gehad, vanmorgen tijdens een flinke sneeuwbui Lis gereden (die wel heel fijn te rijden was trouwens), daarna tijdens nog wat miezersneeuw m'n projectje gereden, die ging ook al zo fijn... <3 Tenslotte vanmiddag nog hard gelopen, 8 km in 51 minuten. Was heerlijk, maar wel wat koud, had me eigenlijk net niet warm genoeg aangekleed... Was m'n 1e keer dit rondje (niet geplant, liep zo lekker dat ik er een stuk bij aan plakte, had 6,5 km in de planning voor vandaag) en met de heuveltjes en alles vind ik het een keurige tijd... Ben dus echt tevreden... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:27

Welcome back Loveshadow :D
Fan, heeft de Mexx nog wel wat in de winkel hangen ;)
Wen, klinkt als een heel lekker dagje :j

Nou de milimeter sneeuw die hier vanochtend lag is gelukkig weg :o Heb vanmiddag een hardloopmuts en handschoenen gescoord ;) Morgen lekker warm lopen :j Keelpijn is helemaal weg, nu mezelf een schop onder mijn dikke billen geven _O- en lekker lopen morgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:42

Thanks! :D
Iedereen heeft aardig winterinkopen gedaan zo te lezen, goedzo! Handschoenen zijn inderdaad ook wel fijn, ik kreeg al koude handen van de regen, laat staan in de sneeuw. Brrr.

Elise, wat vervelend, zeg! Beterschap! :(:)

WenK, lekker buiten geweest vandaag dus! Fijn dat de paarden zo lekker gingen en netjes van die 8,1 km, zeg!

Bom, ik geef je ook vast een schopje voor morgen! :D ~~}>

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 22:29

Heey meiden!

Ik ben even een tijdje afwezig geweest maar heb niet stilgezeten. Ben wel gewoon blijven hardlopen.
Vandaag voor 't eerst in de kou gelopen, t was -2. Maar ik vond het prima te doen, ik had het heftiger verwacht met de koude lucht. Maar het scheelde wel dat er geen wind stond.
Heb samen met mijn vriend 7 km gelopen :)

Elise jeetje heftig hoor! Beterschap!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:30

Elise88 schreef:
Ik ben even uitgeschakeld >;) , er is een paard over me (en m.n. over mijn knie) heengewalst .. au.

He jakkes dat is pijnlijk! Beterschap en ik hoop dat je niet teveel pijn hebt.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:32

Afgelopen donderdag zijn we naar de fitness geweest met ons volleybal team. Was erg gezellig maar uiteindelijk heb ik natuurlijk vooral mezelf vermaakt op de hardloopband en op de roeimachine... die fitness apparaten zijn gewoon echt niets voor mij.
Dus toch nog iets gelopen afgelopen week..... 2 x 10 min... dus vanaf morgen toch maar ook een schop onder mijn achterste!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:18

:wave:
@elise: Jemig! :oo Veel Beterschap!
@fann: Flink geshopt dus! Nou ja, je vent iig ;)
@bomm: Fijn dat de keelpijn weg is
@wen: Heerlijk dagje gehad dus! En ook nog supergoed gelopen!
@esther: Goed dat je er weer bent!
@evelien: Hopelijk kan je t nu weer oppakken dan! Studie loopt nu weer gesmeerd?

Nou, morgen dus de Zakloop! :):) Ben al best beetje zenuwachtig....Nou ja, iig gezonde spanning. Wil toch eigenlijk wel proberen in 45 binnen te zijn, maar dan moet ik echt tandje harder lopen dan normaal.... Benieuwd hoe t daar met de sneeuw is. Tis maar 20km hier vandaan, maar tis hier al een wereld van verschil met 3km verderop, dus ff afwachten!

Fleur moest eigenlijk Sintertrekpaard zijn vandaag, maar ik kon het erf al niet af, en de Bweg was al helemaal een hel, plus dat t int dorp ook niet allemaal weg was, dus moest het afzeggen. Zwaar onverantwoord en veiligheid van mn knollie staat voorop ej.
Zo veel sneeuw hadden/hebben we vandaag: [ITP] Wél sneeuw int Zeeuwse, maar helaas geen Sintertrekpaard....
(da's voor ons echt behoorlijk!)