Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:10

Goedemorgen,

Roanne leuke foto's :j

Pebblester, kan je vriend niet gewoon onder jouw naam lopen? Dus jij je startnummer en chip ophalen en dan gewoon je vriend daar mee laten lopen? Dan staat ie met een verkeerde naam in de uitslagen maar dat is toch niet zo erg?

Ik ga vanavond weer :j Ik ben op dinsdagavond altijd dtuk met wasjes opvouwen enzo van het weekend, even stofzuigen en mijn vriend had even psychische bijstand nodig (lees: een geweldige schop onder zijn verwende ass :o ) Maar dat is ook allemaal weer goed gegaan, dus direct het eten voor vandaag zover klaar gemaakt, hoef het alleen nog even aan te zetten als ik thuis kom en dan ben ik vandaag dus lekker op tijd :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:30

Sterkte jaan! Hier een klein meiske van 5 ziek, koorts en overgeven, zo sneu om te zien.

Sak wat klink jij georganiseerd :j hoe laat ben jij uit je bed gevallen?

Gister begonnen met 1e training van de 10km *\o/* viel erg mee: 5x2 min joggen en 1 min wandelen.

En heeft er iemand ADHD pillen voor kittens _O- pfff onze kleine poes is een kleine druktemaker. Volgens mij is ze in haar vorige leven een pitbull geweest :D maar als ze slaapt is t echt een moppie :Z

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:37

Oh maar dat aardappels schillen heb ik ook gisteren al gedaan hoor. Normaal sta ik om kwart over 6 / half 7 op :j Probeer dan om 7 uur weg te gaan :j Maar ik smeer mijn brood ook altijd al de avond van te voren :+
Maar ik had vanmorgen zowaar nog tijd om mijn haar te fohnen :+ Nou dat komt niet zo heel erg vaak voor hoor :+ Maa rik moet ook wel een beetje organiseren, anders kom ik echt in tijdnood hoor :o Komt omdat ik zoveel activiteiten nog heb naast het werk.
Dit weekend heb ik toevallig niks, maar daarna gaan we tot ongeveer Sinterklaas door met de weekenden ook vol :o

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:43

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:49

Wat is het super weer!! :D

Het is erg druk op het werk en ff ontspannen op bokt :D Vanmiddag ga ik ook weer voor lesje 10! :) Nu het best warm is, zit ik te twijfelen toch een shirt of een top beter? Ik heb het al zo snel warm, maar wil ook niet te snel afkoelen.... Dilemma, wat denken jullie?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:49

Hahaha, is dus beetje afzien met de nieuwe kitty Bomm? :=

Sakkia, jemig, dat doe je snel! Ik heb min. een uur nodig 's ochtends, anders ben ik écht niet wakker, klaar of vooruit te branden.... :o Ben ook meer avondmens, normaal gesproken. Ben nu tijdelijk meer middagmens :Y) :D

Fanneke, tis als t goed 20 graden, dan moet een top toch makkelijk kunnen?

Zo, kids zijn weer naar huis. Zo wat nakijken, rest mee naar huis en dan lekker relaxen vandaag! Tis superweertje, dus wil echt proberen rondje te gaan doen, te paard dan wel teverstaan.
Morgen proberen hard te lopen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:52

Ik had het gister al echt te warm in een t-shirt met broek met lange pijpen. Had beter een top met broek met 3/4 pijpen aangedaan...

Zit hier op kantoor een beetje te balen. Ben zoooooo toe aan een middagje in de zon zitten met een boek en dit is hét ideale weer daarvoor, maar helaas... Moet tot 5 uur werken, dus dat wordt 'm niet.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:33

Mirkim schreef:
Pebblesther schreef:
Ik heb mij op het laatste moment nog opgegeven bij de bedrijvenloop dus ik ga nu in een team met mijn collega's de 4 Mijl lopen :D
Ik had me ook opgegeven voor de recreantenloop, die moet ik nu helaas wel betalen maar is niet anders. Had nog geprobeerd of m'n vriend dan in mijn plaats zou mogen maar dat kon niet meer.
Nu ligt er wel een extra druk op m'n schouders om snel te lopen want je loopt in een team dus mijn tijd telt ook mee in het totaal van ons team zeg maar.
Dus ik wil nog even flink trainen dat ik wat sneller kan lopen.

Mijn fysio zei dat je deelname nog wel kunt verpatsen op internet! Er zijn best nog wel wat mensen die mee willen doen!! Gewoon proberen zou ik zo zeggen :)
Nou je kunt geen gegevens meer wijzigen en dan zou diegene dus onder mijn naam moeten lopen.

SAKKIA schreef:
Goedemorgen,

Pebblester, kan je vriend niet gewoon onder jouw naam lopen? Dus jij je startnummer en chip ophalen en dan gewoon je vriend daar mee laten lopen? Dan staat ie met een verkeerde naam in de uitslagen maar dat is toch niet zo erg?
Nee dat kan niet want anders doe ik zeg maar twee keer mee. Eén keer met de gewone loop (dat is dan officieel mijn vriend) en één keer met de bedrijvenloop. Wat nog wel had gekunt is dat mijn vriend met mijn rugnummer zou lopen maar dan zonder chip. Dan wordt hij niet geregistreerd maar mag hij wel mee lopen omdat hij een rugnummer op heeft. Maar ik heb inmiddels al mijn rugnummer voor de recreantenloop geannuleerd.

Fanneke schreef:
Ik ben ook gezegend met het tomatensyndroom. Bij de minste inspanning stijgt al het bloed naar mijn hoofd _O- Heel charmant! :roll:
Hahaha, ook ik kom altijd met een kop als een tomaat thuis. Mijn vriend moet ook vaak lachen :P

Ik ga zo mijn rondje van 7.5 km lopen en dan even een hoger tempo proberen... Tis mooi weer om te lopen :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:05

Mag ik me hier weer melden??
Ben bij vorige topics ook geweest... maar heb echt ff een schop onder m'n kont nodig!!
Ga volgende week woensdag weer beginnen en dan hopelijk snel op naar de 5km :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:08

*SCHOP*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:38

Hey yonker welcome back! *en geeft hele harde schop* :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:07

Dat is jammer dat dat niet meer kon.

Ik kon gewoon de hele da g niet op Bokt :n Mijn bureau is nog nooit zo opgeruimd geweest :+

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:38

welkom terug Yonker! en bij deze een heeeeeele harde schop!
Op naar de 5 :)

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:39

was les 6 nu zo'n les die iedereen waar vindt?
Want dan loop ik eerst 5 nog een keer :P
die ging vorige keer al moeilijk genoeg... maar ik wil eigenlijk nog niet een les herhalen als het niet echt nodig is, want het werkt niet echt motiverend :P

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:20

Nou het was simpel besloten, ik was vergeten les 6 op mijn mp3 speler te zetten voor ik weg moest (wil ik terug komen voor het echt donker was).
dus ik heb les 5 gelopen, en dat ging eigenlijk heel goed. Ook maar weer eens gelet op 'vuisten en vaste schouders en diep ademen' en dat helpt natuurlijk allemaal wel ;) (he slaat het toch allemaal ergens op).

Maar een lange broek en t-shirtje was zelfs net nog net ietes te warm, wil eens kijken naar een goede broek (deze gaat met zo'n touwtje vast, en dat touwtje gaat altijd halverwege losser zitten en dan moet je hem weer strikken anders zakt mijn broek van mijn kont... wat dan wel weer lekker luchtig zou zijn :') ). Maar ik heb nog niet genoeg lef om me in zo'n "echte strakke renbroek" naar buiten te werken :o
Wat adviseren jullie hierin?

Nog iets heel anders; die Evy, hoe verwacht die dat ik loop? Want dan zegt ze 'hop klaar stop!' aan het eind... en dan denk ik "ik moet nu toch echt naar huis lopen hoor". En ik krijg mijn rondjes niet altijd zo getimed dat ik precies aankom.

Nu even snel de les verwisselen op MP3 :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:45

@ Yonker. Fijn dat je terugbent! :) En kom op voor die 5! Daar zit je zo weer op! :j

@ KDS, goed bezig zo bewust te rennen! :j Strakke broek moet ook heel erg wennen merk ik hoor... Eerder was ik alleen maar aan het rennen bij ons achterin het bos en dan vooral op tijden dat ik wist dat er niemand daar liep... Nu ren ik een stuk makkelijker dus ik loop gewoon buiten het dorp. (pff... en ja... ik voel ook alles trillen... := )
Soms is het makkelijk om ook nog even ontspannen uit te lopen, dat is echt niet verkeerd! :)

Und, jeuh, ik heb vandaag weer gelopen. Wel wat last van de hitte, maar het was redelijk te doen! Ik ben zo trots op mijn knietjes! :) Nog 2,5 week tot de 4Mijl en gek genoeg begin ik hem nu al te knijpen, ben gewoon bang dat ik het niet haal, hoewel dat eigenlijk nergens op slaat... :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:48

Dankjulliewel allemaal!!
Ik wou dit keer met het Renate Wennemars doen..
Iemand daar ervaringen mee??

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:52

nou, dan moet ik me ook maar melden. wij moeten voor school 2 rondjes van 1,2 km hardlopen. binnen 12 minuten. dus ik moest me ook maar eens aan de conditietraining wagen. Maandag begonnen twee rondjes van 1 km in 15 minuten. (dat moet dus sneller) gister op de fitnes apparaten van mn moeder getraind. z`n soort fiets/loop ding. waar je op staat en dan zegmaar fietsbewegingen maakt. en dat ging al een stuk beter. morgen weer schoolgym dus weer 2 rondjes van1,2 rennen. en vrijdag weer hardlopen of op het apparaat (hangt van het weer af) wat denken jullie is dit een beetje een goed trainingsschema om te beginnen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:54

Gewoon je rondje afmaken :j desnoods het laatste stukje wat je nog overhoudt gebruiken om uit te lopen?

Ik ben vanavond ook even geweest en het ging echt wel goed. Jammer alleen dat mijn iPod een beetje in de war was :n na 6 keer frsns duijts was ik hem echt zat haha. Dus moest even muziek wijzigen tussendoor en toen was ik net weer op weg en toen raakte het ding de connectie met de sensor kwijt. Beetje op onthoud dus, 33 minuten over 5 km gedaan. Had echt sneller gehoopt dus. Vrijdag ga ik een rustig loopje doen en dan Zondag een keer een 4 mijl denk ik.

Heb nu mijn hestje en ruiterlsmpje opgezocht want het wordt toch wel snel donker.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:55

Joa ik in het kader van de 4Mijl training! Ik ben er wel tevreden over!

@ ilovetessa... Je doet veel te veel! VOor een beginneling maximaal 3 keer in de week trainen! Echt niet vaker met oog op blessures!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:58

Ik vind dutchrunners echt leuker dan s2r :j

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:00

ow.. dan ga ik wel niet op dinsdag denk ik. is het dan beter? ik loop ook neit zo lang hoor. hooguit een kwartiertje (behalve bij gym. dan moeten we wel langer)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:02

Yonk ik ben ook over op Renate. Vind de muziek beter, de uitleg en de opbouw van t schema :j en je hebt veel vervolg schema's.

En Poezel is erg lief ze wil alleen heel graag met je handen en voeten spelen en helemaal met die van de kids.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:08

Ja het lijkt me ook een stuk fijner...
Enige wat ik irritant vind is dat je 5 minuten zelf moet lopen van te voren :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:12

Ja dat vind ik ook haha.