Mirkim schreef:Pebblesther schreef:Ik heb mij op het laatste moment nog opgegeven bij de bedrijvenloop dus ik ga nu in een team met mijn collega's de 4 Mijl lopen

Ik had me ook opgegeven voor de recreantenloop, die moet ik nu helaas wel betalen maar is niet anders. Had nog geprobeerd of m'n vriend dan in mijn plaats zou mogen maar dat kon niet meer.
Nu ligt er wel een extra druk op m'n schouders om snel te lopen want je loopt in een team dus mijn tijd telt ook mee in het totaal van ons team zeg maar.
Dus ik wil nog even flink trainen dat ik wat sneller kan lopen.
Mijn fysio zei dat je deelname nog wel kunt verpatsen op internet! Er zijn best nog wel wat mensen die mee willen doen!! Gewoon proberen zou ik zo zeggen

Nou je kunt geen gegevens meer wijzigen en dan zou diegene dus onder mijn naam moeten lopen.
SAKKIA schreef:Goedemorgen,
Pebblester, kan je vriend niet gewoon onder jouw naam lopen? Dus jij je startnummer en chip ophalen en dan gewoon je vriend daar mee laten lopen? Dan staat ie met een verkeerde naam in de uitslagen maar dat is toch niet zo erg?
Nee dat kan niet want anders doe ik zeg maar twee keer mee. Eén keer met de gewone loop (dat is dan officieel mijn vriend) en één keer met de bedrijvenloop. Wat nog wel had gekunt is dat mijn vriend met mijn rugnummer zou lopen maar dan zonder chip. Dan wordt hij niet geregistreerd maar mag hij wel mee lopen omdat hij een rugnummer op heeft. Maar ik heb inmiddels al mijn rugnummer voor de recreantenloop geannuleerd.
Fanneke schreef:Ik ben ook gezegend met het tomatensyndroom. Bij de minste inspanning stijgt al het bloed naar mijn hoofd

Heel charmant!

Hahaha, ook ik kom altijd met een kop als een tomaat thuis. Mijn vriend moet ook vaak lachen 
Ik ga zo mijn rondje van 7.5 km lopen en dan even een hoger tempo proberen... Tis mooi weer om te lopen