Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elinebakker

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:46

Armaris; Eventueel de Nike plus set, registreert ook snelheid tijd enz. Google hm maar eens even, staat boven op mijn verlanglijst :+

Wauw Simone, ben je naar black of white geweest? Ach, een keertje overslaan is geen ramp hoor :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:52

Ik probeer vanavond voor het voetbal nog even een rondje te gaan :j

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:10

Ik zal helaas aan het lopen zijn tijdens de voetbal, moet namelijk ook nog ponybeest doen, die is ondanks de hitte echt een bommetje -O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:11

Nou ik ga echt onder het voetbal niet lopen :n
Dan sla ik wel een dag over :o

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:15

Nee, ik loop al het hele WK te roepen dat ik geen voetbalfan ben, dus 't zou voor mij een stom excuus zijn om niet te lopen. Hoewel ik deze wedstrijd toch wel graag had gezien!

Maargoed, heb zaterdag voor het eerst sinds lange tijd weer een (onderlinge dan wel) wedstrijd met ponylief, en als ze zoveel energie heeft zoals deze week.. := dan vrees ik dat het op niets uit gaat draaien, dus ponybeest in het zweet werken is nr. 1, zelf rennen nr. 2, voetbal nr.3 :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:37

Zo'n shockabsorber lijkt mij ook wel wat. Heb nu een bh van de hema, wel voor de zwaarste sporten maar merk dat die steeds losser wordt om mijn ribbenkast. Heb nu maatje 70D. De bh's zijn denk ik nog 75 of 80 D.

Als ik weer helemaal hersteld ben dan ga ik zo'n ding kopen, ze zijn best prijzig.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:39

hehe als Nederland in de finale verschijnt ga ik zeker wel kijken, voetbalfan of geen voetbalfan :')
Paard wacht maar, hardlopen wacht maar, hoe vaak gebeurd dat nou? Plus, het ideale moment om alle chips en nootjes op te snacken :D

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:46

Assepoetster schreef:
Wauw Simone, ben je naar black of white geweest? Ach, een keertje overslaan is geen ramp hoor :D

Het was White, geeft een erg gaaf effect met de lichtshows!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:55

Oh stoer, vrienden van mij liepen er ook rond met van die witte maskers, mafkezen :+

Toen ik laatst ging lopen was 't 's avonds, kwam ik langs zo'n pleintje met wat jongens. Ga je automatisch toch wat harder lopen _O- Gevolg: 'Chickieee chickiee kom we gaan dr achter aan blabla'
Toen ik later weer langs liep (terugweg) stond er politie bij :+

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:58

Hier ook geen voetbalfan toch heb ik alle wedstrijden gezien. Nou ja, ik heb op de bank gezeten en de grootste delen gezien ;)

Ik loop eigenlijk altijd in de ochtend, als ik het later plan komt het er vaak niet meer van.

Haha Assepoester dat ken ik ja, van dat harder gaan lopen. Wij hebben hier ook een aantal van die "hangplekken"..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:01

Roane schreef:
hehe als Nederland in de finale verschijnt ga ik zeker wel kijken, voetbalfan of geen voetbalfan :')
Paard wacht maar, hardlopen wacht maar, hoe vaak gebeurd dat nou? Plus, het ideale moment om alle chips en nootjes op te snacken :D

De finale (áls ze daarin komen) die ga ik wél kijken :j
Maar dit is nog maar de halve finale...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:45

Even voor de kledingzoekers hier.....

Volgende week maandag bij de LIDL hardloopkleding in de aanbieding. Diverse broeken, shirtjes en een jas. Ook sokken, oordopjes met zo'n boog achter je oren, sportbril en een hartslagmeter.

Kleding is goed, loop ikzelf ook in, maar zit te denken over die hartslagmeter. Maarja... wat kun je verwachten van 15 euro? Aan de andere kant, het is "maar" 15 euro, dus als ie niet bevalt, jammer dan.

Meer lopers met zo'n ding van de Lidl?

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:47

Oh thanks voor de tip, ga zeker eventjes koekeloeren daar :j

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:48

Geen ervaring met hartslagmeter van de Lidl, maar ik vind het erg fijn om met een hartslagmeter te lopen, bevestigd je gevoel als je het zwaar hebt enzo...

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:48

Voor de kleding ga ik zeker even kijken. Ik loop zelf met een hartslagmeter van Polar.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:50

Ik heb ook een Polar trouwens, een heel simpele, maar hij doet het al zeker 5 jaar, en nog nooit de batterij hoeven vervangen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:52

Ik heb de hartslagmeter :j Nog nooit gebruikt alleen :+ Weet niet hoe ie werkt. Maar heb er verder wel goede verhalen over gehoord :j Ik heb alleen nog niet het geduld gevonden er even voor te gaan zitten :+

Hardloopkleding heb ik eignelijk wel genoeg :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:01

Had vorige keer al mijn slag geslagen bij de Lidl.

En weet nog niet wat ik doe met de hartslagmeter. In oktober mag ik een nieuwe mobiel uitzoeken, misschien wordt dat een IPhone en dan koop ik er zo'n Nike+ zet bij.... Zag wel dat je nog een boel mag bijbetalen voor zo'n Iphone....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:09

Ik wilde eigenlijk ook wel een Iphone maar ik heb nu een Ipod touch gekocht, precies hetzelfde alleen je kan er niet mee bellen en sms-en :+ Nou dat is ook niet nodig, daar heb ik dan wel weer een telefoon voor. Die kan dus de volgende keer iets minder uitgebreid.
IK mag ook ergens in november een telefoon uitzoeken.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:29

Tijdje geleden alweer dat ik hier geweest ben... Ik heb een tijd ook niet gelopen. Vanochtend weer voor het eerst, maar dat ging echt niet heel lekker (conditioneel)... Nouja, ik doe het nu echt heel rustig aan en wacht wel wat de fysio ervan zegt.

Ik ben echt heel druk. Ben veel aan het werk (soms dagen van 12 - 0.00 uur), daarnaast heb ik het oude paard nog, komt er een nieuw paardenproject op mijn pad, heb ik nog andere dingen én wil ik gewoon door blijven hardlopen. Kim en vakanties... het lijkt altijd alsof ik het dan nog veel drukker heb...

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:23

Hardslagmeters van de Lidl hadden wij op school voor de gymlessen, werkten prima. Of ze ook betrouwbaar zijn, geen id :+

Kim, komt me héel bekend voor.. Vakantie om te relaxen? Mooi niet, dan juist alles doen waar je normaal al helemaal geen tijd voor hebt _O-

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:24

Ik denk dat ze wel prima te gebruiken zijn als je altijd alleen traint. Ze zullen niet "gecodeerd" zijn, dus als je met zijn 2'en of meer traint, zal de hartslag van de ander opgepikt kunnen worden door jou hartslagmeter.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 17:25

Hadden wij toen geen last van, met z'n 30 op een klein gymzaaltje :+

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:06

Zo, net een 'kort' stukje gerend van 30 min achter elkaar :j en ik bladerde even door mijn loopschema zie ik dat ik deze zaterdag 75 minuten (!!! :oo ) achter elkaar zal gaan lopen!
Het begint zowaar ergens op te lijken!

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:08

haha Roane dat ga ik nog niet redden hoor! Welk schema volg jij? Wel fijn gevoel denk ik, dat je al zo'n eind goed op weg bent..