Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neroo schreef:Terug gaan
Iets wat echt dood en verrot is kan niet gefixt worden denk ik
Lolali schreef:Ola!
Nou ik heb afgelopen dinsdag ook extensions laten zetten (bij Beauty by Roos waar Soulsister ook was geweest). Omdat het mijn eerste keer was en ik niet weet wat ik er van vind heb ik maar gekozen voor de SoCap's. Ik heb er 125 genomen met een lengte tot onder mijn bh-bandje.
Ik vind alleen de punten zo ontzettend droog! Een mannelijke collega (die niet weet dat ik extensions heb) zei zelfs tegen me: wat heb je droge haarpunten.
Ik vond dat al toen ik ze dinsdag in kreeg, en na het wassen vandaag met extra cremespoeling, serums etc. vind ik het nogsteeds...
Ligt dit aan de extensions of aan mijn verzorging? Heeft iemand tips? Best zonde van zoveel geld...
Lolali schreef:Ola!
Nou ik heb afgelopen dinsdag ook extensions laten zetten (bij Beauty by Roos waar Soulsister ook was geweest). Omdat het mijn eerste keer was en ik niet weet wat ik er van vind heb ik maar gekozen voor de SoCap's. Ik heb er 125 genomen met een lengte tot onder mijn bh-bandje.
Ik vind alleen de punten zo ontzettend droog! Een mannelijke collega (die niet weet dat ik extensions heb) zei zelfs tegen me: wat heb je droge haarpunten.
Ik vond dat al toen ik ze dinsdag in kreeg, en na het wassen vandaag met extra cremespoeling, serums etc. vind ik het nogsteeds...
Ligt dit aan de extensions of aan mijn verzorging? Heeft iemand tips? Best zonde van zoveel geld...
DeadxStar schreef:Ja er hing daar ook een grote foto, van socap zelf geloof ik, van zwart met lichtblonde extensions..
Maar dat vind ik zelf weer niks haha, voor mij danBen zelf ook nogal 'donker', qua eigen haarkleur, wenkbrauwen, en heel licht getint
Dus dan vind ik het té worden haha
Ja ik had dat toen ook, de eerste keer extensions.. Toen ik mn haar ging wassen hahahaDat was zwaaaar.
Sowieso is het weer even wennen, t was alweer een paar maandjes geleden. Gister ook met mn jas aandoen enzo![]()
En idd, als ik dit zat ben, gaat er gewoon zwart overheenZie je er niets meer van.
Dit is ook niet zo extreem hoor, als het wat donkerder is buiten/in huis, zie je het haast niet. Overdag wel