Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lolali

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:17

Ola!
Nou ik heb afgelopen dinsdag ook extensions laten zetten (bij Beauty by Roos waar Soulsister ook was geweest). Omdat het mijn eerste keer was en ik niet weet wat ik er van vind heb ik maar gekozen voor de SoCap's. Ik heb er 125 genomen met een lengte tot onder mijn bh-bandje.
Ik vind alleen de punten zo ontzettend droog! Een mannelijke collega (die niet weet dat ik extensions heb) zei zelfs tegen me: wat heb je droge haarpunten.
Ik vond dat al toen ik ze dinsdag in kreeg, en na het wassen vandaag met extra cremespoeling, serums etc. vind ik het nogsteeds...

Ligt dit aan de extensions of aan mijn verzorging? Heeft iemand tips? Best zonde van zoveel geld...

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:19

Terug gaan :\

Iets wat echt dood en verrot is kan niet gefixt worden denk ik

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:40

Neroo schreef:
Terug gaan :\

Iets wat echt dood en verrot is kan niet gefixt worden denk ik

Nee, enkel verdoezelt met een hoop siliconen.
Terug gaan en jezelf dus niet laten afschepen met: Een maskertje erin en het zit weer snor.

Haar wat droog is kun je niet meer goed krijgen. 93% van het vocht in je haar kan je niet beinvloeden (enkel negatief... dus je kan het er enkel uit krijgen door bijv. je haar te stijlen met de tang). Slechts 7% van dat vocht kun je "toevoegen". Dus dat heeft geen enkele zin.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:58

Lolali schreef:
Ola!
Nou ik heb afgelopen dinsdag ook extensions laten zetten (bij Beauty by Roos waar Soulsister ook was geweest). Omdat het mijn eerste keer was en ik niet weet wat ik er van vind heb ik maar gekozen voor de SoCap's. Ik heb er 125 genomen met een lengte tot onder mijn bh-bandje.
Ik vind alleen de punten zo ontzettend droog! Een mannelijke collega (die niet weet dat ik extensions heb) zei zelfs tegen me: wat heb je droge haarpunten.
Ik vond dat al toen ik ze dinsdag in kreeg, en na het wassen vandaag met extra cremespoeling, serums etc. vind ik het nogsteeds...

Ligt dit aan de extensions of aan mijn verzorging? Heeft iemand tips? Best zonde van zoveel geld...

je moet echt terug gaan, want dat hoort echt niet! echt zonde van je geld anders :(

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 01:24

Lolali schreef:
Ola!

Ik zou idd terug gaan, zo snel al droge punten.. Dat ligt gewoon aan de extensions!
Dat is dan original socap toch?
Wat zit er dan toch een verschil tussen die so caps zeg..

Ik heb ook weer extensions :D :D
Ben weer helemaal happy haha met mijn volle bos.
Stom, vergeten een 'voor' foto te maken..
Morgen maak ik wel even een foto hoe het nu is, heb weer voor zwart gekozen, maar met een paar highlights! Lichtbruin, vind t wel even wennen hoor omdat ik altijd zwart heb.. Maar 't is wel leuk!
En als ik het zat ben, gooi ik er weer zwart overheen en weg is het :P

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 06:54

Deadstar: Ja lekker is dat dan zo'n dikke bos. De eerste keer dat ik mijn haar ging wassen, werd ik zowat naar achteren getrokken. Zaten toen wel 170 in.
Heb weleens zwart met lichtblonde extensions gehad.(85/85) Klinkt heel fout maar zag er eigenlijk wel gaaf uit. :P En iedereen maar vragen hoe me dat gelukt was om die plukjes zo blond te krijgen terwijl mijn haar daarvoor nog pikzwart was.
Op een gegeven moment heb ik die blonde extensions wel donkerbruin gemaakt, zo'n "extreme" combinatie ben je vaak weer snel zat.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 12:11

Ja er hing daar ook een grote foto, van socap zelf geloof ik, van zwart met lichtblonde extensions..
Maar dat vind ik zelf weer niks haha, voor mij dan :P Ben zelf ook nogal 'donker', qua eigen haarkleur, wenkbrauwen, en heel licht getint :P Dus dan vind ik het té worden haha :D

Ja ik had dat toen ook, de eerste keer extensions.. Toen ik mn haar ging wassen hahaha := Dat was zwaaaar.
Sowieso is het weer even wennen, t was alweer een paar maandjes geleden. Gister ook met mn jas aandoen enzo :P

En idd, als ik dit zat ben, gaat er gewoon zwart overheen ;) Zie je er niets meer van. :D
Dit is ook niet zo extreem hoor, als het wat donkerder is buiten/in huis, zie je het haast niet. Overdag wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:25

DeadxStar schreef:
Ja er hing daar ook een grote foto, van socap zelf geloof ik, van zwart met lichtblonde extensions..
Maar dat vind ik zelf weer niks haha, voor mij dan :P Ben zelf ook nogal 'donker', qua eigen haarkleur, wenkbrauwen, en heel licht getint :P Dus dan vind ik het té worden haha :D

Ja ik had dat toen ook, de eerste keer extensions.. Toen ik mn haar ging wassen hahaha := Dat was zwaaaar.
Sowieso is het weer even wennen, t was alweer een paar maandjes geleden. Gister ook met mn jas aandoen enzo :P

En idd, als ik dit zat ben, gaat er gewoon zwart overheen ;) Zie je er niets meer van. :D
Dit is ook niet zo extreem hoor, als het wat donkerder is buiten/in huis, zie je het haast niet. Overdag wel :)

Ben benieuwd naar een foto :D

Jeetje wat gaat dit topic hard.
Ben aantal dagen geleden een paypal account aangemaakt.
Moet zeggen dat ik het nog niet helemaal snap maargoed..
Er is zeg maar een paar cent op mijn rekening overgemaakt voor controle alleen ik begrijp er niet uit of ik dat dan terug moet storen en hoe etc :P
In de mail stond dat je op ''bankrekening'' bevestigen moet klikken maar dat zie ik dus niet staan.
Maar daar ga ik vanavond even voor zitten om alles uit te zoeken, wil zo graag die Luxy's bestellen!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 16:44

Lolali, dat had ik ook met mijn SoCaps Originals, heb er een heel stuk vanaf laten snijden bij de kapper. De EuroSoCaps hebben betere punten, vind ik :j

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:53

Ik heb luxys bestelt. Ik heb nu bijna 2 jaar non-stop extensions, dus ik wil mijn haar even laten r ru rusten.
rusten. Ik ben benieuwd, het zal wel wennen zijn om ze elke dag in te doen i.p.v.alleen te
hoeven borstelen.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:06

mooie haren allemaal. ook in de profielen :D

ik heb eindelijk mijn email om kunnen zetten bij Paypal en dus eindelijk in de geschiedenis kunnen kijken. Ik zie geen betaling aan Luxy terug }:0 ^)
Net nog een keer besteld, hopelijk krijg ik nu niet dubbel :+ , want ik vind het ook zo gek dat je nergens een adres in hoeft te vullen?
Je drukt op betalen via PP, je betaald en that's it :?
Zal het dan wel binnen krijgen op de zaak ofzo. Denk ik. HOOP ik.. :o?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:58

Hey als het goed is staat het dan bij recente transacties. Bij mij staat er betaling aan LuxyLAM voltooid.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 18:48

het waren transacties van 27-11 t/m 27-12....en hij stond er niet tussen...
nou twijfel ik of ik 'm niet gewoon met credit card heb betaald :+ , kan me vaag herinneren dat ik mn huisadres heb ingevuld. Maar ik heb ook echt nergens een bevestigingsemail van Luxy zelf, dus ga ervan uit dat ik pas vandaag besteld heb.
Al heb ik nu ook nog geen bevestiging, maar dat zou even kunnen duren heb ik hier van jullie begrepen...

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 09:21

Hallo hallo, iedereen beeldig aan het kerstdiner gezeten, sommigen mét en sommigen zonder weelderige haarbos.... ik heel erg zonder, vandaag post uit brussel, moet een hele waslijst invullen om de luxys in te klaren. Ook O&N wordt dus beetje jammer....

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:00

Even vraagje voor de kenners van de balmain matten:

Ik heb nu sinds vorige week dus de balmain matten. Hoe straks horen die tegen de hoofdhuid te zitten?
Ze zitten nu +/- een vingertop breedte ( is plusminus 1 cm) van mijn hoofdhuid af..

En wat kun je allemaal doen met die haren? Ik draag ze nu in vlecht of staart. Maar kun je ze ook krullen? Zoja wat is de beste methode?
Kun je ze ook opsteken?

@Tantesam, balen dat die luxy's er niet op tijd zijn... Hoop dat je toch een beetje geluk krijgt en dat ze misschien toch op tijd binnen zijn.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:23

tantesam schreef:
Hallo hallo, iedereen beeldig aan het kerstdiner gezeten, sommigen mét en sommigen zonder weelderige haarbos.... ik heel erg zonder, vandaag post uit brussel, moet een hele waslijst invullen om de luxys in te klaren. Ook O&N wordt dus beetje jammer....

ohw...dat klinkt hoopvol -O- ^) -O-

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:31

Maar wat een gezeur met die douane, ik vind het eigenlijk niet zo'n ramp hoor dat het een tijd duurt. Maar die hele poespas eromheen. Nou weer een hele papierwinkel!!??! btwtarief, douanetarief en nog een hele zooi moet ik gaan invullen... Beebie 75, al nieuws van paypal?

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 11:51

Wat vreemd. Ik heb ooit van die Jessica Simpson dingen besteld, ook uit USA en die werden zonder gedoe gewoon afgeleverd. Dacht met een factuurtje erbij van UPS nog...maar iig geen papierwerk. Wat irritant zeg.

Yep, heb gister bevestiging gehad van PP en zie nu ook in mn overzicht de betaling.
Ik ontving net de bevestiging van Luxy. Dus ik ben benieuwd of ik 1 of 2 setjes krijg :')
Als ze al eerder bevestigd hadden, dan is dat dus naar een niet (meer) bestaand email adres gegaan...
Oh en ze sturen het idd naar het adres waaraan mn credit card gekoppeld is, dus het klopt dat ik verder niks heb in hoeven vullen daarover..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:22

Ja het ligt er maar net aan, ik heb wel is dingen van victorias secret besteld (alleen dan niet rechtstreeks via hun site), dan lag het er ook maar net aan of je pakje onderschept werd of niet. Zo ja, moest je ook invoerrechten betalen.
Bij mij is het gelukkig goed gegaan, en heb niks hoeven te betalen..

In wat voor verpakking sturen ze het dan?

En vergeet steeds de foto's op de pc te zetten haha.. al die drukke dagen :P

LiinsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:11

*schopt deadstar

Foto's plaatsen jij! :D
Hahah! :')

Ik ga in het nieuwe jaar denk ik de wax bestellen bij Tammy en mij chineze vriend ( :)) )
En dan rond maart ongeveer deze erin laten zetten, of eerder.. en dan heb ik met me verjaardag nice hair!

Kan niet wachten :D

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:23

Ha! 'k heb al een email dat de Luxy's verstuurd zijn. Verwachte aankomst datum tussen 5 en 11 januari.
o&n gaan ze dus niet meer halen :') _O-
of ik moet ze toch dubbel besteld hebben, maar denk dat het gewoon de eerste keer is mis gegaan

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:01

Bij mij tussen 2 en 7 januari, maar ik heb mijn wax extensions pas 6 weken dus die kunnen nog wel even mee :P. Ik moet sowieso de clip ins of mijn haar wat aanpassen. Mijn haar was asblond zoals op mijn avater, paar weken geleden donkerblond overheen gedaan (mijn eigen kleur). Maar meestal is dat er naar een paar weken alweer uit..(van de zomer was het nog platinablond dus door al dat bleken pakt het niet meer)
Ik wil mijn eigen haarkleur terug dus die beach blonde en witblond was sowieso geen optie.
beebie: Welke heb jij bestelt?

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:07

Ik twijfelde heel erg tussen bleach blonde en dirty blonde.
Uiteindelijk heb ik dirty blond besteld. Ik hoop echt dat ik goed gegokt heb.
Ik kleur mijn haar normaal met de 8.0 van L' oreal Excellence (met Doutzen Kroes op de verpakking :+ , dus die kleur :+ )
Maar heb begrepen dat je die Luxy's ook kunt verven...heeft iemand dat al gedaan hier?

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:21

whoehahhaahahahahahaha :') _O-
'k heb ze dus wel dubbel besteld :')
er wordt net een paketje haar afgeleverd :oo :')

LiinsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:26

hahahahahah en ook dubbel betaald? of? :')