Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 00:13

Als je het perse zelf wilt doen zou ik het weer bruin verven want het nu mooi blond krijgen zonder kapper is best onmogelijk denk ik. Verder zou ik sowieso dode puntjes laten knippen en heel goed verzorgen met bijvoorbeeld maskers die je lang laat inwerken. Succes!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:02

Hoii hoii..

Even een vraagje!
Ik heb nu een paar keer highlights bij de kapper laten zetten.
En vandaag ook weer. Nu doe ik alleen mijn haren goed, en kun je heel goed zien dat er aan de ene kant meer plukjes zit als aan de andere kant.

het kost me nu alleen elke keer best een pak geld.
Nu vroeg ik mij af: zou het mooi worden als ik een goed merk van de kruitvat zelf pak?

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:22

Kapper afspraak staat al voor vanmiddag om het kort te wieken ;)
Mijn haar was al zo erg voordat ik begon, ga niet zo heel vaak naar de kapper eigelijk :=

Ontkleuren/verven ben ik nu ook zeker niet van plan, ook niet om het weer donkerder te krijgen, wil mijn haar eerst even kunnen laten rusten voordat ik verder ga.

Dacht misschien was er nog een andere oplossing maar niet dus.
Ben er verder niet ontevreden over trouwens, denk als het kortgewiekt is het er een stuk beter uit zal zien en zal vanmiddag gelijk eens vragen wat er met de tijd het slimste is om te doen en wat de kosten er van zullen zijn :+

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:35

chaatje16 schreef:
Oh danjella dat is wel een hele mooie kleur blond, met die lowlights erin, erg leuk :D

heb higlights.... dat andere is me eigen (nouja tintje lichter dan...)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:19

Hoihoi,

Weten jullie mischien iets leuks om met mijn haar te doen?
Wil het lang laten groeien, dus geen kort kapsel.
Het liefst wil ik donkerblond met licht blonde highlights, maar of dat gaat lukken?
Zie wel dat veel mensen het hier in het topic gedaan hebben, welke kapper gaan jullie dan heen? Team hier bij mij doet daar heel moeilijk in met blonderen. De ene dag heb ik trouwens erg veel krullen en de andere dag alleen maar wat slag krullen zijn van mezelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze haarkleur is wat ik graag zou willen, wat ik erg mooi vind.
Foto is te klein, dus in link.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =39&ty=106

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:43

Ik heb afgelopen weekend een dealtje gesloten met een vriend dat ik bij hem een hanenkam mag maken. Maar welke haarproducten kan ik het beste gebruiken om dat ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen O:) ?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:49

Marlis schreef:
Hoihoi,

Weten jullie mischien iets leuks om met mijn haar te doen?
Wil het lang laten groeien, dus geen kort kapsel.
Het liefst wil ik donkerblond met licht blonde highlights, maar of dat gaat lukken?
Zie wel dat veel mensen het hier in het topic gedaan hebben, welke kapper gaan jullie dan heen? Team hier bij mij doet daar heel moeilijk in met blonderen. De ene dag heb ik trouwens erg veel krullen en de andere dag alleen maar wat slag krullen zijn van mezelf.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HLR6PI86.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JGLFFXGX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHJSXGOK.jpg

Deze haarkleur is wat ik graag zou willen, wat ik erg mooi vind.
Foto is te klein, dus in link.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =39&ty=106

Ik heb het bij Marna gedaan. Wel logisch dat ze moeilijk doen! Ondanks dat ik het in stappen heb gedaan is mijn haar echt naar de galemiezen.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:44

Nou vandaag bij de kapper geweest en ben nu van dit
Afbeelding
Naar dit gegaan :=
Afbeelding
En nu braaf elke 3 maand naar de kapper en hopen dat ik het volgend jaar net zolang heb als de bovenste foto maar dan zonder zoveel dood haar aan de onderkant :+

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:50

Zo snel gaat dat jammer genoeg niet.....

Denk dat je dan wel 2 jaar bijna verder bent. Ik zou het nu namelijk wel regelmatig laten bij knippen.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:51

Haha heb ik ook gehad, echt vreselijk :')
Mijn haar kwam tot het midden van mijn rug en toen was net zo 'kort' als bij jou geknipt, maar het was wel echt nodig want mijn haar had echt dode punten. Maar het groeit weer snel aan hoor (gelukkig) bij mij teminste wel hoor :j

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:51

Heb je nog advies gekregen over het kleuren?

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:21

marielle: ik vind het er nu toch véééél gezonder uitzien hoor :j

Bij de ene groeit het al wat sneller dan de andere. Had vorig jaar in april-mei nog een carrétje en nu komt mn haar toch al een stuk langer. 't is dan in februari weer een héél stuk afgegaan (ongevraagd maar ach, kappers hé.. ;) ) en nu is het op 3 cm van mn bh-bandje ofzo op het langste punt. Dus dat valt toch al goed mee..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:29

Mijn haar is nu aan de zijkanten en achterkant überkort en bovenop langer. Zal morgen even foto maken als het in model zit :)
Beetje dit idee, maar bovenop nu nog wat korter zodat ik er langer mee door kan :)
Afbeelding

Heb het net zelf even geverfd, want het korte gedeelte was al helemaal uitgegroeid, dus daar zat mijn eigen lichte kleur bruin, en bovenop was heel donker. Door die lichte kleur leek ik net half-kaal _O-

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:50

_Daniella schreef:

Denk dat je dan wel 2 jaar bijna verder bent. Ik zou het nu namelijk wel regelmatig laten bij knippen.

Haar lijkt langer dan het was, zie nu ook dat ik wat achterover zat tijdens die foto.
Verder had ik vorig jaar dus hetzelfde en ook kort geknipt tot iets over mijn schouders en je ziet wat er in een jaar bij is gegroeit.
Maar idd ga nu echt elke 3 maand naar de kapper, wil toch echt een keer lang haar wat niet dood is aan de onderkant, dus het zal vast wel wat langer duren dan een jaar, maar goed merk het wel :j

_Daniella schreef:
Heb je nog advies gekregen over het kleuren?

ff niks doen was het advies haha maar goed dat was mijn plan ook natuurlijk.
Ook bruin mocht er niet in ivm de grote kans dat het groen ging worden en ook dat wist ik gelukkig al.
Verder als ik het nog echt blond wil hebben kan ik daar highlights laten zetten maar ook dat is en blijft een twijfel of het dan ook echt blond wordt, dit ligt niet aan de kapper maar aan mijn haar, heb blijkbaar een veelste warme kleur om het goed blond te kunnen krijgen.

Dus zit nu heel erg te twijfelen of ik het dan wel zo laat, ja voor nu, maar denk als ik met 3 maand/half jaar flinke uitgroei heb ik het bij de kapper in mijn eigen kleur laat verven en dan voor een hele lange tijd de verf laat staan, ook al vind ik het erg leuk om af en toe een ander kleurtje te hebben.
Dan maar jaren wachten tot mijn eigen kleur weer helemaal terug is :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 12:27

hallo!
Ik ga straks naar de kapper om mn haar te verfen.. heb geen idee wat ik wil.. heb van mezelf donkerblond en heb het nu lichtblond geverft. Dit doe ik al heel lang maar ik wil niet altijd aan verfen vast zitten aangezien mn haar droog en kwetsbaar is.. moet ik het dan in mn eigen haarkleur verfen met highlights ofzo? Van het zomer word het vast nog wel wat lichter..

Hier zie je mn kleur en mn geverfde kleur :
http://94.100.116.176/1341200001-134125 ... _9GFK.jpeg

Wat vinden jullie O:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:30

Woooosh, mijn haar is echt kort, haha! Heb er vandaag wel leuke reacties op gehad. Zijn niet zulke mooie foto's, maar het geeft een beeld :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:46

heftig! Ik vind het wel goed bij je passen, voor mij zou het niks zijn (daarentegen had ik het helemaal gemilimeterd ;) ) maar staat je erg goed :D

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:09

Wow, gaaf hoor :D
Staat je goed!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:11

Dat je dst durft zeg. Staat je wel. :

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:21

Staat echt super goed!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:44

Dank jullie! Vind het zelf ook wel erg stoer :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:52

_Daniella schreef:

ligt aan je haargroei, ik had 2 jaar terug stekels in februari, en haar op mijn schouders in mei/juni := mijn haar groeit ziekelijk snel.. (t zelfde jaar dus) nu heb ik t gewoon halflang :j

ik kom net van vakantie en mijn haarlijn is echt spier en spierwit, ziet er niet uit! :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:10

woow DQ: in 4 maanden zo'n stuk gegroeid?
dat van mij groeit echt traaaaag.
denk ook niet dat het ooit veel langer gaat worden dan dat het nu is.

ik was trouwens maandag lekker in het park bbq'en met mn klasgenootjes..op een gegeven moment aan de praat geraakt met een andere bbq'ende groep achter ons.
een jongen begon over mn haar kleur. dat mijn kleur echt de mooiste rood-bruine kleur is die er bestaat..
en ik dacht...... jamaar, ik heb het net een paar weken terug geverfd om de laatste rode gloed er uit te krijgen, het IS helemaal niet meer rood.
maar nu zie ik net de foto's terug.. en op sommige foto's denk ik: oliebol, ik zie helaas waar hij het over had.
weet niet of jullie deze foto kunnen zien(album staat op prive): https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3435_n.jpg

maar het rode is nog niet helemaal weg dus..
en ik wilde maandag of dinsdag mn highlights laten zetten..
laten we hopen dat de kapper dat aandurft :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:12

Dat van mij groeit als kool maar niet alleen in de lengte, ik heb véél haar... kappers willen er ook altijd even aan zitten _O-

Wel grappig want mijn ouders zingen altijd hakuna matata als ik los haar heb, want ik lijk wel een mannetjes leeuw _O-

Ben echt super blij met de kleur nu, ik hou het zo en ga er echt niet meer aanzitten..

Afbeelding
donkerbruin/rood haar

http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... je/2-3.jpg
met uitgroei

http://i158.photobucket.com/albums/t82/ ... je/kel.jpg
eerste keer highlights

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0217_n.jpg
2de keer highlights

het moest nog een keer van de kapper en dan zou het echt veel lichter zijn en dan zou ik bij mijn eigen blonde lokken zijn, ik was echter al 120 euro kwijt en t groeit me niet op me rug, ook kwam ik erachter dat ik achter in me nek een spierwitte lok had (ik draag m'n haar altijd opgestoken) ik heb dus het risico genomen om er zelf iets overheen te gooien..

Afbeelding
Dat viel erg mooi uit, en nu na de vakantie en veel zon...

Afbeelding
ik lijk trouwens wat oranje(gezicht), maar dat ligt aan m'n camera _O- mn haar is ook ietsie lichter, ik ben er super blij mee, krijg gelijk te horen dat ik er niet meer zo "hard" uitzie en weer een stuk jonger!

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:33

Moest net wel lachen, mijn haar groeit naar mijn idee niet echt hard, maar zag net toch echt alweer uitgroei.
en dat in een week tijd :+
Vind het wel grappig om nu eens te kunnen zien hoe snel dat gaat := normaal ben ik donker gekleurd en merk je helemaal niks
Ja pas na een maand of 2 á 3