Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En weet ik nu pas waarom ik toen gestopt ben met de studie.. Niet zozeer vanwege de studie, maar door mezelf.. ik trok het allemaal niet meer.. En ben gewoon gevlucht door fulltime te gaan werken, om na een tijd weer precies bij hetzelfde te eindigen... Maar dan wel in te storten.. Waar ben ik mee bezig geweest, heb ik dan echt zo slecht naar mezelf gekeken en geluisterd..?
gaat het ook
voor iedereen!
Sorry dat ik er niet eerder op heb gereageerd.. was een beetje passief weer en het lukte me niet goed.. Maar goed om te horen!Maaaike schreef:Erg he?! Nou is het ook te hopen dat het bij eind september/begin oktober blijft en dat ze het niet steeds verder opschuiven.
Denk je soms niet; waarom wacht ik eigenlijk? Of dagen dat je denkt dat je het eigenlijk best zonder kan en het niet meer nodig vind.
Als je gelijk terecht kon, hoefde je niet met die twijfels te lopen.
Nu word je, door het lange wachten, heen en weer geslingerd van de ene emotie in de andere..
Herkenbaar?
Urielle schreef:Ik herken de stemmingswisselingen heel goed, ik ga van bijna manisch vrolijk, naar kwaad en agressief naar intens verdrietig en weer terug. En dat kan zo op 123 ineens omslaan. Vandaag ook: ben met de hond gaan hardlopen en voelde me trots op mezelf daarvoor, maar eenmaal terug bij de auto was ik ineens weer heel down en terug thuis (bij de stal) zag ik dat de loonwerker de voordroog op het stro had gestapeld en daarvan ging ik dan weer door het lint. Toen boos de stallen gemest, vrolijk paarden gelongeerd, in tranen in de auto en nu zit ik met al mijn stekels overeind op bed met de laptop. Ik word een beetje moe van mezelf.
. Na een hele lange tijd . Goed dressuur gereden met summer want het was nodig
. Een Goeie strenge les gehad , en eigenlijk deed me dat echt goed . 
Op liefde staan geen cijfers .

Bedankt