Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb een vensterbank van 2 m. lang en 30 cm breed, daar staan 6 potten op van 30 cm. doorsnee vol met verschillende planten. Ok een beetje oerwoud, maar ik vind het mooi staan en was kat bestendig. Moest maar 3 potten weg halen anders was de hulp een kwartier langer bezig met de vensterbank schoonmaken
Ik kan dat zelfs binnen die tijd met mijn onwillige hand
Ik hoop geen zeurpiet als hulp te krijgen 
Hoe durf je die aan te rijden

, mijn soulmate, wijkt normaal weinig van mijn zijde. Al blijven ze de laatste tijd wel vaker thuis als ik mijn wielen meeneem. Ik houd het op levensmoe, hij was in de gang onderuit gezakt gaan liggen en ik had dat niet gezien toen ik achteruit naar binnen kwam. Als hij was blijven staan had hij nu nog heel geweest
.
. Tot ze me naar de kant gedirigeerd hebben. Alles heeft een paar minuten geduurd. Ik weet er niets meer van.
dus in de zomer tussen 8 en 9.
Wel vervelend om midden in zo'n remslaap wakker te worden, ben dan niet wakker.
weet niet wat dat is, komt niet in woorden boek voor net als dat do........ dinges.
aikon schreef:Jeuk is een teken dat het geneest. Zal hem schattig staan zo'n lampenkap.![]()
DDD, ja en ze vroeg steeds dingen waar ik geen hulp voor vraag. Kan u fietsen heeft u een fiets. Kan u autorijden heeft u een auto. Heeft u persoonlijke verzorging nodig. Mijn jongste hond heeft bijna het hele gesprek door geblaft/gegromd. Ze mocht die vrouw niet, ik ook niet.

Wil dat niet dan heb ik veel aan de val lessen die ik heb gehad, de kans dat ik verkeerd neer kom is klein. (ik zeg niet dat het onmogelijk is, kan altijd) Ik heb bewust mijn jongste willen beleren, en wonder boven wonder was die draak zo mak als een lammetje. Ik weet dat er "gevaar" zit in met paarden omgaan, maar ik kan net zo goed een keer verkeerd van de trap lazeren. En dat komt vaker voor, helaas
Of tijdens het fietsen ergens tegen op knallen. Wil je alle gevaar uitbannen moet je in een glazen huis gaan wonen. Dat wil ik niet, ik leef nu en wil dat ten volle benutten. Met bijbehorende risico's.DDDMakkink schreef:dystrofie is de reden dat ik mijn 3 jarige in 2010 verkocht heb