Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:25

Bedankt Jaan!
Alleen staan op die site volgens mij geen schema's voor de mp3 speler(of ik heb met mijn neus gekeken.....) Ik ga even het HK topic opzoeken.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:42

Ik ben vanavond voor het eerst gaan hardlopen :o Als kind zijnde was ik fanatiek in lange afstanden lopen, maar ik merk wel dat dat niet mee meetelt _O- Het was ronduit zwáár!

Mijn lief (getraind) was mee en is na mijn 8x 2 minuten (hardlopen, wandelen, etc) nog een rondje zelf doorgegaan. Ik ga nu lekker ff badderen.

Ik zou zó graag een half uur aaneen willen kunnen lopen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:33

Komt vanzelf Chub... :j

Ik ga morgen weer, mijn neus is eindelijk weer bijna vrij dus een half uurtje op de loopband moet lukken... :D

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:43

He wat leuk :D
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen, hondjes mee, mp3 aan en wegwezen :D

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:49

Chubby schreef:
Ik ben vanavond voor het eerst gaan hardlopen :o Als kind zijnde was ik fanatiek in lange afstanden lopen, maar ik merk wel dat dat niet mee meetelt _O- Het was ronduit zwáár!

Mijn lief (getraind) was mee en is na mijn 8x 2 minuten (hardlopen, wandelen, etc) nog een rondje zelf doorgegaan. Ik ga nu lekker ff badderen.

Ik zou zó graag een half uur aaneen willen kunnen lopen!

Dat komt idd vanzelf.

Wees trots op jezelf! Je lóópt tenminste! Jij komt van de luie bank af ;) Een heleboel anderen doen dit niet. Jij neemt de moeite om aan jezelf te werken!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 11:08

hee iedereen, goed op weg hoor allemaal !!
ik begin vandaag weer lopen , gewoon kijken hoelang ik het volhou denk 2 x 10 minunten vind ik wel genoeg, aangezien ik 3 week niet heb gelopen

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:25

grrrrrrr vandaag gym gehad, moesten rekstokken. Ben van 2 meter hoog naar beneden gevallen. Heb niks maar rug doet wel niet zo'n pijn :( Wordt dus niks vanavond.

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:53

Ik ben ook begonnen :o
Nu al iets van 2 maanden denk ik. Maar sinds 2 weken echt veel. Ik loop nu om de dag een half uur en het gaat heel erg goed! Hou het steeds langer vol *D

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:30

Wat leuk dat er ook met dit weer nog zoveel hardlopers zijn :)

Ik wil wel even waarschuwen: bouw niet te snel op, om blessures te voorkomen.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:02

vandaag weer wezen lopen met paard. :D Merkte wel dat ik een poosje niet geweest was. Conditie was aardig weg. :P

mriaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:36

_Cindy schreef:
Wat leuk dat er ook met dit weer nog zoveel hardlopers zijn :)

Ik wil wel even waarschuwen: bouw niet te snel op, om blessures te voorkomen.

:j daar moet je je zeker weten aan houden, ik wou ook te snel te veel en toen heb ik 4 weken lang stil moeten blijven zitten.

Ik heb niet gelopen maar morgen ga ik eindelijk weer, de sneeuw is hier bijna weg en voor dat het weer komt wil ik weer gelopen hebben. Mijn elleboog viel reuze mee hoor een schaafwondje doet altijd meer pijn dan dat het echt ernstig is. Ik heb vandaag wel een uur dansles gehad, was vermoeiend maar voelde wel goed.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 21:01

Wilde vandaag weer ff fitnessen en dan weer ff stukje hardlopen op de band (gaat niet buiten, heeft gesneeuwd), maar tijdens het lesgeven (gym) ben ik soortje door mn knie gegaan (gewoon tijdens het knielen) en nu voel ik m constant, echt pijn, bij buigingen.....Lekker dan... :( :n

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:34

dan zal ik er even positief nieuws in knallen...heb vandaag 5 km gelopen in 34 minuten!....ben echt retetrots op mezelf!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:38

Super Jasmijn! Welk schema volg jij? Ik heb een tijd niet gelopen ivm tijd tekort...

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:38

Zo, ik heb vandaag ook weer gelopen! In totaal 4,5km 4x5min hardgelopen, tussendoor 2 min. gewandeld! Viel me best tegen, heb vanmiddag iets te veel gesnoept, waar m'n lichaam 't drukker mee had... :o

Margoot, gaat het al wat beter met je, na je val?

Oh Jaan81, ook al een blessure opgelopen...hopelijk kan je snel weer lopen!

Mriaam, hoe gaat het met jouw elleboog?

Iedereen snel weer beter worden!! :(:)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:36

Antheman schreef:
Wees trots op jezelf! Je lóópt tenminste! Jij komt van de luie bank af ;) Een heleboel anderen doen dit niet. Jij neemt de moeite om aan jezelf te werken!

Vanavond weer gelopen, 8x 2 minuten met m'n lief en de hond mee. Was zowaar wat gezelliger dan dinsdag, want nu kon ik in elk geval tijdens de wandelpauzes gewoon terugkletsen :') Het gng in elk geval echt stukken beter!

We hebben net onze vakantie naar Egypte geboekt, medio mei, en het is mijn bedoeling om tegen dan in elk geval 10 kilo lichter te zijn. Zie mezelf 's morgens al een rondje joggen over het strand daar 8-)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:32

@ Chubby, heerlijk gevoel lijkt me dat he? Zo zit ik zelf ook altijd te denken. ;) Ik wil dan minstens 5kg afvallen, maar begrijp precies het gevoel als het dan straks *in de zomer* ook echt gelukt is! :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:37

Super Chub, kijk NU verdien je wat te eten, haha...

Heb gister ff rustig aan gedaan, 20 minuten op de loopband gelopen, maar toen voelde ik me ff niet zo fijn (niet duizelig, maar net ervoor zeg maar) dus ben ik nog maar ff 5 minuten stevig door gaan wandelen... Rustig ff weer opbouwen denk ik...

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:11

MamboBeach schreef:
Super Jasmijn! Welk schema volg jij? Ik heb een tijd niet gelopen ivm tijd tekort...

ik heb lekker mn eigen schema aangehouden...vooraf bedacht wat ik wil doen...met eventueel snelle stukken of een relaxt hobbelloopje......steeds weer de route een stuk uitgebreid....ben 1 november begonnen en nu 15 januari loop ik er 5!...heb gemiddeld 2 keer per weer gelopen, soms 3 keer....maar wel elke week....ook tijdens de sneeuw en wintersport :D ..

in het begin heb ik 2 keer een schema gevolgt maar dat is niets voor mij...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:29

@jasmijn76: Wiow, wat goed! Echt een hele nette tijd ook!!!!
@chubby: Super dat het al lekkerder ging dan dinsdag!

Knie voelt vandaag al wat beter aan, maar ja, hij heeft net wel hele nacht rust gehad.
Vanmiddag paardrijden, ff kijken hoe hij dat vind.
(echt bizar hoor, ik heb nog NOOIT wat gehad met mn knie...)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:32

dank je wel!...ben ook blij met de tijd...al is het wel de bedoeling dat ik hem in mei met de marikenloop onder de 30 min loop...maar daar heb ik nog zat tijd voor!

paardrijden en knieen is meestal geen goede combie....succes hoor!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:14

Zo ik lees hier knappe loopprestaties. Gaat goed hier! +:)+

Woensdag terug gaan lopen en het gaat steeds beter en beter, enkel mijn ademhaling moet ik ontzettend oppassen want die is snel onregelmatig.
En de leuke aspecten van het lopen vertonen zich ook, ik ben namelijk een kilo afgevallen (en dat tijdens de examens waarbij we meestal opblazen :+ ) en mensen beginnen me te vragen of ik vermagerd ben :D

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:56

dat is altijd positief!!.ik zal echt eens een weegschaal moeten kopen, ik kijk in de spiegel en bevalt het me niet, wordt het tijd dat ik er wat aan moet doen :D

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 18:22

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb weer gelopen!!! En het allerbelangrijkste, mijn enkel werkte helemaal mee. Geen steek van pijn gevoeld. Super, nu langzaam aan weer opbouwen. Ik ben maar weer gewoon bij les 1 van start to run begonnen. De 2 min kon ik makkelijk volhouden. Wel irritant met al dat sneeuw op straat.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 20:07

Super dat het zo goed ging!!

Ik heb vandaag 4,5 km gelopen nadat ik gister een paar keer boven de wc had gehangen. Voelde me gisteravond al wel beter maar bij het lopen merkte ik toch dat ik nog niet helemaal fit was. :=
Dinsdag gaan we weer wat fanatieker rennen.