Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:hier reageert tessa vermoedelijk op melkproducten die ik eet. nu ik die 2 dagen heb weggelaten lijken de krampen minder te worden.
ik ben vandaag aan het proberen tessa om de 3 uur te voeden op de dag. overdag slaapt ze gerust 4 tot 4,5 uur en vervolgens 's nachts zo'n 2 uur omdat ze dan de hongerschade moet inhalen...
benangelique schreef:@hier:
gisteren tessa iedere 3 uur wakker gemaakt voor een voeding. dat viel niet altijd mee hihi. broek uit, sokken uit, verschonen.. en ja, dan gingen eindelijk die ogen open!
gisteravond na een badje (wat ze eindelijk eens kon waarderen) om half 11 op bed, toen heeft ze doorgeslapen tot 1 uur, vervolgens kwam ze om 6.15 (!!!) weer en om 8.45... wat een heerlijkheid.
owja; heb gisteren voor het eerst geen chocolade op en tessa heeft geen krampen gehad. verband?
zoo, dat is maar goed dat ik dat lees van die druiven. ben echt druiven-verslaafde!
SusanH schreef:Hier ook weer gespuugd, vanmorgen vroeg moest ik wel 3 keer verschonen inclusief het bedje. Maar CB heeft haar gisteren gewogen en ze is in 1 week tijd 300 gram gegroeid terwijl 150 gemiddeld is. Waarschijnlijk drinkt ze gewoon te kort op elkaar dan, en net iets teveel. Ze maakt iig een tevreden indruk dus dat is goed, plus natuurlijk het feit dat ze zoveel gegroeid is. Vannacht ook goede nacht gehad, ze vindt het gewoon fijn om aan het eind van de avond een tijdje bij pappa of mamma te liggen, hierna slaapt ze heel rustig verder in haar wiegje.
SusanH schreef:Hier ook weer gespuugd, vanmorgen vroeg moest ik wel 3 keer verschonen inclusief het bedje. Maar CB heeft haar gisteren gewogen en ze is in 1 week tijd 300 gram gegroeid terwijl 150 gemiddeld is. Waarschijnlijk drinkt ze gewoon te kort op elkaar dan, en net iets teveel. Ze maakt iig een tevreden indruk dus dat is goed, plus natuurlijk het feit dat ze zoveel gegroeid is. Vannacht ook goede nacht gehad, ze vindt het gewoon fijn om aan het eind van de avond een tijdje bij pappa of mamma te liggen, hierna slaapt ze heel rustig verder in haar wiegje.