Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:30

PW, fijn dat het goed is gegaan net met wandelen. Hij wordt natuurlijk steeds meer eigen aan jullie en zal zichzelf toch wat meer gaan laten zien (uit zijn schulp komen) Vind wel dat je het slim aan wilt pakken, eerst in een rustige omgeving en daarna weer verder zien. Zou hem voorlopig nog niet loslaten, eerst moet hij aan jou gewend zijn en jij aan hem zodat je weet wat je van elkaar kunt verwachten. Misschien kun je ook in een rustige afgesloten ruimte oefenen met terugroepen etc. zodat hij in ieder geval niet weg kan. Volgens mij doet het je wel goed, zo wat afleiding :(:) Ik zal ook eens wat gaan doen.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:58

PW: Fijn dat je met je vriend hebt kunnen praten over wat je bezig hield met Jecko en dat hij er goed op reageerde.
Heb het idee dat je prima weet wat je moet doen en hoe je het wilt aanpakken, volgens mij moet dat helemaal goedkomen met Jecko.
Verplicht jezelf niet om het allemaal te snel te doen, gun het ook de tijd. Het hoeft niet morgen allemaal goed te gaan met Jecko. Hij heeft tijd nodig om te wennen en aan te passen en dan ook al die regels nog.. ;) Loop jezelf dus ook niet voorbij hiermee :)
Ben wel benieuwd naar een foto!

CIV: Vervelend dat een half tabletje ook niet voldoende was, maar gelukkig kon je je bed weer in. Heeft het je goed gedaan om even bij te slapen? Vind het een verstandige keuze om thuis te blijven. Doe rustig aan vanmiddag :)

Ik krijg net een heel lief kaartje van een groep collega's (van een andere locatie), erg lief :j
Word is niet meer gelukt, laat m'n broertje van het weekend wel kijken :) Kan nu wel in kladblok verder werken, dus voor nu even prima.
Ik was bang dat ik heel m'n bestand kwijt was, maar dat is dus gelukkig niet zo..
Ben vroeg naar huis gegaan zoals jullie zien, ben echt heel duizelig. Misschien komt het door het afbouwen van de medicatie, maar heb
het idee dat de hele wereld om me heen draait. Maar even rustig blijven zitten :)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:06

Maaaike, je word ,in bepaalde zaken, steeds verstandiger! Misschien doet deze medicatie toch al meer voor je dan je denkt? Draait alles nog of is het al wat rustiger geworden? Goed dat je in kladblok kan werken.

Ik heb net de stoep sneeuwvrij gemaakt, zweet op mn rug, zucht. Viel nog best tegen, het was ook al behoorlijk aangelopen, achter door onze hond en voor de de voorbijgangers maar alles is weer schoon incl. stoep van de gemeente :D Kan er alleen slecht tegen als het niet helemaal naar mn zin schoon is, er mag geen stukje blijven zitten en dat is dan toch die perfectionist die om de hoek komt kijken. Als ik het doe, dan wil ik het goed doen, zo ook altijd met mn auto parkeren, hij moet netjes staan O:) Nu eerst even bekomen want ik zit ervan te shaken. Nog boodschappen halen en met de hond en dan hou ik het weer voor gezien voor vandaag.

Jullie nog iets kunnen doen of gedaan vanmiddag?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:22

Gelukkig ligt hier maar een klein laagje sneeuw. Ben de sneeuw wel goed zat..
Goed dat je het weggehaald hebt, is vaak ook even lekker om zo lichamelijk bezig te zijn :)

Duizeligheid is over als ik zit, zodra ik beweeg is het terug, haha.
Goed excuus om te blijven zitten waar ik zit ;)

Ik ga niets meer doen denk ik, heb gewerkt vanmorgen, dus nu even bijkomen.
Misschien op een later moment even een stuk met de hond lopen.
Ga denk ik even wat zinnen verder werken aan m'n verhaal, als ik toch blijf zitten maak ik me toch enigszins nuttig ;)
Heb wel ontdekt dat ik eigenlijk alleen maar angstige, vervelende situaties weet tot een jaar of 8 a 9.. Best raar, zo slecht heb ik het echt niet gehad. Maar kan de leuke dingen echt niet herinneren :\ :? Na m'n 9e jaar heb ik ook vooral de angsitge/vervelende situaties onthouden, maar ligt iets dichter bij nu, iets minder lang geleden, dus als ik goed graaf komen er wel een aantal leuke momenten voorbij.
Is dat normaal dat je dat niet lukt, of verklaard dat iets over mijn manier van denken :Y) ?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:30

Maaaike, lekker blijven zitten waar je zit als dat beter voelt. Zelf zag en dacht ik ook alleen maar aan het negatieve, was ook bijna niet mee positief ergens over, weet niet of jij dat ook hebt? Probeerde zelf eerst in het nu de positieve dingen weer te gaan zien, al is het maar de zon die schijnt. Je zegt ook dat je weet dat alles niet slecht was, dat is in ieder geval al iets. Misschien kun je met iemand positieve dingen ophalen uit jou verleden?

Je hebt in ieder geval kunnen studeren, dat kan niet iedereen dus is een positief punt (in mijn ogen dan) je woont niet op straat, hebt een computer, een hond, reed paard wat toch voor veel mensen niet te bekostigen is etc. Zijn zomaar wat dingen die misschien vanzelfsprekend lijken maar dit zeker niet voor iedereen zijn. Zo ben ik dierbare verloren (jij volgens mij ook) is dat negatief of is hen een verder lijden bespaart mogen blijven? En moeten we niet blij zijn dat we hen hebben mogen leren kennen en van hun hebben kunnen leren? Zo probeer ik voor mezelf de negatieve dingen toch wat positief te zien. Als het je even niet lukt dan komt het weer wel, hopelijk heb je iets aan mijn tips.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:39

Dat is waar wat je zegt, ik beschouw veel dingen als "gewoon". Eigenlijk alles. Wat jij zegt met die mensen die overleden waren, klopt. Hebben we het op msn een x over gehad ;). Dat heb ik ook niet verwerkt, gebeurde en ik accepteerde het. Zo vlak ik alle gebeurtenissen af, alleen de gebeurtenissen die heftig waren, onthoud ik. Wat je zegt klopt, het is niet zomaar allemaal iets.. studeren, werken, auto, vrienden, hond etc etc..
Ik denk ook niet dat zo denken iets is van de laatste periode, weet niet of ik ooit wel anders gedaan heb... Alles afvlakken en accepteren, waardoor je de heftige dingen wel onthoud..

Thnx voor je bericht, soms heb je even een eye-opener nodig ;)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:46

Geen dank, hoop dat je er iets aan hebt. Je hebt veel meegemaakt maar ik denk ook altijd maar, het kan nog erger. Anders verdwijn je helemaal in dat gat. Het is jou leven en je moet er zelf iets van maken. De dingen die je mee hebt gemaakt en gaat maken, maken jou tot wie je bent. Waarom overkomt het jou? Waarom niet? Je leert ermee omgaan en word er sterker van. Je leert met jou kennis andere te helpen. Als wij straks 50 zijn dan kunnen we heel de wereld aan. :D Ieder mens krijgt zijn porsie wel vroeg of laat en ook al lijkt het of jij het erg hebt, je weet nooit wat er achter deuren schuil gaat. Ieder huisje heeft zn kruisje en ik ben er wel achter dat dat ook écht zo is, al zie je het niet aan mensen. Mensen denken misschien ook dat jij gelukkig bent? Ik ga eens met de hond, spreek je misschien later nog :(:)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:19

Ik vind helemaal niet dat ik het zwaar en heftig heb gehad. Denk ook vaak, waar maak ik me druk om, het kan zoooveel erger!
Vergeleken bij veel mensen heb ik helemaal geen recht om te zeuren en me zo te voelen.

Lekker met de hond gewandeld?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:27

Bedoelde het niet aanvallend maar kan me voorstellen dat je je soms zo voelt, heb ik weleens tenminste :o Het gras lijkt toch altijd groener bij de buren. Ieder mens mag zeuren want wat jij we hebben allemaal andere grenzen ;)

Wandelen ging wel, we kregen een sneeuwbui over ons heen dus waren zo terug thuis. Het was wel erg slecht vandaag, bussen reden niet, scholen waren dicht en mn moeder is al 2 uur onderweg en nog niet thuis :s heb er goed aan gedaan thuis te blijven. Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Weet niet of ze bij jullie strooien maar hier wordt weinig gedaan ivm zout te kort. Hoop niet mezelf nog beroerder te gaan voelen want dan kan ik alsnog thuis blijven, al is de weg begaanbaar.

Hoe is het met iedereen, allemaal weer veilig thuis gekomen? Hoe voelen jullie je?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:33

Voelde me ook niet aangevallen hoor, maar als ik m'n stukje teruglees kan ik me voorstellen dat je dat dacht.. :))
Was een beetje heftig gereageerd, sorry..
Komt denk ik omdat ik me gewoon niet zo goed voel, laten we het daar maar op houden ;)

Jemig, sneeuwt het bij jullie zo hard? Hier lag er vanmorgen wel een laag, maar zoveel is er niet bijgekomen.
Er is niet echt super gestrooid, maar het is wel te doen.
Sneeuwt wel de hele dag door al, maar niet dusdanig dat er ook daadwerkelijk een laag bijkomt..

Voel je je beroerd door de verkoudheid? Of voel je je zelf gewoon niet goed?

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:47

Bij ons ligt er redelijk wat sneeuw, had de stoep schoongemaakt maar die zit alweer wit. Mn moeder is inmiddels ook thuis normaal rijdt ze hier een goed 30 min over, nu bijna 3 uur!! Hier valt nogsteeds bij en ze strooien niet dus ik ben benieuwd of ik morgen naar mn werk durf te rijden. Ga zo lekker in bad en optijd naar bed, merk toch dat ik wat zieklijk ben. Ben wat beroerd door mn verkoudheid.

Voel je je nog draaierig? Verder is het rustig hier vandaag, hoop dat het een goed teken is.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 19:57

Het is hier inderdaad erg stil, hopelijk is PW lekker door de sneeuw aan het wandelen met Jecko.
En voelen de anderen zich ook goed..

Balen dat je wat ziek aan het worden bent. Aan de andere kant, het kan er beter een keer door komen, dan dat je blijft kwakkelen..
Beterschap!
Balen van dat je moeder zo lang onderweg was, dat is wel echt heel lang.. Gelukkig valt het hier dan wel echt mee..

Ik ben nog wat draaierig als ik loop, als ik stil zit valt het mee :)
Gisteravond kon ik slecht slapen en vannacht ook veel wakker, ga zo eerst even lekker warm douche en dan hopelijk ook op tijd slapen een keer :)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:32

Civ ben je alweer uit bad? lekker hoor is wel goed voor je nu dat je niet zo lekker bent!
En ik zou voor morgen zeggen kijk maar hoe je je voelt en of je wel durft, het is maar werk niet gevaarlijk gaan doen op de weg!

PW, ik lees dat het een leuk beestje is, met dat wandelen en dat je dan even onzeker word geeft toch niet, geniet nu maar dat ie lekker in huis is en de rets komt later wel, je hebt zoveel liefde en geduld voor beesten dus dat komt heus wel goed!

Bar sterkte en je bent van harte welkom!

ANgela leuk dat je weer langs komt! hoe is het nu met je?

Maaike dat zijn aardig wat paginas, dus je bent op de goeie weg is ook alweer een hele stap hoor!

Hier gaat het niet zo, heb vanacht bij een collega geslapen we gingen naar abn amro tennis en zij woont in de buurt!
Zag er eigenlijk tegenop en vanmorgen dacht ik nou ging wel ok.
Maar vanmiddag reed ik naar huis en het was slecht weer( zoals overal ) en ik kwam bij mijn paarden en ineen bekroop me de angst, ik wou zsm naar huis, voelde mijn hartslag in mijn hoofd en werd beetje omwel , heb dit nog nooit gehad, wel paniek en onrust en spanning maar vanmiddag vond ik het zo erg! Ben nu best moe, maar niet alleen moe maar gesloopt.
Ga dit volgende week even opnemen met mijn hapto( die is op vakantie) ... baal ik ook van

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:00

Pilipa :(:) wat vervelend dat het even minder gaat, toch over je grenzen heen gegaan? Mijn lichaam verzint steeds iets nieuws om me af te remmen omdat ik de andere signalen dan al ken en niet meer zo hard voor afrem. Als het kan zou ik even wat rustiger aandoen. Ook ik voel me gesloopt, ligt misschien ook aan het weer? Is het bij jullie ook zo slecht? Hoe is het op je werk? En hoe is je reis gegaan ;) ? Jammer dat je hapto op vakantie is, hopelijk hoef je niet te lang te wachten voor je terecht kunt.

Maaaike, wil je morgen wel gaan werken als je je zo voelt? Nog wat bij kunnen schrijven? Verstandig dat je optijd naar bed gaat, slaap lekker :Z

Of ik morgen ga werken weet ik nog niet, phoe wou dat ik die knoop alvast door kon hakken. Kan misschien met mn pa mee rijden maar dan kan ik niet weg als ik me ziek ga voelen. Vriendlief moet al vroeg weg en kan dus kijken hoe de weg naar mn werk is.

_Pilipa_

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:08

Nou ik denk dat ik nu ergens wat teveel heb, ik ben ook even niet echt mezelf, voel me k*t gewoon op, wete niet voor of achter en probeer zo op mezelf te letten , maar indd misschien is het een soort van "rem "erop!!!!
ik ga vrijdag mijn reis doen, ben erg benieuwd!
Werk is erg hectisch en druk, geef echt iedere dag aan ey dit gaat te ver, en ik wacht op een nieuwe collega.. pfff die andere nieuwe is soort manager nu en gaat echt proberen de boel aan te passen en de directeur meer ondersteunen ben benieuwd!

Hopen dat het meevalt met het weer, ik bel ook eerst een collega hoe de weg is..geen risico!

Maar civ heb jij dan iets wat je doet als zoiets gebeurd? ik kan dan alleen maar vluchten en hopen dat het over gaat...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:15

Gelukkig is het bijna vrijdag, hoop dat het je wat zal helpen en rust zal brengen. Hoop ook dat er op je werk snel iets zal veranderen misschien iets harder roepen dat het niet meer gaat op deze manier ;) Wie weet is het morgen slecht op de weg en heb je een dagje voor jezelf. Weet dan blijft het werk liggen maar dat ligt er nog wel als je terugkomt, dit zijn onvoorziene omstandigheden. Als ik weer onverklaarbare klachten krijg dan weet ik gewoon dat ik te ver ben gegaan en rustig aan moet doen, zelf word ik er altijd angstig van en moet dan meestal huilen wat weer wel oplucht. Anders is het gewoon wachten tot het overgaat en mezelf proberen gerust te stellen. Neem zo wie zo deze signalen altijd in acht, wil niet weer komen te zitten zoals ik zat. Helaas heb ik geen échte tips voor je.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:30

Ik hoop stiekem op 3 meter sneeuw haha, og mijn collega moet er niet aan denken zo een heerlijk lief mens die zou gek worden als ik er nie ben!!!
maar je hebt gewoon gelijk!!! nou ik heb die lichamelijke klachten niet zo vaak en eigenlijk niet zo lang meer dat in mijn hoofd en dat kan ik aardig onder controle krijgen, maar lichamelijk moet ik echt even op letten

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:50

CIV: Weltrusten alvast, hopelijk slaap je vannacht wel goed met je tabletjes!! Succes morgen, hoop dat je niet hoeft te twijfelen of je gaat. Dat vind ik ook altijd zo moeilijk. OF het meot heel duidelijk zijn dat je niet kan (door sneeuw/ziek zijn), OF heel duidelijk dat je wel kan gaan.
Maar twijfelen tot het laatste moment, is altijd zo lastig. Maak een goede beslissing voor jezelf, niet voor je werk ;). Wat je tegen mij zei, het gaat toch wel door ;). Doe waar je je morgen goed bij voelt. Liever een dagje teveel thuis, dan dat er met dit weer ongelukken gebeuren.

Pilipa; Wat vervelend dat je je niet goed voelt.. :(:) Ben benieuwd hoe het vrijdag met je reis gaat..

Ik ga slapen, ik heb doorgewerkt aan m'n verhaal, nu 8 blz. Merk wel dat de pijn op m'n borst direct flink verergerd. Ga dus maar stoppen en proberen beetje te gaan slapen.

Succes allemaal morgen, ben benieuwd hoe het met de anderen gaat..

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:57

Ik ben een aantal weken wéér bij de huisarts geweest, doorgestuurd naar de Psycholoog die me doodleuk vertelde dat ik tegen het randje van overspannen aan zit....Moet nu drastisch m'n uren gaan minderen e.d....Voel me ook echt niet lekker gewoon...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:23

WOW het is druk geweest... Even bijlezen hoor...

Maaike: Wat leuk het kaartje. Moet je toch wel goed doen of niet? Je duizeligheid kan heel goed komen van het afbouwen van de medicatie. Ik heb het ook als ik een keer mijn AD vergeten ben in te nemen 's ochtends. Dan ben ik ook duizelig. Zitten gaat dan wel, maar zodra ik op sta voel ik me heel naar. Vrees dat je er even doorheen moet.

Ik heb ook een periode gehad dat ik me alleen de nare dingen kon herinneren uit mijn jeugd. Ik heb me echt een hele tijd zwaar verrot gevoeld. De psycholoog hielp ook mee spitten en ik twijfel achteraf wel eens of dit wel zo goed is geweest. Ik heb zelf het idee dat dingen onnodig zijn uitvergroot, maar aan de andere kant was het denk ik ook wel nodig om dingen een plekje te geven. Ik heb, al zeg ik het zelf, best heftige dingen mee gemaakt die me nog erg hoog zaten. Nu (ruim een jaar later) heb ik er vrede mee. Laat het maar gewoon op je af komen en gebeuren zou ik zeggen, het verandert wel weer, zeker omdat je zegt dat je weet dat niet alles slecht was. Maar de goede dingen hoef je geen plekje meer te geven, dat heb je al lang gedaan, de minder leuke dingen heb je waarschijnlijk weggestopt zonder ze te verwerken en blijkbaar ben je daar nu aan toe :(:)

Wat CIV schrijft is helemaal waar, het kan altijd erger. Maar dat wil niet zeggen dat je niet het recht hebt om je rot te voelen. Je gevoel mag er zijn, ookal is het vervelend. Het is geen zeuren. Al weet ik precies wat je bedoeld, ik denk ook altijd dat ik zeur...
Dat de pijn op je borst verergert is niet zo gek. Misschien nog even iets ontspannends doen voor je gaat slapen?

CIV: Aangelopen sneeuw is geen pretje, zeker niet voor een perfectionist :+ Wel herkenbaar wat je schrijft. Heb vanmiddag een gesprek gehad bij mijn behandelaar en daar ging het weer ook weer over, perfectionisme... Inmiddels weer een beetje bijgekomen van je inspanning?

Wat een wijze woorden van jou! Echt super goed. Zo is het gewoon helemaal! Mooi omschreven en een wijze levensles ;)

Pilipa: Volgens mij had je gewoon een heftige angst / paniekaanval? Wel heel vervelend in ieder geval. Logisch dat je moe bent. Dat is ook slopend. Je mag er best even van balen. Zoals CIV al zegt is het waarschijnlijk een signaal van je lichaam om even kalm aan te doen.

Misschien zie je onbewust op tegen de reis? Zie dat je vrijdag je eerste reis hebt en heb je daar last van. Een therapiegenootje van mij heeft dat ook altijd voordat ze een reis gaat doen. Dan is ze er echt hondsberoerd van. Schijnt vaker voor te komen. Je lichaam bereidt zich dan voor op de reis.

Wel alles goed met je paardjes? Kun je wel wat doen met dit weer?

Klaasje: Welkom hier. Waarschijnlijk vertelde de psycholoog je niks nieuws? Je bent niet voor niks doorgestuurd door je huisarts lijkt me. Wel een duidelijk signaal, doe er wat mee zou ik zeggen. Neem maar van mij aan dat je beter op het randje kan zetten en dan actie kan ondernemen, dan dat je al over het randje heen bent...

Edit: Voor de mensen die gaan werken morgen: Pas goed op jezelf, goee reis en kalm aan!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:26

@ PW: Thanks, heb me al eerder in een vorige versie gemeld geloof ik, zo'n 1,5 jaar terug, toen was ik er ¾ jaar verplicht uit ivm een burn-out...ben dan ook naar de huisarts gegaan omdat ik weer een soortgelijk iets voelde wat betreft symptomen...Psycholoog vertelde me dat ik hier absoluut niet later mee had moeten komen en net op tijd ben...

Heb vandaag de eerste stap genomen om minder uren te gaan stagelopen (ik deed 34 uur gemiddeld in 3 dagen, dat gaat nu naar +/- 26 uur)...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:29

Dan heb ik je vast al eens eerder gezien. Ik zit al ruim twee jaar thuis...

Goed dat je de stap hebt genomen om minder te gaan stagelopen. Heb je destijds ook therapie gehad? Goed dat je de signalen nu herkende, al was het mooier geweest als je ze nog iets eerder herkent had...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:37

Kan wel kloppen! Ik ben destijds inderdaad onder behandeling geweest bij een psycholoog. Ben afgelopen maandag voor het eerst bij een andere psycholoog geweest en merk wel dat ik haar methode véél fijner vind als m'n vorige! Deze is gewoon lekker recht door zee, zegt waar het op staat en draait er niet omheen door 'heel interessant' te doen en ondertussen van die 'sneaky vragen' te stellen, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is niks voor mij, ben ik een beetje te nuchter voor.

Was zeker fijn geweest, maar ik heb me te lang groot en sterk willen houden. Ben op sommige gebieden heel snel onzeker en bang dat ik wordt aangezien als 'aansteller' of iets in die trant. Maar ik heb me vandaag over de tweede drempel heen moeten zetten en dat is me zeer goed bevallen, althans, dat was een opluchting in ieder geval.

Mag ik vragen waarom jij in dit topic zit? Ook overspannen/burn out?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:44

Natuurlijk mag je dat vragen ;)
Idd, ben ruim twee jaar geleden thuis komen te zitten met een zware burnout en daar nog een zware depressie overheen gekregen. Wat jij schrijft is heel herkenbaar over onzeker zijn en bang zijn dat je zeurt of je aanstelt. Ook mijn valkuil.

Wel goed dat je een fijne psycholoog gevonden hebt. Dat is belangrijk. Zo te horen kan jij ook nog wel werken aan bepaalde puntjes, net als ik ;) Je hebt vandaag in ieder geval een goed begin gemaakt. Dapper van je!

Dat van de sneaky vragen is idd heel irritant. Kan ik ook niet zo goed tegen. Een psych moet je gewoon de juiste vragen kunnen stellen waardoor je zelf aan het nadenken gezet wordt.

Hoe gaat je behandeling er nu uit zien? En heb je bij de vorige een bepaalde therapievorm gehad? Cognitieve therapie ofzo?

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:55

Jeetje, klinkt ook heavy allemaal. Hoelang heeft het bij jou allemaal geduurd?

Ja, deze psycholoog voelt echt wel goed aan. Hou ik wel van. Er omheen draaien hoeft voor mij niet. Normaal gesproken werkt ze +/- 1x per maand met haar cliënten, maar ze wou me maandag a.s. gelijk alweer terug zien...Ik heb weer een lijst in moeten vullen en dan zal ik wel te horen krijgen wat de bedoeling precies is.

De vorige ging heel ver op mijn verleden in, de huidige is meer van 'nu en de toekomst'.