Ik zal ook eens wat gaan doen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal ook eens wat gaan doen.
Loop jezelf dus ook niet voorbij hiermee 

Kan nu wel in kladblok verder werken, dus voor nu even prima.
Kan er alleen slecht tegen als het niet helemaal naar mn zin schoon is, er mag geen stukje blijven zitten en dat is dan toch die perfectionist die om de hoek komt kijken. Als ik het doe, dan wil ik het goed doen, zo ook altijd met mn auto parkeren, hij moet netjes staan
Nu eerst even bekomen want ik zit ervan te shaken. Nog boodschappen halen en met de hond en dan hou ik het weer voor gezien voor vandaag.

Na m'n 9e jaar heb ik ook vooral de angsitge/vervelende situaties onthouden, maar ligt iets dichter bij nu, iets minder lang geleden, dus als ik goed graaf komen er wel een aantal leuke momenten voorbij.
?
. Dat heb ik ook niet verwerkt, gebeurde en ik accepteerde het. Zo vlak ik alle gebeurtenissen af, alleen de gebeurtenissen die heftig waren, onthoud ik. Wat je zegt klopt, het is niet zomaar allemaal iets.. studeren, werken, auto, vrienden, hond etc etc..
Ieder mens krijgt zijn porsie wel vroeg of laat en ook al lijkt het of jij het erg hebt, je weet nooit wat er achter deuren schuil gaat. Ieder huisje heeft zn kruisje en ik ben er wel achter dat dat ook écht zo is, al zie je het niet aan mensen. Mensen denken misschien ook dat jij gelukkig bent? Ik ga eens met de hond, spreek je misschien later nog
Het gras lijkt toch altijd groener bij de buren. Ieder mens mag zeuren want wat jij we hebben allemaal andere grenzen

wat vervelend dat het even minder gaat, toch over je grenzen heen gegaan? Mijn lichaam verzint steeds iets nieuws om me af te remmen omdat ik de andere signalen dan al ken en niet meer zo hard voor afrem. Als het kan zou ik even wat rustiger aandoen. Ook ik voel me gesloopt, ligt misschien ook aan het weer? Is het bij jullie ook zo slecht? Hoe is het op je werk? En hoe is je reis gegaan
? Jammer dat je hapto op vakantie is, hopelijk hoef je niet te lang te wachten voor je terecht kunt.
Wie weet is het morgen slecht op de weg en heb je een dagje voor jezelf. Weet dan blijft het werk liggen maar dat ligt er nog wel als je terugkomt, dit zijn onvoorziene omstandigheden. Als ik weer onverklaarbare klachten krijg dan weet ik gewoon dat ik te ver ben gegaan en rustig aan moet doen, zelf word ik er altijd angstig van en moet dan meestal huilen wat weer wel oplucht. Anders is het gewoon wachten tot het overgaat en mezelf proberen gerust te stellen. Neem zo wie zo deze signalen altijd in acht, wil niet weer komen te zitten zoals ik zat. Helaas heb ik geen échte tips voor je.
. Wat je tegen mij zei, het gaat toch wel door
. Doe waar je je morgen goed bij voelt. Liever een dagje teveel thuis, dan dat er met dit weer ongelukken gebeuren.
Ben benieuwd hoe het vrijdag met je reis gaat.. 
Wel herkenbaar wat je schrijft. Heb vanmiddag een gesprek gehad bij mijn behandelaar en daar ging het weer ook weer over, perfectionisme... Inmiddels weer een beetje bijgekomen van je inspanning? 

Je hebt vandaag in ieder geval een goed begin gemaakt. Dapper van je!