Wat zul jij een pijn gehad hebben! Succes ermee, en hopen dat het een beetje snel weer aangroeit!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1987 schreef:Ziet er leuk uit cyntje.
Bij mijn fototoestel is het trouwens zo dat ik aardig wat afstand moet houden en dan pas stelt hij scherp en maakt een goede foto. Misschien is het bij de jouwe ook wel

Cyntje schreef:De onderste zin in je onderschrift is bij mij niet te lezen Tinks
Even een spatie tussen de zinnen weghalen
En het is roze ipv rood
Tinks schreef:Zien jullie mijn onderschrift ook maar half??
)
Dat doet echt pijn...
Vanochtend mijn nagels gedaan, ben ze nu alweer zat
Is echt erg, maar heb het ook maar even vlug gedaan vanochtend, dus ga ze nu maar proberen mooi te doen

indus schreef:xDramaQueen schreef:alleen ik kan er niet uitkomen wat ze nou gebruikt... een kwastje oid?
Ze gebruikt een marble pen
borrie01 schreef:heeft iemand trouwens nog leuke ideen voor op de website?
Barmat schreef:![]()
Even ego-bericht dames....
Van mij zullen jullie even geen foto's meer ontvangen vrees ik... heb ultiem Drama moment meegemaakt gisteren.... alsmede het ultiem AUW-moment denk ik.....
hou je vast want niet geschikt voor jeugdige lezers of mensen met gevoelige maag![]()
Tijdens het sporten gisterenochtend zijn er TWEE (!) ja 2 acrylnagels afgeklapt, en hebben daarbij TWEE (!) van mijn eigen nagels voor driekwart meegenomen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
auw.
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ik 1.) gegild heb, 2.) er bloed was, veeeeeel bloed, 3.) ik thuis de rest van de acrylnagels er afgehaald heb, 4.) ik nu in het bezit ben van frankenstein-nagels c.q. stompjes?????? Plus dan twee keer soortement van mismaakte vingers..... *kots*
Werkelijk, noem me een DramaQueen, maar ik was er letterlijk ellendig van!
En nu heb ik de zogenoemde bouwvakkers-handjes, met stompjes tot in het vlees, en twee vingers waar nog maar een restje nagel op zit.... iekssss...
aan mij.....