Maar zoals je leest niet bij elke.
Mijn 'foutjes' in Frankrijk heb ik ook gewoon in een opwelling laten zetten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aeris schreef:Roane schreef:Loop je trouwens gewoon een tattooshop in van 'yo, ik wil een tattoo?'?
Toen ik langsging om de tekening te bespreken en een afspraak te maken kreeg ik te horen dat het pas half Oktober kon
Dus binnenstappen en een tattoo laten zetten is niet mogelijk waar ik nu ga ( bodymetals in België)
cruesli schreef:@
Ik heb mijn tatoeages beide toen ze pas gezet waren ingesmeerd met vaseline meerdere keren per dag. En het eerste jaar dat ik ze had, smeerde ik als ik ging zonnen mn tattoo's in met factor 50
opisop_shop schreef:cruesli schreef:@
Ik heb mijn tatoeages beide toen ze pas gezet waren ingesmeerd met vaseline meerdere keren per dag. En het eerste jaar dat ik ze had, smeerde ik als ik ging zonnen mn tattoo's in met factor 50
Hihi, als ik ga zonnen smeer ik me sowieso al in met factor 30 of 50 dus dan kan ik mn T-shirt wel aanhouden als ik met een tattoo ga zwemmen denk ik want daar kan dat dan vast neit tegen
Imre schreef:Naar welke shop ga je, Manie?
Nymphadora schreef:Ohh ik kan maar geen shop vinden waar niemand is wat negatiefs over zegt..
Steeds als ik zeg van: oke ik ga daar langs voor inlichtingen dan zegt er wel iemand van: Neeee daar is mijn zus/zwager/nicht/neef/oma/opa/blabla geweest en die tatto is echt niet mooi geworden en ik hoor er meer verhalen over.... blablablaa
oke tuurlijk elke shop heeft wel iets niet goed gedaan.. maar als ik het dan zo van iemand hoor dan durf ik daar echt niet heen
íémand die nog een goede shop weet in zuid holland?
Ik wil hem zo graag..