[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:00

Ik vond mijn surface (wel op een andere plaats, dusja) eigenlijk niet zoveel pijn doen. Het duurde gewoon wat langer omdat het toch door een redelijk stuk moet. :)

Nee hoor, qua pijn was mijn vertical labret echt niet leuk :') Maar dat was omdat ik ervan overtuigd was dat de naald erdoor zat, en toen werd ie ineens nog een stuk verder geduwd, auch! :')

Mijn helix heb ik daarentegen echt nauwelijks gevoeld..

karinFTbing

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:15

Plaats verschilt ook nog volgens mij.
Ze moest bij mij behoorlijk had duwen, geen fijn gevoel en toen die staaf erdoorheen, al helemaal geen fijn gevoel :P

Ow vertical labret zou ik zeggen, die is zo gebeurd?
Maarja als je dat denkt is het natuurlijk even niet leuk, denk je ervan af te zijn, gaan ze nog even verder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:19

pharagirlke schreef:
Dat noemt men kraakbeenpiercings ;) Die doen pijn.... En die blijven vrij lang pijn doen.

Tja ik weet het. Maar als je na 6 maanden klooien met ontstekingen nog geen vooruitgang ziet gaan ze er bij mij toch echt uit!
Zeker omdat het zo'n ontzettende pijn doet om te slapen op je oor met zo'n ontsteking erin..
Zelfs mijn navelpiercing was nooit zo vaak ontstoken terwijl die na 9 maanden genezen was.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:21

Ik heb wel 'ns verhalen gehoord van kraakbeenpiercings die pas na een jaar of anderhalf jaar rustig werden. Bij sommigen gaat het heel makkelijk -ik genees erg snel en mijn 3 kraakbeengaten waren eigenlijk ook heel makkelijk- maar bij veel mensen kost 't ook heel wat tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:24

Hmmm. Tja ik heb het 2 keer geprobeerd, en beide keren ging het gewoon niet.

Op zich vind ik pijn niet zo'n probleem en als het lang duurt om te genezen, prima. Maar ondanks dat ik de piercing echt wel verzorgde was het echt vechten tegen de ontstekingen. Was de eerste weg, begon een dag of 3 later de tweede alweer. Mijn oor was altijd knalrood, dik en warm. Als ik wakker werd zat het ringetje helemaal vastgekoekt door het pus van de ontsteking.

Na 6 maanden was ik het beide keren helemaal zat.. Misschien had ik inderdaad dan langer door moeten zetten maar dat had ik er echt niet meer voor over. Wel jammer want ik blijf het tof vinden.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:46

Oke, nu raak ik echt in de war..
Ik moet van de piercer Uni Cura gebruiken om het te ontsmetten, want dat is antibacterieel.
Op het papiertje over hygiene dat ik mee kreeg staat dat het ongeparfumeert moet zijn.
Maar op het ingrediënten lijstje staat dus dat er wel parfum in zit..
Kan ik het nu wel of niet gebruiken..?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:52

nee, je moet de groene blok unicura hebben.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:56

Ze had het gewoon over de handzeep, dus die gebruik ik ook, maar je hebt dus 3 verschillende soorten.

Ik ga sowieso morgen even naar de winkel.

Maar dan kan ik beter vanavond alleen even met water afspoelen en voor de rest even niks?

Edit; ik heb dus 'ultra, neutraliseert geur'
Maar je hebt ook sensitive en balance...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:04

Kimmey schreef:
Hmmm. Tja ik heb het 2 keer geprobeerd, en beide keren ging het gewoon niet.

Op zich vind ik pijn niet zo'n probleem en als het lang duurt om te genezen, prima. Maar ondanks dat ik de piercing echt wel verzorgde was het echt vechten tegen de ontstekingen. Was de eerste weg, begon een dag of 3 later de tweede alweer. Mijn oor was altijd knalrood, dik en warm. Als ik wakker werd zat het ringetje helemaal vastgekoekt door het pus van de ontsteking.

Na 6 maanden was ik het beide keren helemaal zat.. Misschien had ik inderdaad dan langer door moeten zetten maar dat had ik er echt niet meer voor over. Wel jammer want ik blijf het tof vinden.

De meeste kraakbeen piercings doen er bijna een jaar over, sommige zelfs langer. :) Snap wel dat je het er niet meer voor over hebt overigens... Slapen is niet altijd eenvoudig. Moet wel zeggen dat nu ik een ring door die gaten heb, dat ze fijner voelen. (een gat is genezen, het andere nog niet.)

xrenox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:14

hallo,

Ik heb een vraag.

Heeft er iemand een liteken overgehouden na het niet meer dragen van een navelpiercing?

En word het gaatje groter en lelijker na een zwangerschap?

Ik zou graag een navelpiercing willen. Alleen ben ik bang als ik hem over een paar jaar niet meer mooi vind en hem eruit haal dat ik een liteken over hou. Of als ik ooit zwanger ben de gaatjes lekelijk worden.

misschien is het al een keer gevraagd maar ik kan het niet vinden.

bedankt!!!
Laatst bijgewerkt door xrenox op 13-09-09 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:17

een litteken houd je altijd. Hoe het uit ziet ligt aan je huid.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:18

mijn navelpiercing is er sinds 2 weken? oid uit, ik merk dat het gaatje kleiner word, maar ik denk dat kuiltje en het gaatje niet dicht gaan groeien...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:18

Ga je hem op nieuw laten zetten DQ?

xrenox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:20

dicht groeien hoeft van mij ook niet. Als je maar niet vanaf een meter ziet dat er ooit een navel piercing heeft gezeten. ;)

bedankt voor jullie reactie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:21

Nee dat niet, het gaatje is maar 1.6 mm he en dat krimpt nog, maar je zal wel altijd (als je goed kijkt) een roze vlekje blijven zien waar die gezeten heeft. :)

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:35

pff vandaag ging perongeluk me neuspiercing eruit kreeg hem niet meer terug was er zo trots op |( maar ik heb al 3 keer een neuspiercing gehad ik denk dat ik daarmee stop :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:42

pharagirlke schreef:
Ga je hem op nieuw laten zetten DQ?

geen idee, ligt eraan hoe intensief ik train op dat moment nadat hij dicht is (zal dik 4 maanden duren vermoed ik)

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:45

xDramaQueen schreef:
mijn navelpiercing is er sinds 2 weken? oid uit, ik merk dat het gaatje kleiner word, maar ik denk dat kuiltje en het gaatje niet dicht gaan groeien...

ik heb ook eerst een navelpiercing gehad. Die bleef aan het ontsteken omdat ie scheef gezet was. Ik heb hem er dus uitgehaald. Denk zo'n 9 jaar geleden.... Het bovenste gaatje is bij mij ook nog steeds niet dicht en ik denk dat dat ook nooit meer zal gebeuren... Aan de onderkant is ie wel dicht maar je blijft het zien aan de onderkant (mits je het weet).

ik heb 1 jaar later weer eentje gezet en de meeste vragen nu ook als ze hem zien "jij hebt 2 gaatjes??"

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:48

Gek, toen die van mij herstoken werd ging mijn gaatje tegen een razendsnel tempo terug dicht :D Je moet goed kijken om het nog te zien :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:57

ik heb hem alweer 8 jaar he phara, bij mij ga je zeker vanaf 3meter zien dat hij erin heeft gezeten. ik blijf wel hopen natuurlijk, maar zelfs me labret ging ook niet dicht.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:58

Mijn berichtje was op xxmayleexx. Ik weet dat jij hem idd vrij lang hebt :j Ik vraag me af, als je nu een klein krasje maakt in de binnenkant.. Zou hij dan wel dicht groeien?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:00

pharagirlke schreef:
Mijn berichtje was op xxmayleexx. Ik weet dat jij hem idd vrij lang hebt :j Ik vraag me af, als je nu een klein krasje maakt in de binnenkant.. Zou hij dan wel dicht groeien?

ik heb trouwens wel gedacht aan litteken creme maar ik laat het nu maar zo..

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:26

pharagirlke schreef:
Gek, toen die van mij herstoken werd ging mijn gaatje tegen een razendsnel tempo terug dicht :D Je moet goed kijken om het nog te zien :j

oke :P
Nou het kriebelt bij mij nog steeds hoelang is dat genezen als ik weer een nieuwe kan laten zette?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:27

Die van mij drie maanden... Maar ik had hem nog maar 4 maanden toen ik hem eruit moest halen :\

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 15:01

Heeft er iemand al ervaring met het eruit laten halen van een MD piercing?