Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:nou maandag word mijn spiraaltje geplaatst... zie er best tegenop..
ik moet alleen savonds trainen... is dat te doen denken jullie?
xDramaQueen schreef:nou maandag word mijn spiraaltje geplaatst... zie er best tegenop..
ik moet alleen savonds trainen... is dat te doen denken jullie?
youreperfect schreef:Hey ik heb een vraagje maar ik weet niet goed of het hiet echt wel thuishoort of niet.. Ik ben dit jaar in januari begonnen met de pil, Daphne. Ik zag mijn weegschaal zo ineens met 15 kg stijgen. Wat ik ook deed, ik kreeg de kilo's er onmogelijk af. Ik ben toen naar de dokter geweest en kreeg toen de yasminelle, een iets lichtere pil, maar mijn gewicht bleef hetzelfde. Nu zit ik eigenlijk toch wel in met die 15 kg en overweeg ik om te stoppen met de pil. Als ik stop, zou ik dan ook, dmv te gaan joggen enzo die 15 kg er weer makkelijker afkrijgen?
youreperfect schreef:Hey ik heb een vraagje maar ik weet niet goed of het hiet echt wel thuishoort of niet.. Ik ben dit jaar in januari begonnen met de pil, Daphne. Ik zag mijn weegschaal zo ineens met 15 kg stijgen. Wat ik ook deed, ik kreeg de kilo's er onmogelijk af. Ik ben toen naar de dokter geweest en kreeg toen de yasminelle, een iets lichtere pil, maar mijn gewicht bleef hetzelfde. Nu zit ik eigenlijk toch wel in met die 15 kg en overweeg ik om te stoppen met de pil. Als ik stop, zou ik dan ook, dmv te gaan joggen enzo die 15 kg er weer makkelijker afkrijgen?
goeroe schreef:youreperfect schreef:Hey ik heb een vraagje maar ik weet niet goed of het hiet echt wel thuishoort of niet.. Ik ben dit jaar in januari begonnen met de pil, Daphne. Ik zag mijn weegschaal zo ineens met 15 kg stijgen. Wat ik ook deed, ik kreeg de kilo's er onmogelijk af. Ik ben toen naar de dokter geweest en kreeg toen de yasminelle, een iets lichtere pil, maar mijn gewicht bleef hetzelfde. Nu zit ik eigenlijk toch wel in met die 15 kg en overweeg ik om te stoppen met de pil. Als ik stop, zou ik dan ook, dmv te gaan joggen enzo die 15 kg er weer makkelijker afkrijgen?
Maar ik neem toch aan dat je een goede reden had om aan de pil te beginnen, is die er nu dan niet meer? Eerlijk gezegd denk ik dat het hoe dan ook niet eenvoudig zal zijn om die kilo's er weer af te krijgen. Ik vraag me ook af of je nu dan last heb van overgewicht of dat je gewoon een beetje bent uitgezwaard. In je profiel zag ik dat je 15 bent, op zich is het helemaal niet zo vreemd dat je rond die leeftijd wat aankomt aangezien je lichaam ook verandert.
xDramaQueen schreef:ik ben nu al tijdje toch van de pil af en heb echt last van "afkickverschijnselen" ik moest hem eigenlijk gewoon doorslikken tot ik me spiraal kreeg maar ben gewoon gestopt..
heb de dokter gister een belletje gegeven en het is normaal na zo'n lange tijd ik voel me een beetje down, slaperig, snel geirriteerd, vlagen van misselijkheid etc.
ook hoop dat het spiraaltje me libido weer een beetje naar beneden haalt, ik had altijd al zin en nu is het echt helemaal erg
voel me vandaag wel iets beter dan gisteren maar nog niet optimaal..
@ leandrotje was je ongesteld tijdens het zetten?
de dokter zei dat het dan minder pijn deedik zie het wel, ging gisteren het pakketje ophalen bij de apotheek, dacht dat ik een klein doosje kreeg, kreeg ik een doos van een halve meter mee