[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:06

Nou de binnenkant vasthouden, en dan aan de buitenkant draaien. Kan echt een heel gedoe zijn. En anders naar de piercer, die heeft dat zo gedaan met zijn tangetje.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:10

ik zette de achterkant altijd met me tanden vast, dan aan het balletje draaien en voila.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:27

Konden jullie ook niet zo als je lippenstift ophad zo uitwrijven met je lippen zeg maar? Huilen van het lachen

Ik heb hem nog maar 2 daagjes daar niet van, maar het lukt me niet ROFL.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:36

Tangetje heb ik er hier al opgezet maar dat balletje zit er vrij vast opgedraait kennelijk Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:21

Tis gelukt Huilen van het lachen

Blijkt dat het bolletje er óp draaien 10x zo moeilijk is als het er af krijgen Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:08

Huilen van het lachen phara en piercingballetjes = een complete worstelmatch

Je gaat er vanzelf handigheid in krijgen.Gewoon een kwestie van oefenen Lachen

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:13

Leanee schreef:
Robynn schreef:
Ik heb in Amersfoort mijn vorige piercings laten zetten, bij de Coral, maar alle 3 zijn ze gaan ontsteken tot ver na het zetten. (Ik heb netjes alle voorschriften van de shop gevolgd) dus ik wil nu naar een shop waarmee mensen goede ervaringen hebben, plaats maakt mij niet zoveel uit Lachen

Ik heb in Veenendaal mijn piercing laten zetten, na aanraden van een vriendin. Super schoon en goede ervaringen mee!
Mijn zusje is er ook geweest en is er ook helemaal blij mee!

http://www.body-piercing.nl is de site

Thx! Haha!

en natuurlijk ook een bedankje voor de andere met tips! Ja

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:43

Haha toen ik mijn labret net had, viel opeens het bolletje eraf. toen heb ik een kwartier lang met beweete handjes van angst aan dat ding liggen pielen omdat ik het bolletje er niet meer op kreeg. Bleek dat ik hem de andere kant op moest draaien(a)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:14

ja metaal vind ik niet moeilijk, maar die bioplast draait echt moeilijk Bloos!

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:46

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier in dit topic, maar lees even interessant mee.... Heb sinds een week een navelpiercing. Hij ziet er rustig uit. Nou vroeg iemand me: hoe lang moet je nog spoelen met zeezout? Ik dacht dat ik dat moest doen totdat hij genezen is. Hoe weet je dat hij genezen is en moet je dan echt 4 tot 8 maanden elke dag spoelen met zout water? Mijn andere piercing zit op mijn intieme plekje en die was al genezen na 3 weken, maar met een navelpiercing is het toch wat anders.... Mijn volgende piercings worden 2 MD die ik in een tattoo die op mijn onderrug zit wil verwerken. Zie hier al genoeg md's voorbij komen Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:30

ik zou sowieso niet spoelen met zoutwater Lachen maar daar verschillen de meningen over. In principe zou je hem gewoon "moeten" wassen met unicura (1 x per dag) om hem schoon te houden, zolang hij niet ontstoken is heeft het geen zin om te zeezouten en doe je in principe meer kwaad dan goed. Lachen

Even extra toevoegen dat hetgene hierboven dus ook mijn mening is en die nu eenmaal verschilt van andere. Knipoog dit dus niet als "must" opvatten maar als een optie. Lachen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 04-01-09 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:34

Er is niks mis met zeezout hoor. Verward

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:36

Anthea schreef:

zoals ik al zei, daarover verschillen de meningen. Lachen Mijn piercer is er minder over te spreken. (en ik ook)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:37

Ik heb een probleempje met men MD. Gisteren heb ik hem laten zetten en vandaag was ik al weer naar de paarden. Maar nu was het dochterje van de eigenaar van men vp daar. Ze is nogal wild (5jaar) en heeft tegen men MD gebokst. Niet expres. Maar nu staat hij scheef en doet pijn. Wat moet ik nu doen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:38

pharagirlke schreef:
Anthea schreef:

zoals ik al zei, daarover verschillen de meningen. Lachen Mijn piercer is er minder over te spreken. (en ik ook)

Omdat??
Het is natuurlijk anders per persoon, maar als het niet helpt, doet het zeker geen kwaad.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:41

Zijn uitleg: Zeezoutbadjes halen het vuil wel uit de wonde maar uiteindelijk "valt" het ook allemaal terug rond de piercing neer. Het maakt hem dus niet schoon. Beter was volgens hem fysiologisch water (ook licht zout) er op spuiten en dan met een schoon doekje of wattenstaafje er af halen.

Voor mij is het duidelijk, ik doe 1 zoutbadje bij mijn navel: volledig ontstoken en zelfs uitgegroeit.

Nu enkel gewerkt met unicura en als die even rood werd wat oogzalf er op gesmeerd en hij ziet er beter uit dan mijn vorige ooit uitgezien heeft (niet rood meer)

Mijn oor wilde ik eens kijken of zeezout hielp, doe het een keer, heb een maand mogen kl*ten om mijn oor weer okee te krijgen.

Geen zeezoutbadjes meer op mijn lichaam. Behandel mijn oor zoals beschreven bij navelpiercing: geen pijn, geen roodheid, geen gezwollenheid meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:44

Hoe maak jij het dan schoon met zeezout?? Laat je het erop zitten? Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:47

Zo'n badje laat je er wel een tijdje op. Vuil gaat er wel uit maar dus ook weer in. Kortom: geen effect.

Of iig niet meer effect dan gewoon spoelen met water behalve dat je nog het risico hebt dat je een foute hoeveelheden neemt en er dus onopgeloste korreltjes zout in je wonde komen Ach gut die krijg je er niet al te simpel uit. Dus ja, ik vind zeezouten ontstekingen zoeken Clown

Maar goed, zoals ik al zei: mijn mening, heel veel mensen zien het als hét middel en dat is hun goed recht. Lachen als het werkt dan werkt het. Maar voor mij werkte het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:48

Zo'n badje laat je er een tijdje op? Ik volg je echt niet hoor.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

Hoe maak je zo'n 'badje' dan? Zeezout/water?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

Ik moest mijn rook toen hij net zat twee keer per dag een zoutbad doen, en toen hij een bult had ook.
Je mag het er absoluut niet op laten zitten, zout loogt je huid erg uit, wat je piercing alles behalve leuk vind. Ik doe er nou vrij weinig mee eigenlijk. Merkte dat mijn huid geïrriteerd raakte van het zout, het werd te droog, ondanks dat ik het wel droogdepte. Nou wiebel ik hem onder de douche en spoel hem goed schoon, gewoon de straal erop :+ hij gaat nou wel lekker :j

Ik kom er gewoon het liefst zo min mogelijk aan, zij het met zeezout of met unicura.

Om nou te roepen dat zout per definitie slecht is vind ik wat te ver gaan eigenlijk :) Dat het voor jou niet werkt is duidelijk, maar dat betekent niet dat het voor andere mensen ook niet werkt.

Ik kook het water, doe een scheut zeezout in een kom, doe daar het water op, roer het totdat het zout is opgelost, laat het afkoelen (kokend water is niet grappig op je oor :)) ) en stip het dan aan met een wattenstaafje. Toen hij nog de bult had dus twee keer per dag, plukte toen ook best wat troep er bij weg. Ben best heel gul met het zoute water. Daarna droog ik hem af een keukenpapiertje.
Zo heeft Spike het me 'geleerd' :)
Ik laat het er écht niet een tijdje op, dan droogt het zout júist je huid uit en dan heb je problemen. Ik mag het er absoluut niet op laten, gewoon spoelen met gekookt zout water en dan droogdeppen. En dus met kokend water zodat het zout volledig oplost.

Nou spoel ik hem alleen onder de douche, geen zout meer.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:56

Ik wil eigenlijk nog wel een piercing,..alleen geen beschikbare huid meer waar ik een piercing zou willen plaatsen, verdorie. Misschien moeten mijn oren en dan maar aan.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:01

Ik zal uitleggen hoe ik het zelf doe/deed. Bij mijn clitpiercing maakte ik een kom gekookt water en deed er een kwart theelepel zeezout bij. Dat nam ik mee als ik onder de douche ging en ook een eierdopje. In het eierdopje goot ik wat zeezoutwater en zette het op de piercing+ de huid eromheen. Lekker heen en weer schudden en spoelen maar. In totaal zo'n 3 keer dan was het op en spoelde ik verder af onder de douche met water. Hij is perfect genezen. Tot nu toe gaat het ook goed met mijn navel. Die is nog niet ontstoken. Mijn piercer zei er wel bij dat je niet meer dan 1x per dag moet spoelen, omdat dan je eigen lichaam het laat afweten. Mijn tattoo was ik trouwens met sebamed vloeibare 'zeep'. Kan je dat ook gebruiken voor een piercing? Dacht het wel toch?

Fiorile

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:04

Berdien schreef:
Ik moest mijn rook toen hij net zat twee keer per dag een zoutbad doen, en toen hij een bult had ook.
Je mag het er absoluut niet op laten zitten, zout loogt je huid erg uit, wat je piercing alles behalve leuk vind. Ik doe er nou vrij weinig mee eigenlijk. Merkte dat mijn huid geïrriteerd raakte van het zout, het werd te droog, ondanks dat ik het wel droogdepte. Nou wiebel ik hem onder de douche en spoel hem goed schoon, gewoon de straal erop Clown hij gaat nou wel lekker Ja

Ik kom er gewoon het liefst zo min mogelijk aan, zij het met zeezout of met unicura.

Om nou te roepen dat zout per definitie slecht is vind ik wat te ver gaan eigenlijk Lachen Dat het voor jou niet werkt is duidelijk, maar dat betekent niet dat het voor andere mensen ook niet werkt.

Ik kook het water, doe een scheut zeezout in een kom, doe daar het water op, roer het totdat het zout is opgelost, laat het afkoelen (kokend water is niet grappig op je oor *LOL* ) en stip het dan aan met een wattenstaafje. Toen hij nog de bult had dus twee keer per dag, plukte toen ook best wat troep er bij weg. Ben best heel gul met het zoute water. Daarna droog ik hem af een keukenpapiertje.
Zo heeft Spike het me 'geleerd' Lachen
Ik laat het er écht niet een tijdje op, dan droogt het zout júist je huid uit en dan heb je problemen. Ik mag het er absoluut niet op laten, gewoon spoelen met gekookt zout water en dan droogdeppen. En dus met kokend water zodat het zout volledig oplost.

Nou spoel ik hem alleen onder de douche, geen zout meer.

Hmmm, mijn piercer zei met klem dat je niet meer dan een kwart theelepel op een kommetje moest gebruiken, omdat je anders tegenovergesteld effect krijgt....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:06

Tatoeage heb ik nooit gewassen met iets :+ Na het zetten er een tijdje zalf op gesmeerd en afgedekt gehouden met pleisters om de korsten erop te houden, maar verder nooit wat mee gedaan. Hij zit nog steeds :Y) :')

ik doe geloof ik iets meer zeezout := schud tot de bodem van de kom bedekt (dunne laag dus) en dan vul ik de kom helemaal vol met kokend water wat ik af laat koelen. En dan druppel ik er water op met een wattenstaafje, of zoals laatst dat er troep bij zat, dan veeg ik met een druipend wattenstaafje langs de 'gaten', zodat de troep los/mee komt. Werkt prima :j Piercer heeft ook niks gezegd over hoeveel zout :+ Maar goed, zout gebruik ik dus nou alleen als hij aan het klieren is, anders laat ik hem lekker zijn :)