Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leanee schreef:Robynn schreef:Ik heb in Amersfoort mijn vorige piercings laten zetten, bij de Coral, maar alle 3 zijn ze gaan ontsteken tot ver na het zetten. (Ik heb netjes alle voorschriften van de shop gevolgd) dus ik wil nu naar een shop waarmee mensen goede ervaringen hebben, plaats maakt mij niet zoveel uit
Ik heb in Veenendaal mijn piercing laten zetten, na aanraden van een vriendin. Super schoon en goede ervaringen mee!
Mijn zusje is er ook geweest en is er ook helemaal blij mee!
http://www.body-piercing.nl is de site
Anthea schreef:Er is niks mis met zeezout hoor.
pharagirlke schreef:Anthea schreef:Er is niks mis met zeezout hoor.
zoals ik al zei, daarover verschillen de meningen.Mijn piercer is er minder over te spreken. (en ik ook)
Berdien schreef:Ik moest mijn rook toen hij net zat twee keer per dag een zoutbad doen, en toen hij een bult had ook.
Je mag het er absoluut niet op laten zitten, zout loogt je huid erg uit, wat je piercing alles behalve leuk vind. Ik doe er nou vrij weinig mee eigenlijk. Merkte dat mijn huid geïrriteerd raakte van het zout, het werd te droog, ondanks dat ik het wel droogdepte. Nou wiebel ik hem onder de douche en spoel hem goed schoon, gewoon de straal erophij gaat nou wel lekker
![]()
Ik kom er gewoon het liefst zo min mogelijk aan, zij het met zeezout of met unicura.
Om nou te roepen dat zout per definitie slecht is vind ik wat te ver gaan eigenlijkDat het voor jou niet werkt is duidelijk, maar dat betekent niet dat het voor andere mensen ook niet werkt.
Ik kook het water, doe een scheut zeezout in een kom, doe daar het water op, roer het totdat het zout is opgelost, laat het afkoelen (kokend water is niet grappig op je oor) en stip het dan aan met een wattenstaafje. Toen hij nog de bult had dus twee keer per dag, plukte toen ook best wat troep er bij weg. Ben best heel gul met het zoute water. Daarna droog ik hem af een keukenpapiertje.
Zo heeft Spike het me 'geleerd'
Ik laat het er écht niet een tijdje op, dan droogt het zout júist je huid uit en dan heb je problemen. Ik mag het er absoluut niet op laten, gewoon spoelen met gekookt zout water en dan droogdeppen. En dus met kokend water zodat het zout volledig oplost.
Nou spoel ik hem alleen onder de douche, geen zout meer.