Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt
? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups
? 

Hoe was het met pijn e.d. met dat gehobbel?
Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha.
Goldenflower schreef:@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?
Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie.Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha.
geen idee wat voor een cup ik toen had, gok grote C/D

! Weissjee schreef:Ik ben 14 en heb 70/75D. Ik kan gelukkig nog aardig veel vinden nu overal.
Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups
?

_Nicky schreef:Ik heb vandaag weer een nieuw Sapph setje gekocht tijdens het shoppen in Breda! Gelukkig hing er nog 1 leuke in mijn maat. Inmiddels heb ik zo'n 5 Marlies setjes en 7(?) Sapph setjes. Het meest tevreden ben ik over mijn Marlies setjes, de bh's blijven super mooi en stevig. Bij Sapph heb ik vaak dat de bh's wat slapjes worden na loop van tijd en 'naar voren' komt te staan. Is er toevallig iemand met dezelfde ervaring?
Ik koop M|D altijd in de uitverkoop, soms met geluk -70% 

Goldenflower schreef:@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?
Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie.Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha.
..heb 70f..Maar weet niet of het help maar ik smeer al paar jaar een borstencreme..alleen weet het merk niet meer. En paardrijden áltijd sportBH en gewoon altijd stevige bh's en 's nachts geen bh, heb ik ook ooit keer gelezen dat dat niet goed is?!
Ik ben wel altijd bewust geweest dat ik een goede bh moest dragen
Ik ben er wel bang voor dat die zwaartekracht toch een keer gaat winnen. Sportbh met paardrijden heb ik niet zo vaak aan moet ik bekennen, ik krijg altijd last van mijn rug van die dingen, en vaak ben ik wel lang op stal. Toch zou ik hem idd wat vaker moeten dragen.

Ik vind met bandjes toch een beter idee. hetzelfde geldt voor strapless jurken

Soms een 75 E. Ligt eraan hoe ze vallen 
Maar goed, het hoeft niet meteen opvallend of ordinair te zijn, wat veel mensen wel denken. Dat ligt puur aan je kleding, met een b cup kan je ze tegenwoordig net zo hard oppushen en uit je kleding laten vallen

Ik heb dan ook geen enkele last met paardrijden (hobbels enzo) 
Af en toe heeft Esprit ook leuke 70E 
Komt gewoon door die 70 dat we op zo'n rare letter uitkomen!
. Ik heb nu een 75D en pas echt alles van BH's. Ik heb geen rugklachten meer en ben lekker aan het sporten. Binnenkort ga ik actief hardlopen!