Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldenflower schreef:@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?
Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie.Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha.
Weissjee schreef:Ik ben 14 en heb 70/75D. Ik kan gelukkig nog aardig veel vinden nu overal.
Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups
?
_Nicky schreef:Ik heb vandaag weer een nieuw Sapph setje gekocht tijdens het shoppen in Breda! Gelukkig hing er nog 1 leuke in mijn maat. Inmiddels heb ik zo'n 5 Marlies setjes en 7(?) Sapph setjes. Het meest tevreden ben ik over mijn Marlies setjes, de bh's blijven super mooi en stevig. Bij Sapph heb ik vaak dat de bh's wat slapjes worden na loop van tijd en 'naar voren' komt te staan. Is er toevallig iemand met dezelfde ervaring?
Goldenflower schreef:@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?
Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie.Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha.