Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weissjee

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 23:25

Ik ben 14 en heb 70/75D. Ik kan gelukkig nog aardig veel vinden nu overal.
Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt :D? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups :(?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 00:08

Na maanden van ongeluk en revalideren, maandag voor t eerst met mijn 'nieuwe borsten' op mijn paard gezeten :D

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:49

Wauw super! Dat zal lekker gevoeld hebben :)) Hoe was het met pijn e.d. met dat gehobbel?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 10:15

Super meid!!!
Lekker gereden?? :D

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:42

@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?

Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie. :o Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha. :P

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:44

Goldenflower schreef:
@Patriciavt: Wat voor ongeluk heb je gehad als je maandenlang moest revalideren?

Het is weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik heb een genante vraag voor jullie. :o Hebben jullie last van hangborsten? Zo ja, begon dat pas bij cup D of hoger? Ik baal erg van dat ik een jonge meid van 23 jaar last heb van mijn hangborsten. Dat probleem begon pas toen ik 2e groeispurt kreeg, toen ging ik van B naar D/E. Het is gelukkig niet erg, maar ik ben niet trots op mijn tweeling als ik geen beha aanheb. Met beha vind ik ze wel weer prachtig, haha. :P

die van mij hangen al sinds ik 16-17 ben.. ;( geen idee wat voor een cup ik toen had, gok grote C/D
dat ik dr niet trots op ben als ik niks aan heb heb ik ook, gelukkig ziet alleen m'n vriend ze zonder :D :Y)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:27

Ik ben nu ook 16, en ik had altijd een moedervlekje precies bovenaan mn borst toen ik nog cup B had, en nu het doorgegroeid is naar D/E zie je heel duidelijk dat het nu wel wat gaan hangen is, 't vlekje zit er nu naast/boven :+

Eigenlijk best wel een raar idee vond ik, aangezien ik nog maar 16 ben!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:40

Ik denk al een lange tijd over een borstverkleining.
Nou zie ik hier ( heb niet goed terug gelezen omdat dat iets te veel werk is) dat (o.a.) Patriciavt een verkleining heeft laten doen.

Mag ik vragen hoe jou ( en die van anderen zijn ook welkom) ervaring hiermee is?
Tevreden? Tegenslagen? Heb je lang moeten wachten? Werd het bij jou vergoed? Zojaa, welke redenen gaven daarvoor de doorslag?

Alvast heel erg bedankt als je dit zou willen beantwoorden voor mij :) !

en misschien een persoonlijker vraagje. Van welke cupmaat naarw elke cupmaat ben je gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:15

Weissjee schreef:
Ik ben 14 en heb 70/75D. Ik kan gelukkig nog aardig veel vinden nu overal.
Maar voor onder mijn gala jurkje mijn strapless bh zakt af, iemand ergens 1 gekocht die niet afzakt :D? Of is dat toch echt alleen met de kleinere cups :(?

Ik heb lang geleden ooit eentje van Calvin Klein gekocht. Zit gewoon beugel in, maar ook soort plakrand. Waardoor het aan je huid blijft zitten.
En avondje stappen, hoef ik niet eraan te plukken! :+
_Nicky schreef:
Ik heb vandaag weer een nieuw Sapph setje gekocht tijdens het shoppen in Breda! Gelukkig hing er nog 1 leuke in mijn maat. Inmiddels heb ik zo'n 5 Marlies setjes en 7(?) Sapph setjes. Het meest tevreden ben ik over mijn Marlies setjes, de bh's blijven super mooi en stevig. Bij Sapph heb ik vaak dat de bh's wat slapjes worden na loop van tijd en 'naar voren' komt te staan. Is er toevallig iemand met dezelfde ervaring?

Verschil merk je echt goed ja, maar merk je ook aan de kassa! := Ik koop M|D altijd in de uitverkoop, soms met geluk -70% :D
Sapph vind ik wel leuk voor erbij, laatst zag ik van nieuwe collectie denk ik met zilveren beetje kerstachtige bandjes. Maar mijn maat is ook bijna niet meer! :(
Goldenflower schreef:

Mijne hangen niet! :=..heb 70f..Maar weet niet of het help maar ik smeer al paar jaar een borstencreme..alleen weet het merk niet meer. En paardrijden áltijd sportBH en gewoon altijd stevige bh's en 's nachts geen bh, heb ik ook ooit keer gelezen dat dat niet goed is?!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:43

Ik heb 70F.. En eigenlijk nog geen last van veel zwaartekracht :) Ik ben wel altijd bewust geweest dat ik een goede bh moest dragen :) Ik ben er wel bang voor dat die zwaartekracht toch een keer gaat winnen. Sportbh met paardrijden heb ik niet zo vaak aan moet ik bekennen, ik krijg altijd last van mijn rug van die dingen, en vaak ben ik wel lang op stal. Toch zou ik hem idd wat vaker moeten dragen.
Snachts sowieso geen bh, dat zit niet. Maar ik denk dat het niet goed zou zijn omdat de beugels dan prikken en dat weer nare gevolgen zou kunnen hebben :)

Ik heb nu toch weer een paar Sapph setjes gekocht. Deze zitten tot nu toe erg goed. Hunkemuller is sowieso afgeschreven. MD vind ik nogal aan de prijs, en in de uitverkoop speur ik alles af, maar om wat te vinden in mijn maat dan nog.. Zo goed als nooit. Chantelle vind ik ook erg fijn :)

Ik heb een strapless van Triumph. Eigenlijk nog nooit gedragen. Wel ermee gesprongen in de winkel :+ Ik vind met bandjes toch een beter idee. hetzelfde geldt voor strapless jurken ;)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:09

Oef, 70F, kan je die maat uberhaupt wel eens ergens vinden? Bij mij zou 75F denk ik het beste zijn, maar ik draag altijd 80E, anders kan ik er echt geen vinden!

Over dat hangen gesproken, ja, hier ook. Maar ik moet eerlijk zeggen, het lijkt me bij mij vrijwel onmogelijk dat ze niet hangen.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:21

ik ook 70 F hoor... is vindbaar, gewoon duur en lang zoekwerk... ;)
en zwaartekracht, gelukkig geen last van...

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:30

Goed zoeken, en veul betalen ja :+ Soms een 75 E. Ligt eraan hoe ze vallen :)

Het grappige vind ik altijd dat mensen denken dat ik een voorgevel ala pamela anderson heb. Ik heb een grote cupmaat, maar ook een smalle omvang, waardoor het helemaal niet zo groot is. Okey, ik ben goed bedeeld, maar met de juiste kleding hoeft het niet eens echt op te vallen :)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:45

inderdaad Rebeltje, is bij mij ook zo,
met mijn lengte van 1.79 erbij is dat helemaal niet 'huge' :+

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:54

Mooie lengte.. ik ben maar 1.69 :D

Tis een volle boezem, en af en toe is het lastig met kleding, met bloesjes waarvan knoopjes open schieten enzo.. ;) Maar goed, het hoeft niet meteen opvallend of ordinair te zijn, wat veel mensen wel denken. Dat ligt puur aan je kleding, met een b cup kan je ze tegenwoordig net zo hard oppushen en uit je kleding laten vallen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:12

Haha ja idd Rebeltje! :j
Als het in verhouding is, is het goed toch. Zou denk ook niet zo snel verkleining doen.
Ben dr zeer blij en tevreden mee! :D

Net nog kast opgeruimd, totaal 18 bh's..dus die hoef ik voorlopig ook niet :+

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:23

off topic, sharona, wat heb jij een mooi paard, die schimmel :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:33

TNX!!!
Mijn grote vent! :+:
Gisteren krant al gehaald! :):)
Afbeelding

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:40

ik heb zelf het probleem gelukkig niet, maar naar wat ik gehoord heb kan je hele leuke en mooie en betaalbare setjes kopen bij do lingerie..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 20:11

Goldenflower schreef:

Na maanden VAN ongeluk ;)

In juni brak ik mijn elleboog, daarna mijn borstoperatie, toen mijn knie uit de kom en dik 5 weken gips en nu dus heel even van mijn paard genieten, want 10 november heb ik nog een operatie aan mijn schouder..
Dus tja dan geniet ik nu wel even dubbel en dwars van mijn paard en nieuwe WOW-zadel :D

Omdat ik dus 2.5 week na m'n operatie gevallen ben met mijn knie, hebben mijn borsten heel goed kunnen genezen aangezien ik niets kon en mocht doen met dat gips :) Ik heb dan ook geen enkele last met paardrijden (hobbels enzo)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:42

Hier ook een 70E, 70F klant! Ik slaag meestal goed bij chantelle en triumph :j Af en toe heeft Esprit ook leuke 70E :)
Rebeltje&JL: ook bij mijn geen enorme voorgevel inderdaad :n Komt gewoon door die 70 dat we op zo'n rare letter uitkomen!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 11:14

Voor de bokker die nog een goede straplees bh zocht: ik heb er laatst één gekocht van een nieuw merk. Va Bien en dat is een eindeloos ding! Zit prima, zakt niet af en kleedt mooi af.

Tessa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:08

Ik had een 70G/75G (ben 1.66 en 65 KG) en droeg vooral BH's van het merk Chantelle. Ik heb altijd veel rugklachten gehad en kon niet veel aan sport doen. Ik sjouwde me echt een bult, zeg maar. Vorig jaar in december heb ik ze laten verkleinen. Ik het begin moest ik echt heel erg wennen en ik heb ook wel even rustig aan moeten doen, maar ik ben er heel blij mee :D . Ik heb nu een 75D en pas echt alles van BH's. Ik heb geen rugklachten meer en ben lekker aan het sporten. Binnenkort ga ik actief hardlopen!
Als er mensen zijn die er vragen over hebben; schroom niet om me een pb te sturen.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:14

Ik ga woensdag voor de eerste keer naar de plastisch chirurg. Ik knijp hem nou al maar ze moeten er gewoon vanaf :=
Kan niet meer zonder bh uit men bed stappen omdat ze dan al teveel pijn doen.. Het eerste wat ik moet doen ;sochtends is mijn bh aantrekken... bah :=

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:03

Ik heb me een aantal Bh's van Esprit besteld in de maat E75, eens benieuwd of deze goed zijn kwa pasvorm. Zou leuk zijn voor mijn bankrekening aangezien alle andere die ik heb boven de 70€ waren :=