Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Begonnen met MSM poeder; resultaat na 3 dagen dat ik dus niet meer in slaap kon komen en helemaal
was. Lichamelijk weinig verandering dus dat werd hem niet
Vervolgens magnesiumpillen geslikt maar daar merkte ik eigenlijk helemaal geen verschil van
Toen ben ik naar HA gegaan en nu heb ik diaflonac. En men, wat een verschil
. Echt kei fijn
geloof dat dit 'm wordt voor me
Ayasha schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar... Zou iemand van jullie me kunnen uitleggen hoe de onderzoeken hier naar precies verlopen?
haffiem schreef:Ayasha schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar... Zou iemand van jullie me kunnen uitleggen hoe de onderzoeken hier naar precies verlopen?
Het heeft bij mij allemaal heel lang geduurd voordat ze wisten wat het was. Elke keer had ik vage klachten etc. Elke keer konden ze niets vinden. Ben dan ook bij diverse specilisten geweest, diverse foto's, scans, echo's, bloedonderzoeken ondergaan. Nooit kwam er iest uit. Behalve in het bloedonderzoek af en toe onstekingswaarden, dit was dan op dagen dat ik echt mega veel pijn heb. Ben een aantal keren bij verschillende reuma artsen geweest. 1 ervan stuurde mij zoweer weg, het was geen reauma of een variant daarvan. Toen weer naar de huisarts en na alle onderzoeken etc. wat ik had gehad, toch nog maar verder zoeken. Het enige waar hij nog aandacht was iets in mijn spieren. Hij stuurde mij weer naar een reauma arts in een ander ziekenhuis. Hier werd ik wel goed en netjes behandeld en zij gaven aan dat ik fybro had.
Dus voor mij was het na jaren zoeken (wel ongeveer 10 jaar) is het sinds vorig voorjaar duidelijk dat ik fybro heb. Ik zelf ben blij dat het een naam heeft, dit vooral voor de buitenwereld. Mensen vroegen mij wat ik had, ze konden zien dat ik pijn etc. had, maar elke keer kon ik hen niet vertellen wat ik had. Nu ik weet wat ik heb kan ik hier rekening mee houden met mijn lichaam. Nu gaat het beter, heb minder hevige pijnen etc. Pijn vrij ben ik eigenlijk geen 1 dag.
Sorry voor het lange verhaal, maar misschien heb je er iets aan. Mocht je meer willen weten etc. mag je altijd een PB sturen.

Ben nu weer een week aan het werk en
) en daar heb ik eigenlijk nog altijd last van. Ben toen naar de dokter geweest omdat het na anderhalve week nog steeds erg pijn deed, kwam toen thuis met "zware verrekking van de gewrichtsbanden" en moest het rustigaan doen .. zou een maand kunnen duren ... Toen ik ziek was meteen tegen de dokter gezegd dat ik nog steeds zo'n last ervan had, maar die zei dat het nog wel een paar weken kon duren. Ben nu 3 weken verder en het doet nog steeds pijn
Maar verder zie je er niks aan, het is nooit blauw of gezwollen ofzo geweest, het deed gewoon pijn, en dat doet het nu nog altijd .. Zou het kunnen dat dit de rest van mijn leven zo gaat blijven? Net zoals bij de rest? Ik had wel al last van mijn enkels, maar in mindere mate in vergelijking met de rest, maar die enkel nu ..
Had net al een apart topic geopend maar werd toen gewezen op dit topic (zat weer is niet op te letten, heb m geloof ik wel 100x gezien bij actieve onderwerpen
)
Anders moet ik dat hele verhaal weer opnieuw tikken... 

sterkte dan. (vind ik.. ik baal er elke dag nog goed van)
Al is het niet een dieet wat ik aan zou raden.