Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:Ja, dan heb je volgens mij een piercer die steeds mis steekt
xDramaQueen schreef:Megamutsj schreef:Ja, dan heb je volgens mij een piercer die steeds mis steektiemand enig idee welke kant je een microdermal op moet draaien, hij moet strakker
Megamutsj schreef:Ja, dan heb je volgens mij een piercer die steeds mis steekt
xDramaQueen schreef:Ik
sinds wanneer bepaal jij dat of iemand er mooier of minder mooi uit gaat zien met piercings? daar ben jij niet voor, hou je met jezelf bezig.
Eleandra schreef:DrolDie ga ik onthouden.
xDramaQueen schreef:Lous schreef:Ik snap er echt het mooie en de lol niet van..maar goed ieder zijn mening.![]()
Ik vind sowieso dat je er niet echt mooier op wordt met al die piercings,stretches ed.
Maar wilde vanmiddag dat filmpje van je zien, maar kon het niet openen omdat het verplaatst was.
sinds wanneer bepaal jij dat of iemand er mooier of minder mooi uit gaat zien met piercings? daar ben jij niet voor, hou je met jezelf bezig.
Anita_ schreef:xDramaQueen schreef:Ik
Ieder z´n mening toch? denk niet dat dit heel persoonlijk naar diegene bedoeld was, maar eerder dat zij het gewoon in het algemeen het er niet mooier op vind worden...
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:
Juist idd..
En ik weet, ik ben niet knap en misschien zelfs wel lelijk maar goed ik neem de piercings omdat ik het zelf mooi vind bij mijzelf.
Anyhow dan ben ik maar gestoord etc boeit me niet..
Ik moet binnekort ook weer naar Tom want ik ben paar keer blijven haken achter mijn nieuwe MD en volgens mij vond mijn MD dat niet goed.. (ben echt zooo slim af en toe).
Ga dan ook eens kletsen met hem over een dermal punch in mijn outerconch.. want dat wil ik toch eigenlijk wel heel erg graag.. maar wil ook mijn MD's afmaken.. ungh ik wil, ik wil, ik wil!
w00t heb net iig wel mijn 0g gedeadstretched naar 00g.. plugje ging er zo in, nu is mijn oortje beetje gevoelig maar dat trekt wel weg denk ik.. Anders gaan we weer terug naar 0g en probeer ik het later opnieuw.
Oh en deadstretchen raad ik niemand aan overigens, dat kan je het beste alleen doen als je al heel lang op die maat zit aangezien je met deadstretchen dus gewoon alleen de plug er doorheen duwt zonder een taper er eerst door te doen. Is vaak niet goed voor oortjes maar ik heb daar bij die van mij nog niks aan ondervonden.
edit:
en mijn 00g plugje aan de rechterkant zit weer te los.. dus die zit op 000g (10mm) nu
Jakary schreef:suze_ schreef:maar snap je angst ik heb dat al iets van 2 maanden met mn MD. die irriteert.. en dan rustig.. en dan irriteert ie weer en rustig...
Dat had ik met de mijne ook, een hele tijd rustig en dan weer geïrriteerd.
Als ik zo verschillende ervaringen hoor met md's, lijkt het toch of ze sneller uitgroeien dan meestal gezegd wordt.
Toen ik info zocht over md's, las ik overal dat de kans dat ze uitgroeien heeel klein is.
Ik had wel enkele verhalen gelezen over uigegroeide md's, maar de meesten waren erg positief.
De laatste tijd begin je wel vaker en vaker te horen over md's die toch uitgroeien.
Anita_ schreef:xDramaQueen schreef:Ik
Ieder z´n mening toch? denk niet dat dit heel persoonlijk naar diegene bedoeld was, maar eerder dat zij het gewoon in het algemeen het er niet mooier op vind worden...
Lous schreef:Klopt, dit was niet persoonlijk naar die persoon gericht. Ik vind het gewoon heel zonde al deze dingen, maar iedereen moet zelf weten hoe hij of zij eruit ziet.
Lous schreef:Wat ik heb gelezen kan het voor een klein gedeelte weer dichtgroeien maar niet helemaal![]()
Iedereen voor zich nogmaals, maar ik vind het wel lichaamsverminking. Je snijdt wel bewust eventjes een spier door en een gevoelszenuw. Maar het blijft natuurlijk je eigen lichaam en daar hebben anderen niks over te zeggen. Ja tuurlijk mag je zeggen dat je iets niet mooi vind. Als die persoon het zelf maar mooi vind daar gaat het om.
Gelukkig maar dat het goed gaat met je navelpiercing.