[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:17

Ja en zéér pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:22

ik heb kortere labret sinds gister, dat zit al wel stukkken beter! merk er weinig nu van icm tong Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:39

Megamutsj schreef:
Mijn Labret zit er ook weer in Ja
Vandaag een dunner staafje gehaald van chirurgisch staal, en hem er gewoon doorheen geprikt.
Staat leuk samen, een tongpiercing en een labret. Haha! Lekker een gepierced bekkie.

Komt door jou Kelly Clown Dat ik hem weer heb doorgeprikt Tong uitsteken

Haha! ik ben echt dolgelukkig, miste dat monster zo erg Haha!
ga volgende week plastic staafje halen , laat hem nu even rusten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:40

suze_ schreef:
ook errrrg mooi. hij lijkt me alleen zo onhandig Nagelbijten / Gniffelen
wilde hem eerst zetten ter vervangingen van me labret, maar me labret kust soms al irri *LOL* blijf t wauw vinden, denk dat ik t nog weleens doe...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:42

Ik ga morgen maar eens een scherpe oorbel zoeken en uitkoken, ik wil iig in mn oor weer terug.
Dan maar eens kijken wat voor een mooie plaats we voor een MD vinden Clown

Misschien dat ik een ''netnietpoesMD'' wil laten zetten, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen Huilen van het lachen

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:50

dankjewel lous voor de uitleg haha nu kan ik tenminste weer volgen Haha!
het is echt een hele mooie piercing maar lijkt me inderdaad lastig om te kussen of om te drinken gewoon uit een glas haha

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:09

Hmm krijg mn oorbel er niet meer doorheen Scheve mond
En ben echt geen miep, heb lopen draaien, duwen, prikken maar krijg 'm dr niet doorheen Verdrietig
Als het vanavond nog niet gelukt is laat ik er wel 1 opnieuw zetten Huilen van het lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:15

Nijn schreef:
Hmm krijg mn oorbel er niet meer doorheen Scheve mond
En ben echt geen miep, heb lopen draaien, duwen, prikken maar krijg 'm dr niet doorheen Verdrietig
Als het vanavond nog niet gelukt is laat ik er wel 1 opnieuw zetten Huilen van het lachen

Dan moet je wel goed opletten. Het gat is dicht, maar het kraakbeen schijnt nog steeds open.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:17

Hmmm, ik pak er weer even een spiegeltje bij, dan moet en zal het toch lukken Vork

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 00:51

Dan maar een fotootje van mijn nieuwe dermals (en nee ze zitten niet scheef)
Afbeelding
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 10:34

die linker staat wel sterker naar rechts qua lijn, ze zitten wel op dezelfde hoogte maar de ene lijkt wel wijder, maar wel gaaf Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:50

nijn begrijp wat je bedoelt. Ja
als ik ooit nog wat laat zetten, wil ik die ook Haha!

myryana, het wordt een hartje toch?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:27

Ja het word idd nog een hartje, nog 5 te gaan ^^.

Als ik de foto van mijn piercer heb dan kan ik precies laten zien waar de puntjes staan voor de rest van de dermals.

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:09

Gaaf zeg die dermals!! Haha!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 20:24

Zooo ik heb even een heleboel pagina's doorgelezen. Lachen

Ik heb even een vraagje aan jullie. Mijn navel piercing, die ik al vanaf 17 oktober 2007 heb, is regelmatig aan het ontsteken. Net als ie weer een paar weken rustig is, dan is het weer raak. Ik zit af en toe echt met mijn handen in het haar. Elke keer ontsteken is natuurlijk helemaal niet goed, en ik ben dan ook bang dat ie uitgroeit Huilen Het lijkt alsof het velletje wat dunner is geworden. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ie eigenlijk altijd wat opgezwollen is geweest.

Ik moest de eerste 2 weken spoelen met unicura en daarna sterilon gebruiken. Daarna moest ik nog zeker een half jaar lang blijven wassen met unicura zeep. Inmiddels was ik met sebamed. Is zeep vrij, leek mij wat minder agressief. Maar goed. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Ik heb echt een haat liefde verhouding met mijn piercing. Ik vind hem super mooi en ben er ook heel blij mee, maar altijd maar die ontstekingen Nou hoor ik jullie ongelovelijk veel over zoutspoelingen? Water koken, 1 thee lepeltje zout en afkoelen en dan met een glas op je navel en klotsen maar Lachen Moet ik daarna dan nog weer na spoelen met schoon water? Of kan ik het gewoon afdrogen en zo laten zitten? De sebamed is bijna op, moet ik daar mee door gaan? Of zeggen jullie stap toch weer over op de (groene?) unicura zeep?

Ik douche 2x per dag, lijkt het jullie dan verstandig om 's ochtends te douchen en dan unicura/sebamed te gebruiken en dan goed na spoelen, en dan 's middags te spoelen met zout en dan 's avonds weer meer unicura/sebamed te wassen en goed na te spoelen? Of zeggen jullie dan, dat is juist te veel Bloos

Sorry voor alle vragen, maar ik houd echt van mijn piercing Lovers

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:53

Ik zou eerlijk gezegd gewoon 1x per dag spoelen met zeezout, en daarna goed spoelen met schoon water (zo moest ik het toch doen) en voor de rest de piercing met rust laten Bloos
Dat doe ik ook als m'n md eens lastig doet Lachen
Het zeezout trekt de ontsteking er normaal wel uit, dus ik zou niet met allerlei soorten zeep rommelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:55

Rubber O-ring 2 stuk(s) x € 0,75
kleur: Zwart
afmeting: 6 mm

Palm Square Spiral 1 stuk(s) x € 4,95
materiaal: Palmhout

DF Ikon Plug Jezus 1 stuk(s) x € 4,95
materiaal: Acryl

Deze week naar de 6 mm. Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:55

Vind je dat niet een beetje heel erg snel gaan? Dat is helemaal niet goed voor je oren hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:58

Ja achja, ik heb gewoon helemaal geen last van mijn stretch. Lachen
Ik kon de 4 mm er ook zo ineens doorschuiven. Dan is ie een dagje 'boos' ( Haha! ) en daarna is het over.. Lachen

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 23:07

mjah.. Je moet het zelf weten.. maar zo heb je grote kans op een blowout.. of erger..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 23:09

Een blowout? Blond

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 23:27

ik vind van 4 mm naar 6mm niet echt dramatisch ofzo, lees op het piercingforum soms weleens erger, kakkelt ook niemand erover?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 23:27

van PF.nl

Blow out
Andere benamingen: cat-butt, kattekont.
Wat is het:

Een goed geheelde piercing vormt een tunnel-vormig litteken, de zgn. fistula, die bij te snel stretchen naar buiten geduwd wordt. Dit is een pijnlijk proces, herkenbaar aan de flap huid die aan een zijde (meestal de achterkant) van de piercing naar buiten komt. Bij grotere stretches hoeft dit niet zo nadrukkelijk naar buiten te komen, maar kan het zich ook uiten door een pijnlijke verdikking aan de binnenkant van de stretch. Als je het sieraad verwijdert rimpelt de gezwollen huid naar binnen waardoor het erg veel weg heeft van de kat z'n achterste. Hoe dan ook, je herkent dit aan de hoeveelheid pijn, die duidelijk niet te missen is. Als je een blow out hebt is het belangrijk dat je meteen terug gaat naar je vorige maat, zoniet kleiner. Het doel is om het naar buiten geduwde weefsel weer op zijn plek te krijgen en de zwelling te laten afnemen. Als er niet genoeg ruimte is zal de blow out blijven zitten waar ‘ie zit.
Week de piercing minimaal twee maal daags in een zoutoplossing en wacht minimaal twee maanden, zoniet langer, voordat je het opnieuw probeert. Jammer, maar helaas.

edit:

Maar sowieso van 1.6 naar 2.5 naar 4mm en dan naar 6 in zo'n korte periode is niet verstandig. Maar goed ik hou er wel over op, je moet het zelf weten.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 12:58

@ Esther. Mijn piercing was het eerste jaar ook zo ontzettend aan het klieren en ontsteken, daardoor is die ook een stuk uit gegroeid heb nu nog maar een klein velletje. Gewoon 1x per dag met zeezout spoelen en voor de rest niks. Misschien kan je even langs je piercer gaan voor een kleiner titanium staafje als die te groot is geworden, kan die ook niet gaan draaien oid Lachen

NanC_Spekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:36

Kheb mn neuspiercing er maar uitgehaalt. Heb alleen maar gezeik met dat ding. Wou net een andere er in doen, krijg ik er geen meer in. En er zit aan de binnen kant van mn neus zeg maar een bultje :|