Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:11

Clip ins zie je imo ook vaak zitten.

Bij die site van yolanda hairstyling oid zie je echt zooo duidelijk de scheiding tussen echt en nep haar zitten. :=

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:17

Blijven Clip ins ook goed zitten ect?
Ik heb namelijk héél erg dun haar..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:22

marius schreef:
Omdat ik clip ins gewoon te veel gedoe vind om ze er 's ochtends in te doen en 's avonds uit te halen..

Zo'n moeite is het niet, smorgens 3 minuten & savonds.
Als je ze goed in doet zie je geen verschil. (bij mij teminste niet)
Die van Jolanda hairstyling is een meisje wat een bobline heeft. Mijn haar is toch wel bijna tot m'n bh bandje.
Bij mij zie je geen verschil & geen clipjes zitten.

Lydia: Ze blijven goed zitten als jij ze goed in doet.
Ik maak me haar altijd een beetje ehm ja hoe noem je dat klitterig (aan de bovenkant) met een kammetje, doe er dan haarspray in & doe ze dan erin!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:30

BeautyEmily..
Zit mooi bij jou hoor!!
Hebben ze ook nog langere extensions als die jij had en hoeveel 'stukjes' heb jij?
Ik heb al best lang haar.. paar cm over mn bh bandje, maar wil nog langer en wat voller.
Waar in Tilburg zit die winkel en kan die winkel ook goed advies geven?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:16

als je dun haar hebt zou ik double hair nemen ipv losse extensions. de matjes zijn 'haarvriendelijker' blijven maar 6 - 8 weken vastzitten en worden dan weer op andere punten bevestigd, is wel een stuk duurder, maar supermooi en goed voor je haar! Is ook een fijne haar structuur dus ziet er heel natuurlijk uit in dun haar (wat ik zelf ook heb!)

Das mijn advies :)

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:20

Was dat berichtje voor mij of voor iemand anders. :P

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:29

was voor iemand op de vorige paging maar lees net ff terug en ze heeft dik haar ipv dun.. foutje :-) maar goed, is mijn advies voor ieder die er wat aan heeft haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:01

Lydia: Een vriendin van mij had clip-inns, daar zat het heel mooi. Zij heeft gewoon normaal haar. Ik heb toen voor de gein ook zo'n clip in bij mij erin gezet, onderaan... Ik heb héél fijn haar. De clip in zag je dus ook giga goed zitten, en dat terwijl ik er maar eentje in had, en er eigenlijk nog een paar lagen boven zouden moeten. Ik denk dat mijn haar ook gewoon te fijn is voor de clipinns, en te sluik, het valt namelijk stijl naar beneden en op de plaatsen waar de clips zaten had ik ineens ee nverdikking. Zag er echt niet uit :=

Extensions bij heel fijn en dun haar is ook niet ideaal. Althans, dat is mijn mening. Na 3 dagen tot maximaal 2 weken trok ik ze er zo allemaal een voor een uit omdat ze gewoon al naar beneden gleden... En natuurlijk bleven er toch een paar haartjes aan vast zitten, omdat die in de waxjes zaten, wat dus betekende dat ik nóg minder haar had :)

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:06

Bedankt voor de adviezen! Ik zou namelijk echt heel graag wat dikker, voller haar willen hebben wat gewoon mooier valt.. Ik heb nu van dat echt, super dunne babyhaar (altijd al gehad) en ik ben bang als ik van die 'vaste' neem dat het dan nog slechter is voor mijn haar..

Yv_ schreef:
Lydia: Een vriendin van mij had clip-inns, daar zat het heel mooi. Zij heeft gewoon normaal haar. Ik heb toen voor de gein ook zo'n clip in bij mij erin gezet, onderaan... Ik heb héél fijn haar. De clip in zag je dus ook giga goed zitten, en dat terwijl ik er maar eentje in had, en er eigenlijk nog een paar lagen boven zouden moeten. Ik denk dat mijn haar ook gewoon te fijn is voor de clipinns, en te sluik, het valt namelijk stijl naar beneden en op de plaatsen waar de clips zaten had ik ineens ee nverdikking. Zag er echt niet uit :=

Extensions bij heel fijn en dun haar is ook niet ideaal. Althans, dat is mijn mening. Na 3 dagen tot maximaal 2 weken trok ik ze er zo allemaal een voor een uit omdat ze gewoon al naar beneden gleden... En natuurlijk bleven er toch een paar haartjes aan vast zitten, omdat die in de waxjes zaten, wat dus betekende dat ik nóg minder haar had :)

Ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, zo'n heel nep idee omdat je ze ziet..
Ik ga nog even verder zoeken! :D

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:07

Ik heb nu echt veel gelezen over verschillende soorten extensions en mijn conclusie is: bij iedereen is weer een andere methode het fijnst..

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:09

Voor diegene die evt er over na zitten te denken om weave extensions te nemen :Op mijn profiel zie je een foto van mij met mijn weave extensions. Dit was van mijn vorige weave ik heb nu met een lichte krul..
Je kan als je goed kijk zien dat ik van mezelf kroes haar heb..Dit is echt een uitkomst want kon dus zoals al eerder gezegd niks met mijn haar.

Heel mijn eigen haar is weggevlochten..Alleen dat stukje bovenop is mijn eigenhaar..
Nu denk ik over maandje ofzo gaat mijn huidige weave eruit en is mijn eigen haar lang genoeg om er tussen te laten vallen!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:31

Watch_Me schreef:
BeautyEmily..
Zit mooi bij jou hoor!!
Hebben ze ook nog langere extensions als die jij had en hoeveel 'stukjes' heb jij?
Ik heb al best lang haar.. paar cm over mn bh bandje, maar wil nog langer en wat voller.
Waar in Tilburg zit die winkel en kan die winkel ook goed advies geven?

Dankjewel, die ik heb zijn 55 cm met krullen dus ongeveer 65 cm stijl.
Ze hebben alle soorten haar (krullen, slag enz.) t/m 60 cm geloof ik.
De winkel zit in het Centrum van Tilburg, ongeveer 10 min lopen vanaf cs station in Tilburg!
Hier heb je de site: http://www.yoshhair.com/
Bij die winkel geven ze je goede informatie hoe je ze in moet doen enzo, wij hebben net zolang gekeken tot we de passende kleur vonden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:36

Nikita10 schreef:
Voor diegene die evt er over na zitten te denken om weave extensions te nemen :Op mijn profiel zie je een foto van mij met mijn weave extensions. Dit was van mijn vorige weave ik heb nu met een lichte krul..
Je kan als je goed kijk zien dat ik van mezelf kroes haar heb..Dit is echt een uitkomst want kon dus zoals al eerder gezegd niks met mijn haar.

Heel mijn eigen haar is weggevlochten..Alleen dat stukje bovenop is mijn eigenhaar..
Nu denk ik over maandje ofzo gaat mijn huidige weave eruit en is mijn eigen haar lang genoeg om er tussen te laten vallen!

Even offtopic, maar wat heb jij een knap paard. :))

Nikita10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:26

Anthea: dank je wel :D

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:18

CtjeLief schreef:
als je dun haar hebt zou ik double hair nemen ipv losse extensions. de matjes zijn 'haarvriendelijker' blijven maar 6 - 8 weken vastzitten en worden dan weer op andere punten bevestigd, is wel een stuk duurder, maar supermooi en goed voor je haar! Is ook een fijne haar structuur dus ziet er heel natuurlijk uit in dun haar (wat ik zelf ook heb!)

Das mijn advies :)

Ik wil ook waarschijnlijk die extensions gaan zetten. Kost rond de 200 euro bij mijn kapper en elke 6 weken opnieuw inzetten 45,- Ik vind dat nog wel redelijk voor mooi lang haar.
Ik heb zelf ook dun haar en snel dode puntjes dus krijg eigenlijk nooit de lengte die ik zo graag wil.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 15:38

Ik heb ook heeeeeeeeeeeel dun haar :j
En bij mij zie je ze ook niet hoor :D ?!

Ligt aan de manier, hoe je ze erin clipt ;)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 18:27

@ Linda, weet zeker dat je er geen spijt van krijgt, ik wou dat ik double hair jaren eerder had ontdekt! Mag ik vragen bij welke kapper je gaat? (mijne is erg duur dus ben aan het rondkijken voor een voordeligere die double hair doet)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:24

De Haarfabriek in Dordrecht (bij Winkelcentrum Wielwijk)

Kan je dat haar ook gewoon verven of niet?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:49

Hi.. ik kleur zelf mn haar gewoon.. Kapper zegt wel dat dat eigenlijk niet goed is uit een pakje (maar das logisch die wil natuurlijk dat ik het laat doen haha)
maar dat gaat dus prima.. net als met je eigen haar, alleen nu een pakje extra ;).. haarfabriek, zal die eens bezoeken misschien als mn extensions weer omhoog verplaatst moeten worden! thnx!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 17:30

Wat is Double hair eigenlijk? :o

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 22:41

Mijn extensions gaan er dinsdag uit... ;(

Ben benieuwd hoe een zielig bosje ik over hou....

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 11:09

doubl hair zijn extensions aan een matje zeg maar. die matjes worden op 5 puntjes haar bevestigd, en in een pakket zitten 5 matjes, dus je hebt een volle bos extensions op maar 25 punten. het is 100% humain hair van superkwaliteit. (een vrij fijne haar dus sluit zeker mooi aan bij dun haar) merk: Balmain, het is behoorlijk prijzig maar je ziet nooit dat het extensions zijn, ook omdat de 'waxjes' nooit helemaal uitgroeien omdat ze om de 6-8 weken opnieuw omhoog worden gezet, op deze manier kun je er wel een jaar mee doen! Ik ben er super blij mee.. vind het heel mooi haar, vind het persoonlijk mooier dan losse extensions -omdat het natuurlijker oogt vind ik- en mn eigen haar blijft er heel door, ook niet onbelangrijk ;)
Enige nadeel: duur, ook omdat je het om de 6-8 weken omhoog moet zetten, maar voordeel: je doet er weer veel langer mee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 19:55

Jaaa die heb ik ook

elke keer naar de kapper om de 6 weken
elke 6 weken 80 euro

:')

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:15

80 euro? Dacht dat mijn kapper duur was! Kan goedkoper hoor! (tenzij je het er voor over hebt ;) )
ik betaal 70 euro, maar vind ik ook te duur, kan bij andere kappers stuk goedkoper (45-50 euro) dus ik ga op zoek naar een ander..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 20:17

Wat ben ik toch blij met mijn dinnetjes die kapper zijn :D. Degene die het doublehair gaat plaatsen moet ik zo nu en dan eens mee uit eten nemen, of trakteren op een filmpje en dan is het goed. Is de payback dat ik zo vaak haar model ben geweest haha :+.