Bij die site van yolanda hairstyling oid zie je echt zooo duidelijk de scheiding tussen echt en nep haar zitten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marius schreef:Omdat ik clip ins gewoon te veel gedoe vind om ze er 's ochtends in te doen en 's avonds uit te halen..
Yv_ schreef:Lydia: Een vriendin van mij had clip-inns, daar zat het heel mooi. Zij heeft gewoon normaal haar. Ik heb toen voor de gein ook zo'n clip in bij mij erin gezet, onderaan... Ik heb héél fijn haar. De clip in zag je dus ook giga goed zitten, en dat terwijl ik er maar eentje in had, en er eigenlijk nog een paar lagen boven zouden moeten. Ik denk dat mijn haar ook gewoon te fijn is voor de clipinns, en te sluik, het valt namelijk stijl naar beneden en op de plaatsen waar de clips zaten had ik ineens ee nverdikking. Zag er echt niet uit
Extensions bij heel fijn en dun haar is ook niet ideaal. Althans, dat is mijn mening. Na 3 dagen tot maximaal 2 weken trok ik ze er zo allemaal een voor een uit omdat ze gewoon al naar beneden gleden... En natuurlijk bleven er toch een paar haartjes aan vast zitten, omdat die in de waxjes zaten, wat dus betekende dat ik nóg minder haar had
Watch_Me schreef:BeautyEmily..
Zit mooi bij jou hoor!!
Hebben ze ook nog langere extensions als die jij had en hoeveel 'stukjes' heb jij?
Ik heb al best lang haar.. paar cm over mn bh bandje, maar wil nog langer en wat voller.
Waar in Tilburg zit die winkel en kan die winkel ook goed advies geven?
Nikita10 schreef:Voor diegene die evt er over na zitten te denken om weave extensions te nemenp mijn profiel zie je een foto van mij met mijn weave extensions. Dit was van mijn vorige weave ik heb nu met een lichte krul..
Je kan als je goed kijk zien dat ik van mezelf kroes haar heb..Dit is echt een uitkomst want kon dus zoals al eerder gezegd niks met mijn haar.
Heel mijn eigen haar is weggevlochten..Alleen dat stukje bovenop is mijn eigenhaar..
Nu denk ik over maandje ofzo gaat mijn huidige weave eruit en is mijn eigen haar lang genoeg om er tussen te laten vallen!
CtjeLief schreef:als je dun haar hebt zou ik double hair nemen ipv losse extensions. de matjes zijn 'haarvriendelijker' blijven maar 6 - 8 weken vastzitten en worden dan weer op andere punten bevestigd, is wel een stuk duurder, maar supermooi en goed voor je haar! Is ook een fijne haar structuur dus ziet er heel natuurlijk uit in dun haar (wat ik zelf ook heb!)
Das mijn advies