Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dasj_02 schreef:ik heb het pas bij de cremespoeling
CielitoLindo schreef:Corelli schreef:Tweede hands in de zin dat het al gebruikt is door iemand anders? Dat is niet verstandig toch! kan je allerlei ontstekingen aan bijv. je ogen van krijgen! Ik zou het nooit doen in ieder geval..
Britje: okee, weer wat geleerd over de milk dan
Het is niet of nauwelijks gebruikt, daarbij kan je best van bijvoorbeeld een potlood de punt afbreken en er een nieuwe punt aan slijpen, ik zal eens kijken.. In dat topic van dat meisje is het volgens mij ook al eens gebruikt en daar is ook interesse.
Ik weet niet precies wat ik allemaal heb liggen maar ik heb genoeg wat ik nooit gebruik
katiavl schreef:dasj_02 schreef:ik heb het pas bij de cremespoeling
Dan is het misschien geen goede, een andere zou ik een proberen
jori_X schreef:Chocolademasker voor gezicht
Dit masker heeft het effect om je poriën te verkleinen..
Ingrediënten:
4 eetlepels cacaopoeder
4 eetlepels volle melk
Bereiding:
Mix de cacaopoeder en melk door elkaar tot je een dikke massa hebt. Smeer het op je gezicht en laat het 10 tot 20 minuutjes intrekken. Daarna pak je een handdoek die je nat maakt met lauwwarm water, en dep je er alles af.
Chrissie_ schreef:Douchen
Lara_Silver schreef:Serum er in smeren. Anti-frizz van John Frieda of serum van Pantene Pro-v.Is wel wat duurder allemaal maar werkt erg goed.
meliiSsatjje schreef:Lara_Silver schreef:Serum er in smeren. Anti-frizz van John Frieda of serum van Pantene Pro-v.Is wel wat duurder allemaal maar werkt erg goed.
die heb ik ook! Heb die van John Frieda werkt echt super goed
Corelli schreef:Assepoetster: heb je dat topic van die make-up nog dan? Dan ga ik even kijken, misschien zit er wat voor mij bij
En CielitoLindo, ga jij nog een make-up verkoop topic maken?