nou iedereen een knuffel dan maar??
Peepaardje ik ken je uit een ander HK topic.
en ja. hoeveel mensen uit je omgeving? Nou een poos terug schreef ik iets te veel van me af, dat heb ik geweten. Heb een maand ruzie gehad met die persoon die zich aangevallen voelde..... dus daar wil ik mee oppassen.
Moet dan altijd aan die reclame denken over dat je moet oppassen wat je allemaal op het internet zet.
Aan de andere kant wil ik het ook juist wel vertellen, maar het blijft nog een beetje moeilijk. Veel mensen weten het niet eens, omdat ik het nu eigenlijk zeker al een half jaar, misschien al een jaar niets echt schokkends heb gedaan..
wiebke wat vervelend zeg.. maar toch moet je wel echt leren nee te gaan zeggen...toch? Je mag je niet zomaar laten gebruiken zeg!
van je soulmate weet ik het niet zo goed. Is hij wel de liefde van je leven? Of je soulmate als in echt je beste buddy, maar verder niet?
begrijp zeker je gevoel van *hoezo mannen begrijpen vrouwen hints niet*
Savasan je hebt gelijk betreft de relatie en dan de drang tot.
horseees wat gek van de leerkracht. heb je het wel helemaal goed begrepen denk je? En hoe bedoel je dat je daar alles op had gezet?
en niet alleen volhouden om haar, er zijn nog heel veel andere mensen waar je het voor volhoud toch? 
Ik heb therapie gehad, 1 x eenmalige afspraak wat me niet beviel. Tot kort geleden ook weer maar ik wil er eigenlijk nog steeds niet over praten. Ik houd het allemaal nog te veel in me en probeer een masker ook daar op te zetten. en dat leek te lukken en nu ga ik niet meer.