Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:nils schreef:chloorhixdine is volgens mij niet goed voor een piercing maar iedereen heeft daar een eigen mening over.....
Maar het staat wel aanbeloven op het papiertje wat ik erbij kreeg?
Sence schreef:nils schreef:chloorhixdine is volgens mij niet goed voor een piercing maar iedereen heeft daar een eigen mening over.....
Maar het staat wel aanbeloven op het papiertje wat ik erbij kreeg?
Citaat:Je bent als gebruiker te gast op de Bokt.nl forums. Ga respectvol om met andere gebruikers en gebruik argumenten in een discussie, geen beledigingen. Mensen uitschelden, bedriegen of opzettelijk kwetsen is niet de bedoeling.
xDramaQueen schreef:een neus piercing staat mij absoluut nietheb ik t neusje gewoon niet voor
aukje91 schreef:Een paar pagina's terug heb ik al een berichtje geplaatst over m'n tongpiercing waarvan het bovenste balletje niet mooi in het midden zit. Over 9 dagen ga ik weer naar de piercer en dan kan ik besluiten om hem opnieuw te laten zetten. Maar ik zit te twijfelen of ik dat wel wil.. Weer dagen heel erg spierpijn en moeilijk kunnen eten, en 2 weken een te lang staafje wat ook lastig is met eten. Misschien valt de scheefheid met een kleiner staafje minder op.
Weet iemand hier hoe het zit met tongpiercings opnieuw laten zetten? Hoelang moet je hem laten dichtgroeien en is het zetten etc. pijnlijker door het littekenweefsel?
xDramaQueen schreef:aukje91 schreef:Een paar pagina's terug heb ik al een berichtje geplaatst over m'n tongpiercing waarvan het bovenste balletje niet mooi in het midden zit. Over 9 dagen ga ik weer naar de piercer en dan kan ik besluiten om hem opnieuw te laten zetten. Maar ik zit te twijfelen of ik dat wel wil.. Weer dagen heel erg spierpijn en moeilijk kunnen eten, en 2 weken een te lang staafje wat ook lastig is met eten. Misschien valt de scheefheid met een kleiner staafje minder op.
Weet iemand hier hoe het zit met tongpiercings opnieuw laten zetten? Hoelang moet je hem laten dichtgroeien en is het zetten etc. pijnlijker door het littekenweefsel?
irriteert het je echt heel erg? dan zou ik het wel doen, maar dichtgroeien kan best lang duren, meis je bent er nu net door heen, ik heb 2 navelpiercings, me bovenste zit schreef, maar no way dat ik hem eruit haal, t heeft wel iets aparts, weer van voor af aan beginnen, en wie zegt dat het er beter op word? zo niet word je alleen maar nog meer teleurgesteld, ik weet wel dat de mijne niet recht komt te zitten, dit omdat mijn tongdraadje al helemaal vooraan begint dus hij moet daarnaast gepiercd worden (onderkant) en hij komt dan wel heel schreef terecht als ik hem boven precies recht wil..
Sence schreef:Dat chloorhexidine ofzo dus, zit geen alcohol in!En steeds nadat ik het heb gebruikt, voelt het veel fijner aan. Net stukje gebakken ei gehad, in sneetjes, at lekker en soep + brood en kleine stukjes kipfilet en een breaker
Vraag me niet waarom al deze dingen bij elkaar
Rafaela schreef:Heeft iemand hier trouwens een foto van een dubbele navelpiercing?
als ik eindelijk genoeg gesport heb wil ik namelijk heel graag een navelpiercing, maar ik vind een dubbele ook heel mooi