[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:37

Nou succes Haha!

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:41

Sence schreef:
nils schreef:
chloorhixdine is volgens mij niet goed voor een piercing maar iedereen heeft daar een eigen mening over.....

Maar het staat wel aanbeloven op het papiertje wat ik erbij kreeg?

net wat ik zeg, iedereen heeft daar zo zn mening over....

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:42

Sence schreef:
nils schreef:
chloorhixdine is volgens mij niet goed voor een piercing maar iedereen heeft daar een eigen mening over.....

Maar het staat wel aanbeloven op het papiertje wat ik erbij kreeg?

Zou kunnen hoor.. Knipoog Ik weet niet eens meer wat er op mijn papier stond..

En wat Nils al zegt, iedereen heeft een andere mening.. Knipoog Iedere piercingshop vind wel weer iets anders goed..

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:42

dat bedoel ik ilona Knipoog Haha!

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:07

ah gegeten Tong uitsteken poging is wel aardig gelukt haha.. alles gewoon naar links of recht gedouwt en toen lukte het aardig Tong uitsteken haha

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:52

Ja, iedere piercer heeft daar een andere mening over maar feit blijft wel dat alcohol de genezing van 'de wond' remt.

Bocasan is een poeder wat opgelost moet worden in een klein beetje water en daarmee spoel je je mond. Het is van oral-b geloof ik en er zit geen alcoholboel enzo in. Kan je gewoon kopen bij de drogist Ja Wordt ook wel door tandartsen/kaakchirurgen oid aangeraden als je bijvoorbeeld een verstandskies eruit hebt laten snijden.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:52

Dat chloorhexidine ofzo dus, zit geen alcohol in! Lachen En steeds nadat ik het heb gebruikt, voelt het veel fijner aan. Net stukje gebakken ei gehad, in sneetjes, at lekker en soep + brood en kleine stukjes kipfilet en een breaker Clown Vraag me niet waarom al deze dingen bij elkaar Tong uitsteken

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:02

Moderatoropmerking:
Citaat:
Je bent als gebruiker te gast op de Bokt.nl forums. Ga respectvol om met andere gebruikers en gebruik argumenten in een discussie, geen beledigingen. Mensen uitschelden, bedriegen of opzettelijk kwetsen is niet de bedoeling.

Bovenstaande quote is afkomstig uit de Boktregels, zie http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
Sneren en beledigingen worden niet getolereerd.

MissDonna: Je kunt ook op een normale manier zeggen wat je te zeggen hebt, zonder iemand anders zo aan te vallen. De manier waarop jij tekeer gaat tegen anderen, wordt op bokt niet op prijs gesteld.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:03

dankjewel jacimatho Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 00:45

En weer ontopic. Haha!
Mijn ringetje doet het goed.
Wat een schrik heb ik gehad. Bloos

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 02:05

ik zou eigenlijk best een navelpiercing of neuspiercing willen zit ik me al een tijdje te bedenken, maar weet iemand wat ongeveer de kosten hiervan zijn?
ik ben ook benieuwd of zoiets me zou staan, voornamelijk die neuspiercing want mensen kunnen die zien, en een navelpiercing hoeft niet iedereen te kunnen zien, zolang ik een lang shirtje draag.
iemand toevallig een antwoord op mijn vraag?
xx Patricia

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 08:59

De kosten kunnen heel erg varieren, het hangt er vanaf waar je je piercing laat zetten. En bij een neuspiercing of je hem laat zetten of schieten. En wat voor sieraad je er in wilt hebben. Ik denk dat de gemiddelde prijs van een navelpiercing rond de 50 euro ligt. Voor het piercen van een neuspiercing weet ik niet echt wat de prijzen zijn, laten schieten (wat door de meeste mensen word afgeraden) kost ongeveer 10 euro. Een tip; kijk wel altijd naar de kwaliteit, liever een iets duurdere piercing die die goed gezet is dan een goedkoope die gaat ontsteken Knipoog

Je kan van die "plak glittertjes" kopen in de winkel, zo kan je kijken of je vind dat een neuspiercing je staat Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 10:28

een neus piercing staat mij absoluut niet *LOL* heb ik t neusje gewoon niet voor

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 14:22

Ik heb eehm, 30 of 34 euro betaalt voor mijn navelpiercing. In de V&D.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:49

xDramaQueen schreef:
een neus piercing staat mij absoluut niet *LOL* heb ik t neusje gewoon niet voor

Ik wil niet zeggen dat hij mij geweldig stond maar ik wil er nog wel graag eentje Haha! Maarja daar maak ik me ouders niet blij mee en ik kan hem wel wéér laten zetten maar dan moet hij er dalijk wéér uit Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:15

Een paar pagina's terug heb ik al een berichtje geplaatst over m'n tongpiercing waarvan het bovenste balletje niet mooi in het midden zit. Over 9 dagen ga ik weer naar de piercer en dan kan ik besluiten om hem opnieuw te laten zetten. Maar ik zit te twijfelen of ik dat wel wil.. Weer dagen heel erg spierpijn en moeilijk kunnen eten, en 2 weken een te lang staafje wat ook lastig is met eten. Misschien valt de scheefheid met een kleiner staafje minder op.
Weet iemand hier hoe het zit met tongpiercings opnieuw laten zetten? Hoelang moet je hem laten dichtgroeien en is het zetten etc. pijnlijker door het littekenweefsel?

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:24

Hallo Lachen Ik heb n vraagje over m'n tongpiercing.
ik heb onder mn tong een bloemetje en boven n bolletje. Heel leuk allemaal.
Nou is mn bloemetje beetje wittig.. waarschijnlijk door dat spul van je tanden? Hoe maak ik dat nu schoon?

Alvast bedankt! Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:27

aukje91 schreef:
Een paar pagina's terug heb ik al een berichtje geplaatst over m'n tongpiercing waarvan het bovenste balletje niet mooi in het midden zit. Over 9 dagen ga ik weer naar de piercer en dan kan ik besluiten om hem opnieuw te laten zetten. Maar ik zit te twijfelen of ik dat wel wil.. Weer dagen heel erg spierpijn en moeilijk kunnen eten, en 2 weken een te lang staafje wat ook lastig is met eten. Misschien valt de scheefheid met een kleiner staafje minder op.
Weet iemand hier hoe het zit met tongpiercings opnieuw laten zetten? Hoelang moet je hem laten dichtgroeien en is het zetten etc. pijnlijker door het littekenweefsel?

irriteert het je echt heel erg? dan zou ik het wel doen, maar dichtgroeien kan best lang duren, meis je bent er nu net door heen, ik heb 2 navelpiercings, me bovenste zit schreef, maar no way dat ik hem eruit haal, t heeft wel iets aparts, weer van voor af aan beginnen, en wie zegt dat het er beter op word? zo niet word je alleen maar nog meer teleurgesteld, ik weet wel dat de mijne niet recht komt te zitten, dit omdat mijn tongdraadje al helemaal vooraan begint dus hij moet daarnaast gepiercd worden (onderkant) en hij komt dan wel heel schreef terecht als ik hem boven precies recht wil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:31

xDramaQueen schreef:
aukje91 schreef:

irriteert het je echt heel erg? dan zou ik het wel doen, maar dichtgroeien kan best lang duren, meis je bent er nu net door heen, ik heb 2 navelpiercings, me bovenste zit schreef, maar no way dat ik hem eruit haal, t heeft wel iets aparts, weer van voor af aan beginnen, en wie zegt dat het er beter op word? zo niet word je alleen maar nog meer teleurgesteld, ik weet wel dat de mijne niet recht komt te zitten, dit omdat mijn tongdraadje al helemaal vooraan begint dus hij moet daarnaast gepiercd worden (onderkant) en hij komt dan wel heel schreef terecht als ik hem boven precies recht wil..

Sja het irriteert me wel ja, ik baal er gewoon flink van. En idd ik ben er nu net doorheen en als ik hem weer laat zetten moet alles weer opnieuw, daar zie ik heel erg tegenop. Ik overleg wel met m'n piercer en probeer eerst wel een korter staafje.

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:36

Heeft iemand hier trouwens een foto van een dubbele navelpiercing Lachen?
als ik eindelijk genoeg gesport heb wil ik namelijk heel graag een navelpiercing, maar ik vind een dubbele ook heel mooi Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:39

Sence schreef:
Dat chloorhexidine ofzo dus, zit geen alcohol in! Lachen En steeds nadat ik het heb gebruikt, voelt het veel fijner aan. Net stukje gebakken ei gehad, in sneetjes, at lekker en soep + brood en kleine stukjes kipfilet en een breaker Clown Vraag me niet waarom al deze dingen bij elkaar Tong uitsteken

Chloorhexidine is ook het werkende bestanddeel in sterilon volgens mij..

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:51

@aukje,

het piercen door litteken weefsel schijnt wel moeilijker (stugger) en pijnlijker te zijn....

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 01:25

ik heb een vraagje.
31-07-2007 heb ik me wenkbrauwpiercing gezet. nou wilde ik graag een ander staafje erin doen.
is het handiger om de eerste keer bij de piercingshop te wisselen, of kun je het zelf ook?

mij lijkt het handiger om daar eerst te wisselen eigenlijk, hoe zat dat bij jullie?

ps, als je het hier niet wilt neerzetten kun je me ook altijd pb'n

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 08:10

lijkt mij wel makkelijker, nu moet ik wel zeggen dat ik al mijn piercings zelf verwisseld heb en de ene keer ging dat makkelijk en de andere keer weer moeilijker....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 10:33

Rafaela schreef:
Heeft iemand hier trouwens een foto van een dubbele navelpiercing Lachen?
als ik eindelijk genoeg gesport heb wil ik namelijk heel graag een navelpiercing, maar ik vind een dubbele ook heel mooi Lachen

ik zal vanmiddag foto maken, maareh slank ben ik niet, ik heb ze toch voor mezelf *LOL*