Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeryWell schreef:Wie weet er een site waar echte gave navelpiercings op staan die je online kunt bestellen?
marleenn schreef:of http://www.loessieraden.nl Daar zijn gave!!
_tarja_ schreef:marleenn schreef:of http://www.loessieraden.nl Daar zijn gave!!
Die zijn idd gaaf!!!
_tarja_ schreef:Ik heb ngo even een vraagje, ik heb nu ongeveer 2,5 maand me navelpiercing en heb er helemaal geen last van gehad. Nou sinds de laatste 3 weken komt er steeds pus uit het onderste gaatje. Dit is nu al een week of 3 zo....iedere keer is het helemaal vieslekker smakelijk verhaal
afijn...verder is hij niet super rood of geirriteerd, een klein beetje rond de opning aan de onderkant. Hij jeukt ook niet en doet ook geen pijn. Pus is toch een aanduiding voor een ontsteking?! En aangezien dit nu al 3 weken duurt vraag ik me af wat ik er mee moet doen? Iemand tips of ervaringen?
Ik maak hem elke dag schoon onder de douche en 1x in de week ontsmet ik hem met sterilon.
Lous schreef:Lidtekencreme kopen scheelt ook eem hoop
Polivy schreef:Clithood :D
KylaLover schreef:Polivy schreef:Clithood
Wat is dat?
Arabian_Girl schreef:of n christinavalt ook niet op
VeryWell schreef:_tarja_ schreef:Ik heb ngo even een vraagje, ik heb nu ongeveer 2,5 maand me navelpiercing en heb er helemaal geen last van gehad. Nou sinds de laatste 3 weken komt er steeds pus uit het onderste gaatje. Dit is nu al een week of 3 zo....iedere keer is het helemaal vieslekker smakelijk verhaal
afijn...verder is hij niet super rood of geirriteerd, een klein beetje rond de opning aan de onderkant. Hij jeukt ook niet en doet ook geen pijn. Pus is toch een aanduiding voor een ontsteking?! En aangezien dit nu al 3 weken duurt vraag ik me af wat ik er mee moet doen? Iemand tips of ervaringen?
Ik maak hem elke dag schoon onder de douche en 1x in de week ontsmet ik hem met sterilon.
Mij is gezegd de piercing absoluut nooooooooooooit met sterilon te ontsmetten!
Arabian_Girl schreef:of n christina :P valt ook niet op ;)