Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:Ik had een keer antibiotica, 4 tabletten over 3 dagen en de werking van mn pil werd 2 weken verminderd. Je mag idd nooit je strip verkorten, je kunt wel een weekje doorslikken (dan valt het ook niet in het weekend). Kijk het niet te lang aan, haal anders over een paar dagen een test voor alle zekerheid.
poes schreef:zolang je voor je stopweek en na je stopweek correct slikt ben je altijd beschermd.
Neen tenzij het eerste meisje of de jongen loog
Lies_Tijger schreef:oke hele stomme vraag ik weet het maar wil het toch even duidelijk weten..
een s.o.a kan je als maagd niet hebben toch?
maar stel:
een jongen heeft 1x eerder met iemand gevreen, dat meisje was nog maagd.
en als die jongen dan met iemand zou vrijen zou dat 2e meisje dat een ziekte kunnen krijgen?
en ontstaat een s.o.a of kan je die alleen van iemand krijgen?
Nuage schreef:Wat betreft de veiligheid van de pil: als je gewoon 3 weken slikt, een stopweek houdt en weer begint met je strip ben je alle dagen beschermd. Dat is het voordeel van de pil: altijd beschermd en dus niet iedere maand een week niet
LoreV schreef:Meen je dat?Dat wist ik niet.. Hoe komt dat? Want ik heb me altijd laten vertellen dat je tijdens je regels ook nog zwanger kunt geraken..
RoseK schreef:Dan heb ik nog een vraagje met ietwat het zelfde idee.
Ik heb hier nu een paar keer gelezen van mensen die de pil doorslikken en bij een doorbraak gewoon een stopweek inlassen. Dan stop je dus ergens midden in de strip. Wat doe je dan met de rest van die strip? Weggooien en na die stopweek gewoon weer een nieuwe?
Ik heb nu twee strippen doorgeslikt maar was de laatste week licht ongesteld maar ben gewoon door blijven slikken omdat ik aan het eind van die week een stopweek heb. (nu dus) Had ik nu eerder moeten stoppen?