Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Ik heb nog een vraagje aan de mensen die een tepelpiercing hebben..
Doet het nou erg veel pijn of niet?
Aangezien ik waarschijnlijk in July er 2 laat zetten..
Kirsten schreef:Ik ben begonnen met een staaf van 20 cm.. Daarna naar een staafje van 16 gegaan en heb er nu 1tje van 12 in zitten
yvvv schreef:Myryana schreef:Ik heb nog een vraagje aan de mensen die een tepelpiercing hebben..
Doet het nou erg veel pijn of niet?
Aangezien ik waarschijnlijk in July er 2 laat zetten..
Als 1 iemand een schijtluis voor naalden is, dan ben ik het wel![]()
Toch heb ik mezelf zo'n 2.5 maand geleden zover gekregen om dan toch uiteindelijk die zo-super-lang-gewilde tepelpiercing te laten zetten...
Ik kwam daar echt te zenuwachtig aan, en het wachten hielp me er ook niet echt bij.. Zat maar te trillen, was net een kettingroker en ik kan nog wel meer van die dingen verzinnen die ik toen allemaal deed.
Toen ik hem uiteindelijk had, vroeg ik me gelijk af waar ik me zo druk om had gemaakt... Je hebt echt maar 2x 1 sec. pijn: 1x wanneer de naald erdoorheen gaat, en 1x wanneer het sierraad geplaatst wordt.
Ik heb er verder ook totaal geen last van gehad, ja de dag dat hij gezet was, had ik een warm, iets branderig gevoel in mijn tepel, maar meer ook niet...
Ik vind het echt een aanrader! En vooral die balletjes zijn echt een nieuwe verslaving geworden. Je kunt gewoon de balletjes erop en eraf halen, en het staafje (of ringetje, wat je wilt) laten zitten. Bij mij werd er gemeten welke lengte van het staafje ik nodig zou hebben, vandaar dat ik die gewoon laat zitten en alleen de balletjes verwissel.
Maar als je hem wilt, moet je eigenlijk niet over de pijn nadenken, die valt gewoon weg, als je hem eenmaal hebt. En die 2 seconden overleef je ook wel, toch? Want als ik het durf...
sammylover schreef:wat doet het meeste zichtbaar en doet heel zeer
RedFlame schreef:Kirsten schreef:Ik ben begonnen met een staaf van 20 cm.. Daarna naar een staafje van 16 gegaan en heb er nu 1tje van 12 in zitten
zo 20 cm. dan heb je wel een hele dikke tong
pimkie schreef:doet een tongpiercing eigenlijk pijn
vele zeggen dat het helemaal geen pijn doet maar ik geloof ze niet direct![]()
willen jullie mij mss overtuigen
Draakje schreef:16mm is niet zo groot hoor.... 1,6mm zou ik niet proberen das nog geen 2mm
robijntjuhh schreef:jah nogal