Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 11:18

Hier ook een stille meelezer en heb nu ook zelfs getemd. Ik vind dit echt niet normaal.

Lieve Daphne, ik wens je heel veel sterkte en succes met de operatie. En weet dat de meeste Bokkers gewoon met je meeleven zonder de wijsheid in pacht te hebben. Houd je haaks, je bent een doorzetter!

XladyX

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 12:14

Nog een stille meelezer hier. Ik snap je keuze om het hierbij te laten, je energie kun je beter in andere dingen stoppen! Ontzettend veel sterkte en hoop echt dat je binnenkort het kantelpunt bereikt vanwaar het weer beter zal gaan en je op kunt naar herstel. Gun je zoveel beter dan deze worsteling met ziekte! Succes en beterschap gewenst!

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 12:25

Heel veel sterkte en beterschap.
Ik hoop dat je je snel weer fit genoeg zal gaan voelen om te gaan genieten van het leven :(:)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 17:07

Lieve TS, ik lees het topic mee vanaf het begin. Alleen jouw posts, ik hoop telkens te lezen dat het wat beter gaat en vind het ontzettend rot dat niet t geval is. Ik snap dat dit topic je nu alleen maar negatieve energie kost, heel jammer! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop echt dat de kijkoperatie je een stap in de goede richting helpt!!!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 19:45

Daphne__ schreef:
Ik heb er een goed gevoel bij. Vind het ergens een beetje heftig om open gesneden te worden om te kijken wat er nou precies mis is, maargoed het word iig uitgebreid onderzocht.. Wil zo graag verder kunnen, weer lekker naar stal en leuke dingen doen.

Ik lig idd veel op een dag. Probeer wel tijdens en een poosje na het drinken rechtop te blijven, maar voel me vooral dan heel misselijk. Heel dubbel dus := Op m'n buik liggen heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zal ik eens doen. Weinig te verliezen momenteel :j

De diëtist heeft idd veel ervaring met herstellen. Hij gaf ook aan dat als ik ook maar iets beter kan eten en drinken, ik contact op moet nemen en dan beginnen we met drinkvoeding.

Heb je een electrisch verstelbaar bed? Zo niet kun je misschien een dekbed ( bijvoorbeeld) onder het matras leggen bij het hoofd eind zodat je hoofd “hoger” ligt. Als het ware

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 20:00

Jammer, maar heel erg begrijpelijk TS! Wij als stille meelezers hadden ons misschien wat vaker mogen laten horen, maar zonde dat dat nodig moet zijn en je je niet meer lekker in je topic kan zitten…

Heel veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort wat meer energie hebt en dat je ons nog een keertje wilt updaten. Leef enorm met je mee :knuffel:

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 20:31

Jammer TS. Hopelijk helpen de medicijnen je ook op weg. Fijn dat sucralfaat ook in gel is. En hopelijk vinden ze het euvel met de kijkoperatie en kun je snel weer eten en drinken. Hopelijk breng je toch nog eens een update. Toitoitoi.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 11:43

Hier ook een stille meelezer,

Alvast heel veel sterkte met de operatie. Ik hoop zo dat je je gauw wat beter voelt.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap 20 weken heel veel overgeven en continue misselijk geweest die weken. Ik weet ongeveer wat je voelt, enige is dat ik wist wat de oorzaak was. Heel veel sterkte en beterschap.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 11:10

Wat vind ik het jammer dat door bepaalde bokkers jij je niet meer fijn voelt om je verhaal te delen.
Ik hoop dat je na volgende week weer enige vorm van duidelijkheid hebt en verder kunt.

Heel veel succes toegewenst.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 13:19

Weet je wat ik nu het ergste vind.
De meelezers wensen haar succes en vind het jammer en de zogenaamde betweters en artsen die overal commentaar op hadden hebben niet eens het fatsoen daarvoor.
Te triest voor woorden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 13:28

Wat ik jammer vind dat er nu ineens in elke bericht over die mensen gevallen word.
Dus niet enkel een succes/beterschap wens. Oók dat maakt een topic niet gezelliger of beter.
Dus aan alle zijdes imo niet correct.
(en daar hoef ik verder geen discussie over, per pb kan als men dat toch wil)

Hopelijk gaat het goed met je Daphne en werken de nieuwe medicijnen en de tips voor je.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 14:17

Succes vandaag Daphne, weer een dag dichterbij je operatiedag, hou vol!!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 14:20

Hier een slotje voor overleg

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:17

Moderatoropmerking:
We zien in dit topic veel mensen die het beste voor hebben met TS en dat is fijn om te zien. TS is bezig met een medisch traject en wil jullie graag op de hoogte te houden, vandaar dat we het topic weer openen. We zouden jullie dan ook willen vragen om de rest van het topic te focussen op de inhoudelijke informatie van TS en de Bokt-regels in acht te nemen. Alvast bedankt!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-24 14:09

Bijna twee weken na mijn laatste bericht hier, tijd voor een update :)
Ik heb zeker al jullie berichten nog gelezen, wat me goed gedaan heeft, maar ik denk dat het ook de goede keus was om het topic even te laten.. Het ging gewoon echt niet goed met me.

3 dagen na mijn laatste bericht wou ik 's avonds van de bank opstaan, maar kon dat niet meer. Toen ben ik voor het eerst gevallen. Zakte gewoon door m'n benen heen en kon dus ook niet meer zelf van de grond komen. Later is dat helaas nog eens gebeurd, maar toen op de trap.. Gelukkig had ik het grootste deel al gehad en hield ik daar alleen een geschaafde elleboog en een blauwe knie aan over. Maar dat was wel flink schrikken, toen kwam echt het besef dat het helemaal niet goed ging.
Steeds vallen, niet meer zelf kunnen opstaan.. Eten ging helemaal niet meer.

Uit het bloedonderzoek bij de internist bleek ook dat weer m'n kalium laag was, ijzer, foliumzuur, natrium..

Toen eindelijk de operatie.
Van binnen zag alles er goed uit, behalve dat ik een flinke middenrif breuk had, waardoor een deel van mijn maag in m'n borstholte lag. Ze hebben geprobeerd een sonde in te brengen, maar konden niet in m'n maag komen. Na het oplossen van de middenrif breuk, kon de sonde zonder problemen in m'n maag.

Afbeelding

Ik werd wakker en weg was de misselijkheid |( Vanaf begin Augustus misselijk geweest.. En het was gewoon weg.
De eerste slok water was zo raar.. Zo'n groot verschil, het bleef niet in m'n slokdarm staan, geen geborrel.. Gewoon normaal.

Heb ondertussen ook weer wat gegeten en dat gaat ook goed. Moet dat natuurlijk wel heel rustig opbouwen en de diëtist helpt daarmee. Ga ook beginnen met drinkvoeding. Merk ook wel dat ik echt moet wennen :=

Eergisteren telefonische afspraak gehad met de chirurg en die was iig heel tevreden met hoe het nu gaat. Volgende week nog eens telefonische afspraak met verpleegkundige.

Nu aansterken, voel me iig {:} Ademen was gevoelig na de operatie, maar dat is vandaag ook al een stuk beter.
Eind November moet ik weer bloedprikken voor de uroloog, afhankelijk van die uitslag word ik mogelijk nog doorverwezen naar een Nefroloog. Maar dat hoor ik 6 December.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:12

Wat een geweldige update.
En het beste nieuws dat je zoveel verschil merkt. Nu al. :j
Dat kan alleen maar beter gaan worden.
Kan me niet voorstellen hoe groot jou opluchting nu moet zijn dat je niet meer misselijk bent.

Beterschap voor nu en sterke nog weer bij de uroloog.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 02-11-24 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:12

Wat ontzettend fijn dat de misselijkheid weg is Ts! Hopelijk nu weer een stijgende lijn naar boven.

Hoeveel gewicht ben je in totaal kwijt door dit gebeuren vraag ik me af? Als je daar iets over wil delen
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 02-11-24 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:13

Wat fijn dat de misselijkheid nu eindelijk opgelost is.
Die middenrifbreuk was dus niet te zien bij je vorige operatie/onderzoeken?

Hopelijk kan je nu eindelijk weer aansterken.

senna21

Wat goed! Heel blij voor je. *\o/*
Een goed herstel gewenst.

Sanet

Oh wauw! Dat klinkt super fijn!
Wat heerlijk voor je

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:14

oh wat fijn dat je bent geopereerd en dat het nu een stuk beter gaat!! veel sterkte met het verdere herstel! Heel fijn in ieder geval dat je eindelijk bent geholpen.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:15

Hey TS, wat fijn een update. Toch regelmatig aan je gedacht. En nog veel fijner dat eindelijk de reden van je klachten is gevonden en opgelost! Lijkt mij enorm pijnlijk zo'n breuk, heb je enig idee hoe dat is gekomen of kan dat "spontaan" gebeuren?

Hoe dan ook, fijne update en ik wens je een voorspoedig verder herstel!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:17

Wat een fijne update.
Dit hadden ze dus niet gezien, maar heel fijn dat het ontdekt is.

Nu opknappen, aansterken en op naar herstel.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:18

Wat fijn, wat fijn dat het nu beter gaat en dat de oorzaak nu echt lijkt weggenomen! Heel veel sterkte en dat je maar goed mag opknappen! :(:)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:19

Ik was al voorzichtig aan het hopen op een update! En dan ook nog zulk goed nieuws! Wat superfijn voor je!
Hopelijk knap je snel weer op!