hagelslag schreef:Ohhh nog een mooi kleurtje voor de kinderkamer. Ahhoewel ik hem voortijd ook niet slecht vond!
Thanks! Die andere kleur misstaat ook zeker niet. Daarom laten we het andere deel van de wand ook in die kleur en misschien sausen we de inbouwkast ook nog wel in die kleur. Die is nu heel licht blauw. Past absoluut niet bij de rest
Adamootje, wat goed dat je je sportschoolabonnement weer geactiveerd hebt. In beweging blijven is altijd goed.
De zoektocht naar een winterjas herken ik...
Jolliegirl, ik heb wel zin in kerst! Ik zit er zelfs aan te denken om de boom misschien straks wel van zonder te halen
hagelslag, wat sneu voor Iris! Einschuss is niet leuk.. Hoe gaat het nu?
Een regenbroek over je broek is dan niet zon gek idee! Ik zat daar zelf ook aan te denken. Ik had vanmiddag mijn thermorijbroek aan, maar die past niet meer..
Renee, fijn dat het je helpt! En niet al te lang meer hoeven wachten voor de fysio, daar kan je dan ook wel naar uitkijken. Wat slecht van de eerste fysio die je had. Je zou toch verwachten dat ze gelijk gaan kijken naar de stand van zaken.
Ik was zeer verrast door de fysio waar ik onlangs ben geweest. Erg fijn en prettig geholpen. Ook alvast goede info over de vervolgbehandeling.
Ik kan me voorstellen dat kerst op deze manier niet iets is om naar uit te kijken
Roulette, Ik zie de laatste weken niet echt verbetering, maar ook zeker geen verslechtering. Ik zorg er wel voor dat bepaalde delen van de track afgesloten zijn. Waarschijnlijk had hij zich vorig jaar verdraait in de modder, waardoor een oude blessure is gaan herleven
Ik denk dat ik na de bevalling een echo laat maken. Ik kan het eventueel laten behandelen, maar aangezien ik nu toch zwanger ben, leek rust mij eerst wel een betere optie. Dan zien we volgend jaar wel weer verder.
He bah, wat naar dat je ziek bent geworden van het eten. En dan ook nog drukke dagen gehad. Hopelijk nu weer helemaal oké? Ik heb vorige week ook nog bij de IKEA gegeten, maar nergens last van gehad.
Ik ben echt in en in koud....
Anderhalf uur buiten staan voor de hoefsmid is met dit weer geen pretje.. De volgende keer is mijn buurmeid gelukkig aan de beurt
Verder beweegt de kleine vandaag erg veel
Ik merk vooral tijdens het autorijden/ meerijden, dat hij/zij veel beweegt.