Mooie, serene foto Eelmo. En wat heb je het druk zeg! Pas goed op jezelf. Met al die podia en optredens komt het vast helemaal goed met die Vierdaagse. Muziek en aanmoediging zijn ontzettend motivierend. Maar ik kan mij je zorgen goed voorstellen, het is toch afzien met zulke afstanden. Hopelijk wordt het prettig wandelweer.
SusanH leuks foto’s en lekker weer.
Pien mooie route en afstand! En lieve koetjes. Hopelijk niet te nat geworden?
Ik heb vandaag ten zuiden van Eindhoven een gps wandeling gemaakt. Online stond wat kritiek over hoogspanningsmasten en autosnelweg lawaai, maar het viel me echt mee en het was een prachtige, afwisselende wandeling met vooral veel ruiterpaden en paarden onderweg. Erg leuk, ook de vele vennetjes. De wandeling ging van de Stratumsche Heide naar de Groote Heide en het Heezerenbosch
Mooi paardenbeeld in de tuin
Op het paardje stond geschreven: ik ben een frikandel
Weiland werd zwembad
Vroegbloeiers
Reiger
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 11-07-24 17:22, in het totaal 3 keer bewerkt
Dat lijkt me een mooie wandellocatie! Mooie foto's van iedereen, ook weer blauwe lucht erop. Superfijn. En een mooie zonsondergang. En een reetje, superleuk.
Ik ben vanmiddag lekker met de honden naar het park geweest, geen foto's gemaakt. Mijn man is al op de Veluwe en die stuurde me filmpjes van een hele grote groep zwijnen die hij tegen was gekomen, ook superleuk. Ik ga morgen en blijf dan 6 weken. Lekker vakantie vieren, ik hoop dit jaar wat meer wild te spotten.
Wat gaaf Goof zolang naar de Veluwe. Lekker in de natuur!
Bootsiebob
Geplaatst: 11-07-24 17:35
Alvast heel veel plezier Goof! Kom je vast als herboren terug na 6 weken Veluwe, heerlijk! Ik voel mij nu na een paar dagen struinen door de natuur al een stuk beter.
Wat een leuke foto's SusanH. Die neus van Coco op de selfie
Bootsie,wat een berg water! Leuke foto's!
Eelmo,komt vast goed! Mooie foto.
Pien,leuke sfeerfoto's weer.
Ik ben naar een 'berg' gegaan die Holshaugen heet. 671m omhoog over hele makkelijke paden,met stroompjes ernaast. Nala en ik hebben ons weer vermaakt 15km gewandeld in 3uur.
Uitkijktoren Uitzicht achter/voor uitkijktoren Hutjes onderweg Paden onderweg Bloemetjes onderweg Uitzicht op Elverum Struikelde bijna over deze Waarom een trappetje bij deze steen
Heerlijk Goof, fijne vakantie. Is je man er ook 6 weken, of moet hij weer tussendoor terug?
Prachtig Noordje
Succes alvast met de vierdaagse Eelmo! Wanneer begint het?
Wij liepen vandaag door San José (Costa Rica) en kunnen niet wachten tot we morgen de stad uit gaan De vlindertuin waar we heen gingen was wel erg mooi, onderweg zagen we al groene vogels? Niet goed kunnen zien wat het was en bij de vlindertuin zagen we al heel kort een kolibrie! Ik ben heel benieuwd wat voor dieren we nog meer gaan zien de komende weken
Bootsiebob
Geplaatst: 12-07-24 04:42
Wauw, die vlinder is mooi zeg Jojoleinee! En een kolibrie gezien
Geniet ze, Costa Rica staat zeker op mijn lijst van plekken waar ik wel een keer heen zou willen