Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 11:58

Leuk hoe dat zo verschillend kan zijn hé! Nienke is dus echt heel erg fanatiek met kleuren en knutselen. Ze maakt gemiddeld op een dag ongeveer 5 tekeningen :'). Er gaat elke maand minstens een oud papierdoos weg die vol zit met haar prachtige tekeningen :'). Nu had ze laatst een stickerboek gekregen van mijn schoonzusje. Het hele huis zat onder en binnen een week was het hele boek leeg :').

Bouwen kan ze dan weer niet zo goed, daar begint ze nu eindelijk een klein beetje interesse in te krijgen.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:52

Gefeliciteerd Gowlan! Maar jemig wat een pech hebben jullie, fijn dat Macey het nu goed doet, is je zoontje ondertussen ook weer wat opgeknapt?
Super knappe baby met die prachtige grote ogen trouwens <3.

Hier ook een peuter die elke dag de halve Amazone weg tekent. Bouwen met Duplo vindt ze ook leuk, maar met net zoveel aandacht als het tekenen, dus een grote toren en eindeloos veel papiertjes met een paar penstrepen :').

Baby Jens heeft spruw… en ik ook ;(

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 02:18

Bedankt meiden! En ja die grote ogen van Macey haha, ik verdrink er in. <3
Vind het ook wel heel grappig qua kleur, vanaf het begin denk ik dat het groen wordt maar ik zie het echt met de dag veranderen. Het is nu echt heel blauw alleen een hele donkere rand.
James heeft echt blauwe ogen, met wat grijs erin.
Ben benieuwd hoe het over een paar jaar is. :D

Ja wat vind broer James er van haha, hij heeft al menig keer geprobeerd zijn speen erin te stoppen en naar haar toe gegooid als ze huilde. Weet niet goed hoe hij het bedoeld heeft (als shut up of als 'hier een troostmiddel'?) :')
Verder heeft hij wel meerdere keren haar al geaaid en wil hij steeds haar aanraken en haar handje vasthouden, hoewel hij normaal heel grof kan zijn.
Dus het valt me op zich mee haha.

James is trouwens wel weer wat beter, gelukkig koortsvrij nu. Wel is hij elke nacht minimaal nog een keer wakker (afgelopen nacht was alleen echt niet tof, van 00:30 tot 05:30 heeft hij hier een feestje gebouwd met veel huilen en clownen door mij als klimtoestel te gebruiken, want uiteindelijk lag hij hier in bed om toch nog een beetje te kunnen rusten pff :+ ), maar hij heeft nog steeds wel last van zijn bovenste luchtweginfectie wat hoorbaar en zichtbaar is. Hopelijk is hij snel helemaal fit.

Verder is de longontsteking nog steeds niet over. Het is heel raar want mijn symptomen zijn atypisch: ik heb geen koorts gehad (ja 1 avond door de blaasontsteking die ik toen had) en ook niet gehoest. Ik ben slechts licht verkouden geweest de laatste periode.
Wel kan ik absoluut niet op mijn rechter zijde liggen (betreft m'n rechter long), is in en uit ademen pijnlijk (sommige momenten meer als andere, geen pijl op te trekken) en als ik op m'n rug lig of soms ineens abrupt, dan voel ik echt een soort luchtbubbel in m'n rug wegschieten wat zeer doet en dan voel ik het werkelijk borrelen bij in en uitademen.
Alleen heb dus momenten dat het echt mega zeer doet, zodanig dat ik tot gister thuis echt nog de tramadol heb moeten gebruiken. Ben er alleen wel mee gestopt dan (laatste pil op vrijdagmiddag) omdat ik (grotendeels) borstvoeding geef en dit wil kunnen blijven doen. Dus het was echt even afzien..
En ergens gaat het dus wel momenten wat beter, want ik ging eerst echt door de grond en heb in het ziekenhuis echt gebruik moeten maken van morfine. Maar ik vind het ergens gek dat ik het op momenten nog steeds zo (vaak abrupt) heftig voel dat ik niet kan bewegen en dat ik dan bijna niet in en uit kan ademen.
Ik heb sinds woensdag antibiotica dus ik had eigenlijk gedacht dat het wel een stuk beter zou zijn?

En ohh neee Ilse, spruw! :(
Heb je nystatine gekregen?
Beterschap! Hopelijk ben jij er sneller vanaf..
Dat ben ik in de opsomming zelfs nog vergeten, sinds 3 weken heeft Macey (en ik ook) spruw. En jeetje wat is dat hardnekkig zeg.. En zielig ook voor Macey.
Macey vind de nystatine echt heel vies en heeft echt moeite met het weg slikken, ook nadat je braaf gesmeerd en gedaan hebt kan ze soms nog een kwartier zitten slikken en soms zit ze er van te kokhalzen. Zo naar.. Heb het zelf ook geproefd dus ik snap volledig dat ze zo reageert, ranzig spul :(
Het lijkt nu bijna volledig weg te zijn, maar we moeten dus nog wel even doorgaan met behandelen dus hopelijk is het gauw voorbij..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:51

Hier nog steeds geen baby. Ik ben afgelopen dinsdag gestript en wel veel gerommel maar ze heeft er nog geen zin in. Morgenochtend gaan ze het weer proberen met 40+5.
Ze (we) zijn toch bang dat ze te groot wordt en ik dus weer een totaalruptuur oploop. Langer dan 41 weken laten ze me liever niet rondlopen. Dus hopelijk dient ze zich deze week nog aan :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 01:15

Lisitano schreef:
Hier nog steeds geen baby. Ik ben afgelopen dinsdag gestript en wel veel gerommel maar ze heeft er nog geen zin in. Morgenochtend gaan ze het weer proberen met 40+5.
Ze (we) zijn toch bang dat ze te groot wordt en ik dus weer een totaalruptuur oploop. Langer dan 41 weken laten ze me liever niet rondlopen. Dus hopelijk dient ze zich deze week nog aan :D

Jeetje spannend. Hopelijk zet het gauw door of is het toch al doorgezet. Heeeel veel succes alvast, you got this! *\o/*

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 09:10

Ohhh, spannend zeg! Hopelijk net het laatste zetje om haar te laten komen.

Hoe vond je het strippen?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:51

Ik lees wel trouw mee, maar even weinig energie om te reageren.

Heftig wel Gowlan wat jullie allemaal meemaken in zo'n korte tijd :oo

Ik ben vandaag 35 weken en vandaag is mijn laatste werkdag *\o/* We made it :Y) Hard er na 2 ziekehuisopnames een hard hoofd in, maar eigenlijk vanaf de laatste opname zo doorgefietst tot nu :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 13:26

Fijn Goldie, hopelijk kan je nog goed uitrusten voor jullie kleintje zich aankondigt. Die laatste weken gaan heel traag en heel snel tegelijk voorbij!

Lisitano, spannend hoor! Misschien helpt wat fun met je man? ;) Dat was hier ook het kantelpunt, hihi.

Gowlan, dat is wel cute, hoe James een speentje geeft aan Macey.
Beterschap met die longontsteking, het klinkt echt hevig. Lukt het om wat te rusten links en rechts?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 22:54

Ze is er <3

Ons verslag:

Om 23:30u gisteravond lag ik lekker weg te dommelen en voelde ik een soort knappende bubbel en begon er echt enorm veel te stromen. Dit moest wel vruchtwater zijn, het was zó veel!
We waren die ochtend nog bij de verloskundige geweest waar bleek dat baby nog steeds niet ingedaald was. Ik moest nu dus bellen en dat deed ik braaf, intussen blijven liggen op bed. De verloskundige reed vervolgens eerst naar ons oude adres en weer terug waardoor ze er pas na een uur was :=

Baby bleek nog steeds niet in het bekken te liggen dus moesten we naar het ziekenhuis. Ik liggend in de auto, alleen de trap lukte echt niet liggend dus heb ik die langzaam afgewandeld.

In het ziekenhuis werd een hartfilmpje gemaakt van de baby en controleerden ze of ze nu wel in het bekken lag. Dit bleek zo te zijn en zowel navelstreng als baby’s hart klopte regelmatig. Goed nieuws! Ik had toen nog geen weeën dus ik moest weer naar huis om af te wachten wanneer het zou gaan starten.

Eenmaal in de parkeergarage kreeg ik wel wat lichte krampen maar niks regelmatigs of sterks. Thuis (2:55) doken we nog vlug ons bed in om wat bij te kunnen slapen maar na een aantal minuten kreeg ik weeën die ik weg moest zuchten. Ik begon te timen en nam er zes op die om de vijf minuten kwamen. Daarna kwamen ze steeds sneller en moest ik ze echt opvangen door te gaan staan en wiegen en was ik niet meer aanspreekbaar. Vriend wilde bellen maar ik had gezien dat je na een uur regelmaat pas moest bellen en dit was pas kort aan de gang. Toch gebeld en de verloskundige stond dit keer vlug voor de deur.

Het ziekenhuis waar ik zou bevallen lag vol. Het andere lag ook vol en die van de dorpen om ons heen lagen ook vol. De verloskundige zei me dat het een thuisbevalling zou worden omdat we nooit meer op tijd in een ziekenhuis zouden raken. Vriend trok wit weg en mij interesseerde het allang niet meer :') Ik sprong onder de douche en daar begonnen vrijwel meteen de persweeën al. Na een paar keer persen moest ik naar het bed omdat de verloskundige niet goed naar het hart kon luisteren zei ze.
Nog twee keer persen en ik werd streng toegesproken door verloskundige en vriend: JE MOET HAAR ER NÚ UIT PERSEN.

Ik schrok en heb buiten een perswee alles gegeven en daar was ze dan *\o/*
Helemaal slap en de verloskundige was haar driftig heen en weer aan het zwaaien. De navelstreng was toch om haar nek terecht gekomen en was er strak omheen gegaan tijdens het persen. Gelukkig begon ze al snel te brullen en hebben we echt een heeeeeerlijke start gehad met kusjes en aaien en heel veel huid op huid. Iets wat bij de eerste helemaal niet mogelijk was.

Ik ben zo trots en blij <3

Op 10-11-2023 om 5:07u is onze Britt met een vliegensvlugge bevalling geboren. Ze woog 4190 gram en is 53 cm lang. Alsnog best flink dus!

Afbeelding

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 23:46

Ahhh, wat een heerlijk verhaal zeg! En wat een moppie <3 Heel fijn deze ervaring na je heftige eerste bevalling. De navelstreng was vast wel even schrikken, maar gelukkig liet ze snel van zich horen.

Flinke dame inderdaad. Gelukkig dit keer zelf goed uit de strijd gekomen? Hele leuke naam ook trouwens!

Dat eerste uurtje heb ik bij Noud wel een beetje gemist, omdat we toch vrij rap moesten aankleden om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had echt totaal geen pijn en dus ook niet zo’n haast :') Bij Cas hebben we het uurtje dan wel weer lekker gehad. Alleen was dat in het ziekenhuis en daar wilde ik zelf dan weer zo snel mogelijk weg hahaha.

Goldie, geniet lekker van je verlof! Geeft vast een fijn gevoel dat het gelukt is om tot het eind te blijven werken na jullie ziekenhuisavonturen.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 02:48

Gefeliciteerd Lisitano! Los van de navelstreng klinkt het als een hele goede (rappe) bevalling.
En wat een dropje in dat super schattige pakje <3 .

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 09:46

Gefeliciteerd Lusitano! Wat een dotje!
En wat een leuk verhaal om te lezen. Lekker gaan genieten nu!

Ik lees nog steeds mee maar heb weinig puf om te reageren.. druk met de verbouwing, en het begint z’n vruchten af te werpen! Over 2 weken gaan we verhuizen en dan begint gelukkig ook meteen mijn verlof (ben dan 35 weken). Ben echt aan het aftellen en de nestel drang begint nu toch wel te komen haha

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 10:57

Van harte gefeliciteerd, Lisitano!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 12:57

Gefeliciteerd Lisitano! Fijn hoor, zo'n vlotte bevalling. En wat een mooi meisje <3

Samir, goed dat jullie bijna kunnen verhuizen. Zal wel een pak van je hart zijn als jullie over zijn.

Hier een hele rotte nacht gehad. We hebben een gewoon flesje geprobeerd en dat is er in veelvoud uit gekomen. Wel 4x nieuwe kleertjes, 2x in bad zelfs, iedereen en alles zat onder. Lewis was stikmoe erna. En vervolgens een uur later grote honger, dus onrustig aan de borst. Niet meer willen slapen. En vanmorgen ook krampjes. Zo zielig ;(
Hoewel dit al speciale voeding was via de kinderarts, gaan we dat toch niet meer geven. Het was fijn geweest om iets backup te hebben, voor als ik niet thuis ben..

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:48

Fijn dat je verlof en de verhuizing in zicht komt Samir! Snap dat je erna uitkijkt!

Wat een ellende Rebel, is er een rede waarom je die voeding wilde als backup? Of drinkt ie opgewarmde borstvoeding niet zo graag?

Hier ook een hoop spugen, morgen naar de osteopaat want hij is echt heel erg zielig, afgelopen dagen is het eigenlijk continue huilen als hij wakker is, en slapen zijn maar kleine dutjes. De spruw is gelukkig vrij snel verdwenen met nystatine, ik vind dat dus echt super lekker ruiken :').

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:59

Oei Ilse, dat is ook wel zielig dan! Hopelijk heeft de osteo geholpen?

Mijn productie is wel op peil voor hem, maar niet voor overschotjes te kolven. Dus om die eerste keer gekolfd te kunnen geven, moet ik eerst een gewoon flesje geven. Dan kan ik tegelijkertijd kolven als hij drinkt. Maar als we twee of meer momenten met fles moeten overbruggen, dan moet ik weer eerst een gewone fles geven, zodat ik ondertussen kan kolven. Moeilijk :\
De gekolfde melk gaat er in als zoete koek gelukkig, en blijft ook binnen. Het ligt dus echt aan die flesvoeding, dat hij alles eruit gooide.
Na het fiasco heeft hij ook 0,0 stoelgang gehad. Inclusief de nodige krampjes en gespannen buik. Tot zojuist *\o/* Nog nooit zo blij met een spuitluier, haha.

Wij gaan trouwens ook naar een fysio en osteo met de kleine. Hij heeft een voorkeurshouding en dat trekt door in z'n mondje. De eerste afspraak was hij toch al heel braaf, zelfs lachen naar de fysio <3

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:34

Ahh wat sneu, de spugende baby’s! Die darmpjes kunnen in het begin echt weinig hebben hè :(:)
Haha spuitluier, gefeliciteerd! :') . Dat het maar mag opluchten.

Noud heeft ook wel een voorkeurshouding. ‘s Nachts gaat hij altijd met z’n hoofd dezelfde kant op liggen. En z’n hoofdje draaien werkte in week 1 al niet. Hij draaide hem zelf steeds weer terug, zelfs in z’n slaap.

Ik heb voor overdag zo’n zijslaapkussentje en ik probeer alles aan z’n niet-voorkeurskant te doen. Wij hebben geen fysio.
Cas heeft ook een voorkeurshouding gehad, maar dat verdween dankzij deze aanpak eigenlijk vanzelf weer.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:37

Ik heb afgelopen dinsdag nog weer een controle echo gehad. Volgens mij was dat bij 36+4.
Kindje is volledig ingedaalt en het enige wat ze nog kon meten was een bovenbeen en die was erg lang.
Verklaart ook waarom mn ribben nog altijd zo'n zeer doen. Ik kan echt niet lang zitten want dan zit zijn bil dus onder mn rib te duwen. Ik hoopte dat hij nog niet ingedaald was en dat er nog wat meer ruimte zou komen..
Sowieso heb ik het gevoel dat hij zich opblaast in mijn buik ofzo, af en toe komt er echt een bult waar zn benen en ellebogen liggen.
Maar toch, ik vind het nog wel heel gezellig eigenlijk zo in mijn buik, kan me echt niet voorstellen dat hij er binnen nu en een paar weken uit komt en dat mijn buik dan leeg is.
Volgens de verloskundige komt er een flinke plons uit als mn vliezen breken dus ik zit hier eigenlijk ook maar een beetje te wachten ofzo. Ben dan bang dat het in de supermarkt gebeurd :=

Ik doe erg rustig aan nu, lig veel op bed om mn bekken te laten rusten, die doet echt met elke stap zeer al weken lang.
Ik hoef gelukkig niet veel te plassen snachts, maar dat komt voornamelijk omdat ik savonds gewoon niet veel meer drink. Maar word wel regelmatig wakker van een krampachtig gevoel in mijn heup, en dan draaien duurt ook 2 minuten ofzo. Dat is wel vervelend, maar vaak slaap ik daarna wel weer snel verder.

Ben benieuwd hoelang nog.. inprincipe kan het nu elk moment gebeuren maar het kan ook nog 3 weken duren. Gelukkig heeft mijn man vandaag zijn laatste werkdag, en dan kan hij tot januari verlof krijgen. Vind het toch wel heel fijn dat er iemand bij me in huis is.

We zitten ook nog in de verbouwing. Op dit moment geen meubels in de woonkamer. Laminaat van de woonkamer ligt er bijna in. De nieuwe keuken is geplaatst en de plafonds zijn gestuct.
Maandag komen ze kijken voor de gasmeter te verplaatsen die nu nog midden in de woonkamer zit en naar de nieuwe meterkast moet. Maar heb daar eigenlijk niet heel veel vertrouwen in dat die vlot verplaatst wordt, we zijn al een keer 6 weken verschoven.. Maar als die wel verplaatst wordt dan kunnen de muren nog gestructuurt worden voordat de baby komt. Dan zijn we klaar met verbouwen, anders moeten we in januari nog een keer de kamer over de kop halen voor het werk aan de muren.

Vraag me wel af of er meer mensen zijn die een beetje symptoom loos zijn. Ik heb geen nesteldrang, ik heb geen cravings of sterkere emoties ofzo. Soms voelt het een beetje alsof er dan wat mis is.
Had me wel verheugd op cravings eigenlijk.

Ik lees alles mee maar vind het moeilijk te reageren, ook in de groepsapp. Dan gaat het ergens over maar dan zie ik dat pas uren later en dan denk ik, laat maar weer want we zijn alweer 3 gespreksonderwerpen verder. Had me voorgenomen actief te zijn maar, dat lukt me helaas niet.
Maar ondanks dat heb ik wel heel veel aan de dingen die daar en hier besproken worden.
Dus daarvoor in ieder geval bedankt allemaal.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 04:09

@ Lisitano, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! <3

@Samir bijna zover, verlof en verhuizen! Daarna in je baby-die-bijna-komt bubbel :)

Wat naar alle baby's met spuugproblemen, onze James is een (voornamelijk verborgen) reflux kindje en dat vond ik toch wel enorm intens ook. Hij zit nog steeds aan de omeprazol ervoor (inmiddels bijna 17 maanden).
Hopelijk werpt bij jullie de osteopaat zijn vruchten af.

@Matumi echt de laatste loodjes nu, je bent er bijna! Spannend!

@Rebel-jits mijn voornemen na m'n 2e opname was idd om in mijn kraambubbel te zitten. Helaas was niks minder waar want de ene na de ander was hier thuis ziek (James en mijn vriend) en vervolgens werd kleine Macey ziek en werd ze vorige week zaterdag opgenomen in het ziekenhuis. Ze had (hoogst waarschijnlijk, ze swabben niet meer) het RS virus en lag uiteindelijk aan de zuurstof en had een neusmaagsonde omdat drinken te vermoeiend was. Uiteindelijk hebben ze het aantal liters zuurstof nog eens moeten ophogen, dus lag ze aan de high flow met 7 liter per minuut omdat ze het echt niet trok. Gelukkig maakte dat voor haar het verschil en zodra de piek voorbij was kon ze vrij vlot afbouwen. Sinds vrijdag middag zijn we weer thuis. Natuurlijk is ze nog niet helemaal beter, maar ze is goed op weg gelukkig.
Tussendoor terwijl Macey in het ziekenhuis lag, ben ik ook nog een middag met mijn schoonzusje en haar paard naar de kliniek gemoeten en ook daar was het enorm emotioneel. Daar hebben we heel slecht nieuws gekregen en heeft mijn schoonzusje ter plekke moeten besluiten om hem in te laten slapen. Hij is slechts 5 jaar geworden en dat hakt er dus ook flink in. ;(

Bizar om te bedenken dat ik bijna de helft van mijn "kraamtijd" in het ziekenhuis heb doorgebracht.
Ze is vandaag 6 weken en een dag oud dus ik ben officieel geen kraamvrouw meer. Gek idee, want als je zou zeggen dat de bevalling een jaar geleden was dan zou ik het geloven door hoeveel er gebeurd is deze weken.
Ik hoop dus eigenlijk de komende weken de "gemiste" zorgeloze (kraam)tijd in te halen, al heb ik zo aan gestaan laatste weken dat ik ergens denk dat de klap van alles verwerken nog moet komen. Ik voel me ook echt best wel geleefd ofzo.
Desondanks heb ik natuurlijk wel van ons meisje genoten deze weken, we hebben er het beste van gemaakt met zijn allen.

Macey in het ziekenhuis
Afbeelding

Macey vanavond, precies 6 weken oud. Al is ze er nog niet, ze is al een eind opgeknapt.
Afbeelding

En Macey nu, ligt lekker te slapen terwijl mijn hoofd overuren draait en ik dus wakker lig :Y)
Afbeelding

Goed, hopelijk hebben wij ons portie wel gehad voor de komende jaren. :')
Op naar betere tijden! *\o/*

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 14:57

Jeetje wat pittig Gowlan! En wat sneu om haar zo met de toeters en bellen te zien liggen! Gelukkig dat het nu beter gaat!

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 17:13

Jeetje Gowlan wat een pech, ik heb de afgelopen tijd wel meegelezen maar niet gereageerd omdat we na een zorgeloze kraamweek ook van het 1 in het ander vielen. Korte samenvatting oudste buikgriep, ik ook, ik nierstenen, oudste griep, wij griep, jongste griep. En ook bij ons was een opname niet te voorkomen. Gelukkig zijn we nu weer thuis, bij ons was het waarschijnlijk een RS achtig virus en was er ook zuurstof nodig. Nu lekker thuis aansterken en zelf bijslapen. Ze is vandaag 6+1 weken en hopelijk is de rest van ons verlof wat chiller

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 17:14

Matumi,

Pittig wel he, gelukkig is t einde inzicht

Ik herken t stukje betreft de nesteldrang die uitblijft, geen cravings en weinig last van de hormonen. Vind het ergens fijn maar toch ben je ook benieuwd hoe dat is.
In de app ben ik ook vaak te laat, ene keer meng ik me wel even om mezelf te laten horen en soms laat ik het. Denk dat iedereen dat wel snapt.

Ben niet te hard voor jezelf

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 22:16

haasje20 schreef:
Jeetje Gowlan wat een pech, ik heb de afgelopen tijd wel meegelezen maar niet gereageerd omdat we na een zorgeloze kraamweek ook van het 1 in het ander vielen. Korte samenvatting oudste buikgriep, ik ook, ik nierstenen, oudste griep, wij griep, jongste griep. En ook bij ons was een opname niet te voorkomen. Gelukkig zijn we nu weer thuis, bij ons was het waarschijnlijk een RS achtig virus en was er ook zuurstof nodig. Nu lekker thuis aansterken en zelf bijslapen. Ze is vandaag 6+1 weken en hopelijk is de rest van ons verlof wat chiller

Ah jullie ook zoveel pech, hopelijk nu ook wat meer geluk aan jullie zijde! :(:)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 22:26

Jeetje Gowlan en Haasje, je verlof had je je wel anders voorgesteld -O- Sterkte en hopelijk gaan jullie nu een betere tijd tegemoet.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 23:54

Heel naar Gowlan en Haasje! Hopelijk gaan jullie nu echt een betere tijd tegemoet.

Hier is de oudste nu ook heel ziek. Echt een ellendig hoopje kind. Hoop heel erg dat Noud het niet overneemt, want dat vind ik maar eng bij zo’n ukkie.