Bouwen kan ze dan weer niet zo goed, daar begint ze nu eindelijk een klein beetje interesse in te krijgen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lisitano schreef:Hier nog steeds geen baby. Ik ben afgelopen dinsdag gestript en wel veel gerommel maar ze heeft er nog geen zin in. Morgenochtend gaan ze het weer proberen met 40+5.
Ze (we) zijn toch bang dat ze te groot wordt en ik dus weer een totaalruptuur oploop. Langer dan 41 weken laten ze me liever niet rondlopen. Dus hopelijk dient ze zich deze week nog aan
haasje20 schreef:Jeetje Gowlan wat een pech, ik heb de afgelopen tijd wel meegelezen maar niet gereageerd omdat we na een zorgeloze kraamweek ook van het 1 in het ander vielen. Korte samenvatting oudste buikgriep, ik ook, ik nierstenen, oudste griep, wij griep, jongste griep. En ook bij ons was een opname niet te voorkomen. Gelukkig zijn we nu weer thuis, bij ons was het waarschijnlijk een RS achtig virus en was er ook zuurstof nodig. Nu lekker thuis aansterken en zelf bijslapen. Ze is vandaag 6+1 weken en hopelijk is de rest van ons verlof wat chiller