Freekieee hoe gaat het met jou? Heb je wat beter kunnen slapen?
Marlis gefeliciteerd met de hypotheek! Opluchting lijkt me. Moet je een nieuwe verloskundige vanwege de verhuizing?
Succes weer met de nachtdiensten.
Gnome helemaal leuk de kasten enz in de verf. Komt dan allemaal ineens dichtbij he?
Jou kleine loopt dus ook voor op de groei las ik. Hebben ze nog iets gezegt dat je ook zo'n glucose test moet?
Vind het best knap dat iemand een gedicht kan maken over incontinentie...
Lisewiesje wat een leuke kaartjes. Voor tips zal ik je zo even een PB doen.

Maar Ameland is gewoon het beste waddeneiland van de vijf.
Had nog niet van zwangerschapscholestase gehoord. Wel een goeie om in de gaten te houden.
Wel "grappig" dat je nu zo kieskeurig bent. Voor je kleine meid moet alles ook gewoon perfect zijn toch?
Nicje wauw wat een mooie echo foto! Vind het héél knap dat je die envelop tot zaterdag dicht kan houden haha.
[***] wat vervelend van je pijn. Ik moest even op Google zoeken wat zwangerschapsischias was, maar klinkt echt niet prettig.
Helemaal met je eens dat het maar goed is dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.

Bedankt voor jullie antwoorden van wie je bij de bevalling wil hebben. Ik denk dat ik inderdaad ook alleen met mijn vriend wil zijn. Te veel mensen om mij heen word ik op dat moment ook niet blij van..
Hier is het echt genieten. Hebben een paar kleine drupjes regen gehad, maar mag echt geen naam hebben. Het is wel koud, maar gelukkig heeft elke strandtent wel warme chocola (mét slagroom natuurlijk

)
Enne... deze kon ik natuurlijk niet laten liggen.
[ [url=m/odw3sk.jpg]Afbeelding[/url] ]