Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vulina schreef:Hoe is dat verlopen Landvrouw? Qua gewicht en operatie en afvallen?
MarlindeRooz schreef:Het ligt er ook heel erg aan hoe je bouw is. Iemand met een dikkere buik lijkt dikker dan iemand met brede heupen/benen. En als je enorm grote borsten hebt dan zit daar vaak ook al wat gewicht.
Quir schreef:Heftig landvrouw, maar gelukkig geen spijt van gehad. Lijkt me ook lastig zo'n keuze te maken. Vind het wel heel knap!
Mijn BMR is nu 1443, best hoog eigenlijk dacht dat dat veel lager lag. Dus dat had ik niet verwacht, eet 1500 kcal per dag gemiddeld tussen 11 en 19 uur (soms iets meer, soms iets minder, maar over een week gemiddeld klopt het wel redelijk). BMI is nu 23, kom van 28. Als ik verder laat rekenen zegt ie dat ik 2500 per dag verbrand, kan me dat alleen echt niet voorstellen dat dat klopt.
Wil er eigenlijk nog zo'n 10 kg vanaf (terug naar het gewicht dat ik had voor ik ziek werd), maar BMI is dan 19. Misschien dan toch nog eens heroverwegen...?![]()
Begin nu wel heel erg te twijfelen.![]()
Maar eigenlijk niet echt het idee dat ik toen te licht was of zo. Ook niet als ik foto's terug kijk.![]()
BMI is natuurlijk ook wel een richtlijn en van zoveel meer factoren afhankelijk dan alleen gewicht en lengte. Maar toch.
Binck8 schreef:Quir schreef:Heftig landvrouw, maar gelukkig geen spijt van gehad. Lijkt me ook lastig zo'n keuze te maken. Vind het wel heel knap!
Mijn BMR is nu 1443, best hoog eigenlijk dacht dat dat veel lager lag. Dus dat had ik niet verwacht, eet 1500 kcal per dag gemiddeld tussen 11 en 19 uur (soms iets meer, soms iets minder, maar over een week gemiddeld klopt het wel redelijk). BMI is nu 23, kom van 28. Als ik verder laat rekenen zegt ie dat ik 2500 per dag verbrand, kan me dat alleen echt niet voorstellen dat dat klopt.
Wil er eigenlijk nog zo'n 10 kg vanaf (terug naar het gewicht dat ik had voor ik ziek werd), maar BMI is dan 19. Misschien dan toch nog eens heroverwegen...?![]()
Begin nu wel heel erg te twijfelen.![]()
Maar eigenlijk niet echt het idee dat ik toen te licht was of zo. Ook niet als ik foto's terug kijk.![]()
BMI is natuurlijk ook wel een richtlijn en van zoveel meer factoren afhankelijk dan alleen gewicht en lengte. Maar toch.
19 is wel heel weinig, ik weet dat dat'normaal' is in de grafiek, maat wel aan de onderkant voor normaal.
Als je er dan nog steeds gezond uit ziet, dan heb ik niks gezegd. Maar ik zie veel mensen die er niet meer zo gezond uitzien en naar het magere neigen en daardoor ook een wat zieker/brozer voorkomen hebben.
Maar jij bent de baas en jij moet je goed voelen!