Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SharonIndezz schreef:Hoi allemaal, mag ik met jullie meelezen/reageren in dit topic?
Ik trap meteen af met een vraag, 3 weken geleden is mijn moeder overleden na een strijd tegen kanker, toen ze net was overleden heb ik een brief gevonden die ze eindigt met “liefs mama” deze tekst zou ik graag in haar handschrift laten tatoeëren, maar de vraag is waar?ik heb op beide polsen een tattoo, waaronder deze pink ribbon tattoo (ook voor ons mam) zou het mooi zijn de tekst daar bij te zetten? Of hebben jullie misschien andere ideeën/inspiratie?
paljaslaura schreef:SharonIndezz schreef:Hoi allemaal, mag ik met jullie meelezen/reageren in dit topic?
Ik trap meteen af met een vraag, 3 weken geleden is mijn moeder overleden na een strijd tegen kanker, toen ze net was overleden heb ik een brief gevonden die ze eindigt met “liefs mama” deze tekst zou ik graag in haar handschrift laten tatoeëren, maar de vraag is waar?ik heb op beide polsen een tattoo, waaronder deze pink ribbon tattoo (ook voor ons mam) zou het mooi zijn de tekst daar bij te zetten? Of hebben jullie misschien andere ideeën/inspiratie?
Allereerst gecondoleerd![]()
Ik heb tekst die geschreven was door iemand laten zetten door Robin (Yung Stacks) van Stacks Tattoo in Rotterdam. Hij heeft het echt mega strak gedaan en precies zoals het geschreven is overgetrokken. Dus dit is een aanrader!
[ [url=m/W8xjhL.png]Afbeelding[/url] ]
karin30 schreef:Ik mocht gisteren weer bij needels in didam, er komt in oktober nog een wolf bij.
[ [url=m/anPNDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4JTQN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet zeggen deze deed aardig zeer
Verder komen er weer mooie tatoo,s voorbij
Willl65 schreef:karin30 schreef:Ik mocht gisteren weer bij needels in didam, er komt in oktober nog een wolf bij.
[ [url=m/anPNDm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4JTQN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet zeggen deze deed aardig zeer
Verder komen er weer mooie tatoo,s voorbij
Heel mooi. Is net boven je knie toch?
Supervixen schreef:Klaar!
[ [url=m/XjRj3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0wP4du.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mlies schreef:Kak... Net eindelijk mail van Sailors&Crooks, begin 2021 pas plek voor een ontwerpsessie bij Gerrit. Dat duurt me eigenlijk te lang, aangezien deze tat vorig jaar al gezet zou worden...
Nu de zoektocht van of ik iemand kan vinden die ook goed is in realisme en waar de wachtlijst iets korter is.