Ik zit inmiddels 5,5 maanden thuis.
Het gaat nog steeds niet goed.
De onstpanning is ver te zoeken.
Ik ben inmiddels met een phi traject bezig. Dit loopt in principe prima. Ik heb de eerste weken achter de rug en dat waren meer de uitzoekweken. Nu zijn we begonnen met oefeningen etc.
Op dit moment is het vakantietijd dus staat alles op een lager pitje.
Ik had bij het vorige gesprek met de arbo arts aangegeven week 30 en 31 vakantie te hebben. Prima hij zou me dan niet lastig vallen.
En prompt kreeg ik op mijn eerste vakantiedag een mail dat ik die week een gesprek samen met mijn werkgever heb.
Stress niveau ging dus weer flink omhoog. Hij was al hoog ivm inpakken voor de vakantie, maar daarna was het niet leuk meer.
Uiteindelijk ivm tandpijn van mijn vriend de vakantie na 4 dagen afgebroken en het weekend thuis verbracht. Op maandag toch weer naar het laatste vakantieplaats gegaan (we gaan met de camper weg). Maar daar ook weer eerder vertrokken ivm de hitte die ik niet trek.
Zometeen heb ik het voortgangsgesprek en het huilen staat me weer nader dan het lachen. Sinds gisteravond is het stresslevel weer extra hoog.....
Ik wil zo graag weer meer kunnen en normaal meedoen. Maar het gaat gewoon niet. Het blijft aanvoelen als falen ofzo

Het contact met het werk is er ook nauwelijks. Ik stuur 1x per zoveel weken een mail met hoe het gaat en dat was het. Nauwelijks reactie van hun uit en alleen in de eerste maand 1 of 2 telefoontjes.